Speelde eerst zonder installatie maar nu ik hem geinstalleerd heb vind ik het op de een of ander manier toch lekkerder spelen of het lijkt maar zo.
Inderdaad. Sinds wanneer speel je games voor de mooie strakke menu's. Het is een leuke extra, al kan het mij zelf geen reet schelen of het menu beweegt of niet. Deze game raced als een tiet, dan moet ie daar ook op beoordeelt worden en niet op andere dingen die niemand wat interesseert
Wat is er eigenlijk mis met het menu alles is duidelijk en en die video van de WTCC is ook dik. Oke het menu als je aan het racen bent is niet mooi maar boeiend alles staat waar het moet staan voor die 5 sec waar je het nodig hebt. @WB ben je ook tevreden over de Logitech?
Zo, ik speel nu met geluid vol open en het is echt heerlijk!! Helemaal geen last van de klachten die sommige mensen hebben! Iemand zin in een online potje?
Heb de game omgewisseld, maar ik blijf de ploppen in het geluid houden! Heb dus m'n geld terug gekregen. Had de problemen zowel met als zonder install.
Ik heb dat op de oude Xbox ook een keer gehad met SegaGT online. Twee keer geruild, maar probleem bleef. Vaagheid...
Is deze game nu aan te raden of niet? Gamer.nl en IG geven maar matige cijfers en over de member score van Gamespot word ik ook niet vrolijk.