Klein ongelukje gehad met koken maarja zal wel beter zijn dan jou koppie en waarom ga je over een plaatje beginnen man heb je niks beters te zeggen. ow dan ga ik maar over plaatje beginnen joeppie echt gozer mond dicht.
Ik heb gisteren met WD Lullo, WD Darkblood en WD Massacre Me afgesproken. Na zo lang samengespeeld te hebben leek het ons wel leuk. Wow, wat had ik ze anders voorgesteld. Maar het was wel leuk.
Ik heb een vraag, Ik zit nu in een clan maar zoek een andere omdat we simpelweg te weinig op de xbox doen en de clan teveel op pc speelt en dus niet aan de xboxers denkt.Dus je raad het al, ik wil in een actieve clan die vaak traint en of soms clan wars speelt. Ik wil best in je clan. Op cod 5 heb ik een k/d ratio van 1.67 en op cod 6 een van 1.07 Mijn gamertag is: xXMLGnlXx Ik moet wel weer overnieuw beginnen online op cod 4 maar dat maakt niet zoveel uit omdat ik het tog weer veel online ga doen. Ik weet hoe gamebattles in elkaar zit dus als ik me daar moet aanmelden(als je me toelaat in de clan natuurlijk) zal ik dat meteen doen