RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb bijna bij elke bocht offline en online last van soort framedrop/lag/screentearing.. heb de game op de HDD geinstalleerd. dus de discplayer doet er niet toe!

Daarnaast online net de game ipv 12 op 6 man gezet. Toen hebben we redelijk kunnen rijden, maar wel iedere keer als iemand joined.. lag.. en dat is best kut als je aan t qualifing bent. Daarnaast hebben we nu ook een aantal keren gehad dat als er een grote crash is.. of iemand flink de macht over het stuur kwijt raakt dat er lag/framedrop is.

Dus dat is ECHT ECHT minder.

Wel cool zijn de warnings for cutting track, de drivethroughpenalty die je ook MOET nemen, de yellow flag situation én dan het feit dat je de pitt ZELF moet inrijden en dat mag niet met topsnelheid.. doe je dit wel: disqualify!

Ohw en ik neem t terug over de settings.. alles uit is wel pittig.. vooral abs missen is kut.. (en bij F3000 is er geen houden aan!)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net weer online race gedaan. 6 mooie rondes van mij tegen assist on rijders en ik had zelf alles uitstaan. Ik reed ze er helemaal uit. Heerlijk.

1:52 met WTCC op Zandvoort nu.

@ DeMon krijg jij wel een Trueskill menu te zien nadat je Ranking hebt gereden?

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb jij ook last van framedrops dan Hybrid?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik niet.

5. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    heb nog geen ranked gedaan... ik wilde met de oldskoolers rijden.. en dan moet je playermatch doen.

Vind t wel vaag dat ie de ene keer wel een tijd pakt en de andere keer niet...

Ik voeg je toe in mijn friendlist hybrid, en dan zal ik je vanavond uitnodigen. We zijn vanuit consoleracers al met 5 man die m nu al hebben...

6. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb dus net gebeld met E-plaza in Heerhugowaard,. En jawel hoor hadden er 3 liggen:) Heb dus net Racepro opgehaald. En zal hem vanavond ook maar even uitgebreid gaan testen en eerdaags mijn bevindingen neerzetten

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dynamische weerseffecten hebben ze stiekem eruit gehaald.. tenzij iemand op dit forum een race is tegengekomen waarin het in 1 keer droog werd, of het in 1 keer ging regenen, ben ik bang dat ze het er gewoon op het laatst eruit hebben gehaald.

8. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    tja. .ik heb alles gedaan behalve championship.. zou moeten zijn dat het daar dan in zit... :confused:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hebben jullie ook dat het geluid keihard plopt? Word er echt helemaal gek van! Constant geplop tijdens het rijden.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nog niet opgemerkt. Heb het gisteravond laat pas gespeeld dus toen had ik volume niet vol open. Straks als ik thuis ben van stage 's spelen met volume wat harder.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alle minpunten zo lees denk ik toch dat deze game volzit met bugs.. rare geluiden als je achteruit kijkt en tijdens het racen, AI die op elkaar klappen tijdens en na een race, onzichtbare muren, enz...

Hij komt vrijdag, maar ik twijfel nu toch echt of ik wel de volle mep voor deze game wil betalen als zo volzit met fouten.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Pro is alsnog te makkelijk in single player.

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat ik deze game laat schieten. Ik weet zeker dat ik me ga ergeren aan de bugs, en dan vooral de AI die gelijk achterop knalt als je iets te vroeg remt.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Je speelt met de camera achter de auto?
    Want als ik dat doe hoor ik het ook. Maar dat is gewoon de motor als je schakelt.

Ja de gebeurt als je echt veel te vroeg remt. Als je gewoon een rempunt hebt en daar remt gebeurd er niks. Ik heb ook vaak gehad dat ik iets eerder voor me rempunt remde en toen zetten ze er gewoon naast.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn zeg! Het geplop word erger en erger, game is nu bijna onspeelbaar geworden met het geluid aan.......Nou, deze gaat dus ook terug naar de winkel........

Speel met cockpitview.

@TSquares, de andere auto's zitten echt zowat constant vol achterop me als ik wat eerder rem, super irritant.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok dat is raar dan want in de cockpit bij mij is het niet zo.
    Game omwisselen lijkt me verstandig ja. :)

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de problemen misschien iets te maken met het wel of niet installeren op de HDD? Ik weet namelijk dat Halo 3 juist slechter presteert als je het installeert op de HDD.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Review van InsideGamer, gaat wat mij betreft ook nergens over. De hele tijd positief en toch een 6.5 geven omdat de menu's grijs zijn en geen bewegende dingetjes bevatten. Beetje lame wat mij betreft. En dan heb ik het over de video recensie.

19. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens. Ergerde me kapot aan die review.

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    domme review

Deel Deze Pagina