[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt. Ik krijg met deze nog niet echt een gevoel bij de main characters. Wat dat betreft was GTA IV een hollywood film. Dit is tot nu toe meer een gemiddelde amerikaanse tv serie.

Toch vind ik het wel te gek hoor.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb juist dat dit een Hollywood film is, ik zou even doorspelen met missies. Die shit is tof! :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt het jullie op dat het veel rustiger op straat is. Ik ging net even de "oude" GTA kijken en daar is het veel drukker.

4. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    http://www.youtube.com/watch?v=xC9hgUqmfdM
    Dit is die missie uit GTAIV.

Wel echt vet dat ze tijdens het maken van GTAIV dus al gedacht hebben om de missies met the lost and damned te overlappen. Ben benieuwd wie ze dalijk gebruiken bij de volgende episode content. Zou wel vet zijn als ze nu eens een wijf gaan gebruiken ofzo.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik hoop eigenlijk op een vervolg van niko die bulgarin probeert om teleggen

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Een avontuur met Jacob en Badman zou ook erg funny zijn :lol:

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niko zal het niet zijn, ook omdat diegene die de voice over doet ruzie heeft met Rockstar. Ik hoop dan maar dat iemand anders hem neerknalt. :cool:

Billy net opgepakt bij mij in die missie, vet!

8. zwijnhond

zwijnhond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mij ook opgevallen. Het zal waarschijnlijk wel gedaan zijn om het rijden met die bikes zowat draaglijk te maken. Zodat je niet om de 6 seconden met je bek tegen een voorruit knalt....

Ik heb het verhaal nu uitgespeeld (op 62% al), enkel de gangwars, races en bikes binnenbrengen moet ik nog grotendeels doen. Het is een vet spel, maar ik vond het wel teleurstellend kort.

Ik heb trouwens ook nog maar nu net via dit forum ontdekt dat je die vage graphics kunt afzetten. Dat had ik in het begin ook wel willen weten.

Heeft er iemand trouwens al eens met airhockey kunnen winnen? Ik ben 1 keer met Jim geweest en vond dat zowat het moeilijkste van het spel.

Heil San Andreas en de Rustler

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Regelrecht van de officiele site:
    ''While not exactly a speedy escape vehicle, the Towtruck does have it's own unique benefits.''

Wat zijn de benefits dan als je geen autos mee kan sleuren? Net zoals de heftruck die niet op en neer kan takelen. Wat in vorige delen allemaal wel kan. :{

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet het gewoon niet. Ik krijg steeds weer het idee dat Rockstar niet de volledige potentie uit de game haalt. Er is een geweldige digitale stad gemaakt met GTA IV en het enige wat ik er doe is wat rondrijden, schieten en af en toe een gebouw betreden waarvan elke verdieping er hetzelfde uitziet. Tuurlijk zijn er zat andere locaties, maar die ken ik al van IV. Ik wil nieuwe dingen zien, ik wil constant nieuwe dingen/beloningen vrijspelen zoals dat met de vorige gta's het geval was.

GTA IV was erg serieus en dat vond ik geweldig. Ik ben sinds deel 1 fan van de serie en ook IV heb ik uitgespeeld tot de volledige 100%, maar ik kom er alleen nu achter met deze uitbreiding dat ik het serieuze wel gehad heb. Het spel word er erg traag door en eerder dat ik van mijn motor afgestapt ben en mijn personage goed heb gezet om te schieten ben ik al dood. Mijn motor maakt de vreemste bewegingen als ik over een hobbel rij (iets waarvan ik dacht dat het alleen in Saints Row kon), Ik blijf achter dingen steken vanwege de stroeffe besturen, de auto's schuiven werkelijk alle kanten op, etc en zo kan ik nog wel even doorgaan helaas.

Ook krijg ik het idee dat het spel er grafisch op achteruit is gegaan. Nu klinkt dat belachelijk, maar ik kon me herinneren dat het er met Niko net allemaal wat netter en strakker uitzag. De filter heb ik al uitgezet, maar nog laat de kwaliteit te wensen over. Wederom lijkt het erop dat Rockstar de game mooier schetst dan dat deze in werkelijkheid is en weer trap ik er in!

Bah, zojuist voor de tweede keer met de game gekapt. Ik baal hier echt van! :mad:

ps. Uiteraard val ik niemand aan die deze uitbreiding wel helemaal het einde vind ;).

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bullshit talk van Rockstar. :'-(

12. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok man, je geeft toch je eigen argumenten en dat is cool! Ik ben toch iets enthousiaster, maar ik kan door je argumentatie begrijpen dat je het ietwat tegen vindt vallen. Dat is ok.

Wat wel gaaf is dat je nu een granaat in een politie helicopter kunt schieten en dan even wachten....KABOOM! Best wel humor. (behalve als je in de heli zit natuurlijk)

13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vergeleken met IV is dit qua storyline een beetje lame, niet qua actie natuurlijk. Dat bedoelde ik;)

14. zwijnhond

zwijnhond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allercoolste toch wel die knallende nieuwe automatische shotgun. Dat is echt een schokkend hard wapen. En de gun van is ook wel zalig.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel dat je niet verder gaat met al je cash etc (had $722.xxx met Niko). Heb de save nog wel, maar je moet sowieso een nieuw spel starten (ergens wel logisch, maar cash overhevelen was leuk geweest of deze nieuwe items ook met Niko kunnen gebruiken).

Ik haal overigens ook nog al die namen door elkaar, weet niet precies wie wie is nog. Maar de nieuwe graphics filter vind ik wel geinig, lijkt het toch weer even anders.

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    haha net op de site gekeken van the lost ( in de game dan) en daar staan wel grappige dingen op. Zoals de "chopper" een dubbele dildo haha

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn hoor, echt gemiste kans met die honkbal knuppel, dat je die niet kan gebruiken voor andere dingen. Net dus samen even met broer online "Races" gedaan. En dat is dus met de knuppel op de bike...je kunt alleen elkaar rammen en verder geen mensen, autos..etc...zeer jammer. Ik keek echt uit ernaar om die knuppel te gebruiken tijdens het biken in de singleplayer mode....maar ja....'t is niet anders.

Verder hebben we ook even Chopper VS Chopper gedaan en dat was eigenlijk best tof, het kan heel gauw gebeurd zijn met je als biker, maar als je echt goed gebruikt maakt van de omgeving kan de helicopter het nog goed lastig krijgen. Deze mode werd steeds toffer na een tijdje.

Verder die mode genaamd ' Club Business' zeer leuk ook om te doen, vooral met een groep ongetwijfeld heel leuk. Moet je allerlei objectives zien te halen..zoals iemand oppikken of een gang mollen...etc...en dan met een hele groep.

Lone Wolf biker, ik deed het samen met broer en das wel geinig,maar met een hele groep is dat zeer vermakelijk. Verder de andere modes nog niet gecheckt...hoe dan ook..gauw een keertje online ermee en dan met een groepje mensen.....veel nicer.

Die heet ook zo he, niet de combat shotgun toch? (want die is ook vrij snel,maar die komt regelrecht uit IV volgens mij) dan moet ik die gun nog krijgen dus.

En die gun van is eigenlijk gewoon Jacob's trunk :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of is er gewoon niet veel kleur in de singleplayer ???

Voor de rest zit het met het verhaal wel goed denk ik , komt er sfeervol over !

19. zwijnhond

zwijnhond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BigKabuto; Ik heb nooit echt veel vrienden gehad in gta IV (zielig he). Ligt eraan dat je die telefoontjes kan afdrukken. Had Jacob's trunk dus nog nooit gezien, maar dat is dan wel de moeite om eens te unlocken blijkbaar.

Proceela:

grainy effect al afgezet?

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Genoeg kleur,maar veel missies spelen zich in de nacht af, of elk geval in het donker...althans, hier wel vrij veel. :)

Mij niet echt opgevallen dat er weinig kleuren zijn verder.

Ja dat is het zeker waard, dan krijg je oa ook molotov en die blijft ownen!!!!! Maar tijdens mijn 2e speelsessie van IV heb ik ook al die telefoontjes weggedrukt, hele tijd uitgaan en onzin...even leuk,maar na een tijdje had ik het wel even gehad :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2009

Deel Deze Pagina