[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wacht je kan de wapens en voertuigen niet met Niko spelen als ik het zo hoor? Das ook erg lame.

Edit:

Je moet ook de onderste nieuws balk lezen zitten leuke teksten tussen. :+

[gt]45609[/gt]

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die 2e missie van Stubbs is echt geniaal! _O_

Die ene wannabee Hannibal _O_ en ook tof om in de bus te kijken! Zag er echt tof uit.

Hehe, dat Weazel News filmpje is te geniaal. Dat maakt GTA nou zo ongelofelijk tof. :D

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Simulation, not the real world.

xD

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iron Maiden hoorde ik net op Liberty Rock radio w00t _O_ Ik ga niet meer met Niko spelen, Johnny is zoveel vetter! O-)

5. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ja man die Liberty Rock Radio luister ik ook altijd en die heeft echt zoveel vette shit erbij gekregen. Zo hoorde ik al Highway Star van Deep purple en inderdaad Run to the Hills van Iron Maiden. Wazaaah

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wel jammer dat ze zeggen bij Gametrailers TV dat je met Johnny kan daten in de content, maar uiteindelijk kan het toch niet en ook niet met Ashley. Maar goed, zo'n groot probleem is het niet maar doe het wel eerlijk.

Net die Towtruck tegengekomen, helaas kan je geen auto's achter je aan maken zoals in San Andreas. Kwam ook een Willard tegen, die ene auto van Sweet in San Andreas. Vind de content echt tof tot nu toe. Toffe originele missies, races zijn leuk, plaatsen overnemen, meer opties om te gaan doen met vrienden, actie en humor. Top! :)

Ging eens kijken of je met Johnny ook een hoer op kan pikken, dat kan wel. Maar je kan niet kiezen zoals bij Niko, en de camera gaat achter de auto en je kan hem niet bewegen. Beetje zoals San Andreas dus. :+

Trouwens, moest er opeens aan denken. In alle GTA's had je die ene auto die op een Mercedes leek. Die heb je niet in IV hé, was echt een van mijn favoriete auto's.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar zei ook dat het het topje van de ijsberg was wat ze hadden verteld over de DLC, dat er dus genoeg verassingen inzitten. Vinden degenen die het uitgespeeld hebben dit ook?

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu ruim 5 uur op zitten met L&D (21% completed) en het wordt steeds leuker. De extra dingen worden beetje bij beetje unlocked. :thumbs: Alleen jammer dat je alles van GTA IV kwijt bent en opnieuw moet beginnen. Ben benieuwd naar de multiplayer.

9. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit me af te vragen of het theoretisch mogelijk zou zijn om een update voor GTA IV te maken, zodat je de nieuwe wapens e.d. ook zou kunnen gebruiken in het verhaal van Niko. En natuurlijk niet te vergeten de heerlijke manier van motorrijden?
    Misschien dat ze er een prijskaartje aan hangen van (laten we zeggen) 200 of 400 MP, maar dat terzijde.

Zou het kunnen? Lijkt me heerlijk om Niko te spelen met een grenade-launcher...:)

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik het snelst en goedkoopst punten halen om deze game te halen ?

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Deze winkel is erg snel en goedkoper vind je punten vaak toch niet.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ga vanavond een 2e poging wagen om deze uitbreiding leuker te vinden. Op het moment ben ik er nog steeds niet kapot van helaas.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog maar 3 missies gehad en vind hem nu al geniaal. Het speelt en voelt gewoon echt anders aan, ik heb uiteraard allang gereden in die gebieden en TOCH voelt het nieuw aan.
    Ook die missies , met de motorgang steeds door die stad scheuren naar je missie toe...echt gewoon heel nice is dat.

Over Jason -->

Kreeg net van Billy te horen dat hij omgelegd is door iemand, kortom...door Niko....dat is die vent die je moet mollen in IV, voor Faustin ..prachtig. En later zal Johnny samenwerken met hem, zo dan.

14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8

Nee serieus??! Dat zou wel ongelofelijk ruk zijn want ik had al bijna 100%

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang je niet over je IV save game saved is er geen probleem. ;)

Ik ken nog steeds die namen niet uit mijn hoofd.
    Die ene donkere gast met die bandana op zijn hoofd is Jim. Die ene donkere oude gast is Clay toch. En dan heb je nog een dunne gast. Kunnen die dood gaan als ik gang wars doe ? Ik ben helemaal in drama, 2x op het eind zie ik Clay niet meer tussen dat lijstje staan, dus denk ik dat hij dood is. Maar niet gesaved want dat wil ik niet.

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Heb je geen aparte savegame aangemaakt dan?:):

17. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Je kunt idd gewoon je save laden gelukkig :D

Ik ben trouwens mijn Custom bike van Johnny kwijt, weet iemand hoe ik die terug krijg? Of is het gewoon 1 van de 4 motoren dieje kan krijgen van zon gastje?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Werken die cheats van GTA ook voor TLAD?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Custom bike is bullshit volgens mij, heb 4 custom bikes voor de hangout van Johnny staan. In elke missie krijg je hem. :lol:

Yakuza, zou je misschien even mijn laatste post in de spoiler van de vorige pagina kunnen lezen. Dit omdat jij hem al hebt uitgespeeld. :)

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol.

Bij mij telde het gewoon door, ondanks dat 1 van beide er niet meer bij stond ;)
    Je kan je voortgang checken -> start -> scores, dan omlaag scrollen

Deel Deze Pagina