De ergste shit vind ik dat ze de hiphop nu nog SCHIJTER hebben gemaakt. Rot op met fucking Akon, autotune bullshit en T-Pain. BAH. Ik hou het lekker op Liberty City Rock, Electro Choc ( waarom hier geen nieuwe nr's ;( ) en Radio Broker.
Ja, GTA IV heeft sowieso niet de super sterke soundtrack die San Andreas en Vice City wel hadden Ach, LCHC en Liberty Rock Radio zijn wel nice maar niet zo super als K-DST uit SA
haha kwam een dikke bug tegen. Liep op het dak van je savehouse (the lost club) en kon daar ineens tv kijken. Val ik door het dak naar beneden begane grond voor de tv. Maarja lekker belangrijk. Deze uitbreiding is gewoon zoals je van GTA IV gewend bent. Uitbreidingen geven eigenlijk altijd meer van hetzelfde. Dus was bij Half Life Episode 1 en 2 zo, world of warcraft en noem maar op. Ik vind het vet! Net de minigun gehad haha echt lekker knalle
Wacht wacht...minigun? Zoals die voor het laatst gezien in ....Vice City? (volgens mij had SA die niet) bedoel je die?
Hmmm....ik kan het me niet echt meer herinneren maar deze zat niet in GTA IV. Dat weet ik honderd procent zeker. Waar vind ik de minigun in L&D?!!!!!
die krijg je in een missie Jezus, net de missie achterop de motor gedaan, ik wil niets verklappen, maar WTF!
MINIGUN , GRENADE LAUNCHER? wooh dat wil ik in GTA.. fuckt dfat ik me spel heb uitgeleend maar nu wil ik die DLC wel
Tof , ik heb de hele avond niet gegamed meer,maar ik ga nu even wat missies doen. Ik neem aan dat je die gun na die missie ook kan gebruiken? Of zit het vast aan een voertuig ofzo?
http://www.vg247.com/2009/02/17/lost-and-damned-avatar-clothing-available-now/ Hebben jullie dit gezien? Ik heb het net gecheckt maar zie niks...US only?
Bij mij staat het gewoon bij kleding in de Avatar Editor. Dus ik denk dat bij jou ook wel die kleding moet staan.
OOOooh lol, ik had in het begin van de avond het nog gecheckt toen L&D er al een hele tijd opstond..,toen zag ik nog niks. Ik ga even kijken nu dan.
@BigKabuto http://www.xboxonly.nl/nieuws/14157/Nieuwe_GTA_oufits_voor_je_Avatar/ Ik had ze smiddags al gezien, gewoon voor EU verkrijgbaar.
Die kleren zijn er inderdaad al de hele dag Eindelijk eens een beetje vette kleren ipv die blije shit. Over TLAD, ik vind hem tot nu toe vet. Ik heb nog niet zoveel missies gedaan maar toch zit de sfeer er weer in. Wat ik ook erg leuk vind is dat ze echt veel nieuwe shit in Liberty City hebben gestopt. Ik liep uit de burgetshot en ramde een neger met een biljartkeu en toen zei hij allemaal dingen die ik nog nooit eerder gehoord had Ook zijn sommige winkeltjes verandert. Als je misschien weet zit er op Star Junction een groot billboard met een haai erop. Die is vervangen voor een fucking snoepwinkel! Ook de radio zenders zijn supertof. Ik heb zelf altijd Liberty Rock Radio opstaan en ik heb in het uurtje dat ik speelde al 4 nieuwe nummers gehoord. Erg leuk en zo blijft de stad ook levendig.