Ik vind het een heerlijke game. Fantastische gameplay, heerlijk geluid en gewoon goede graphics. Niet top, maar gewoon goed.
Speel al jaren race-games, maar Race Pro overtreft wat mij betreft alle race games op consoles tot dusver. Super gameplay en 'n heerlijk rauw geluid... I'm hooked!!
Begint hier ook te kriebelen, ook vanwege Forza 2. Deze game hoeft grafisch enzo niet beter te zijn, als het maar lekker rijden is.
Ok, dus kopen dit weekend of zeggen jullie toch iets anders? Ik twijfel namelijk nog, want vind die online achievements echt zonde aangezien ik nooit veel racegames online speel en er al helemaal niks van bak. Hoe zit het met de career mode, controls, tunen en het aantal auto en het belangrijkste: Schade?
Ja begrijp ik ook wel, maar ik heb het over WTCC leaderboard. Het is met dezelfde auto gereden, er zijn gewoon glitches kan niet anders. 12 sec verschil kan never nooit.
Vrijdag komt de demo. Als je die nu 's afwacht. Ik vind het in ieder geval een heel erg goed spel! Ben gisteravond met de Career begonnen, die voltooi ik eerst zodat ik alles unlocked heb.
Vind het echt een saai spel, ziet er uit als een xbox spel. Career mode heeft een saaie structuur en online heb ik ook andere spellen. Heb hem meteen weer omgeruild .