Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Achievement Completion 45.61%, maar als ik uitlog 47.63%

vaag gedoe :{

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Achievements zeggen wel wat hoor. Alleen lang niet alles. De meeste achievements zijn waardeloos, omdat je die langzaam door de singleplayer heen krijgt.

Maar om nou te zeggen dat achievements niets zeggen over hoe je goed bent, ben ik er niet mee eens & volgens mij heb ik dit al eerder gepost.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Of je blijft gewoon weg uit deze thread als het je niet bevalt.

4. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangemeld, en zoals verwacht een lage score :) (1,27 ofzo)

Grappige site, beetje jammer dat mijn vriendin verantwordelijk is voor een van de betere scores (Lips)....

5. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja. Mijn score is 1,34. Ook niet echt hoog volgens mij. Kan me eerlijk gezegd ook niet zoveel boeien. ik speel spellen over het algemeen spellen omdat ze tof zijn. Niet om de achievements. Ik kan me soms met een spel als viva pinata net zo goed vermaken als bijv. CoD.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is volgens mij ook niemand die heeft gezegd dat bv. Viva Piñata minderwaardig is aan CoD hoor. ;)

Ik speel spellen ook omdat ze leuk zijn, niet voor de achievements. Maar als spellen leuk genoeg zijn zijn de achievements ook echt een toegevoegde waarde *voor mij*.
    Waar je normaal gesproken bv een spel na 1 keer uitspelen aan de kant zou gooien heb je nu vaak de reden en motivatie om het nog een 2e keer te spelen. :9 Of je speelt het nu op een manier wat je nooit eerder zou doen.
    Zouden wel vaker grappige achievements tussen mogen zitten.

Of bij een game als Guitar Hero/Rock Band heb je nu echt de drang om beter te worden. Kan je pronken met je 'Expert' achievement. :cool:

7. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel, maar echt moeilijk zijn de achievements niet te noemen van viva pinata, terwijl die van CoD te wel een stukje moeilijker zijn. Dan blijft je ratio wel lager.

Ik ben het zeker mee eens dat je soms wel extra je best doet of wilt doen om een bepaald niveau met bijbehorende achievement te halen.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt omdat veel meer mensen games uit de COD serie hebben en bijna ook allemaal 1000/1000 hebben. Niet zo veel mensen hebben Viva Pinata, maar ik vond hem wel moeilijker dan de hele COD serie.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De VP achievements worden hoger gewaardeerd dan die van CoD. :9

Viva Piñata: TiP:
    Viva Piñata:
    Call of Duty 2:
    Call of Duty 4:
    Dus je ratio blijft iig niet lager door de VP achievements.
    En welke moeilijker zijn...Tsja dat is per persoon anders. Maar gemiddeld genoemen zijn de VP achievements dus moeilijker.

edit: Gebaseerd op de games die ik zelf heb; heb CoD3 en 5 niet, dus weet niet wat daar de waarde van is.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt een hoge ratio door de moeilijke achievements wel te halen en de makkelijke niet. Zo kan je het heel hoog krijgen. Maar als je alles volledig haalt is je score ook niet bijzonder hoog uitgezondert van enkele moeilijke games.

11. Towel

Towel Guest

Hihi, je maakt waarschijnlijk een grapje, mocht dat niet het geval zijn wil ik toch serieus ingaan op je reply:

Ik speel geen Halo singleplayer omdat die te makkelijk zijn. De enige SP die ik heb gespeeld was Legendary Halo 1, want die was koning. Bij de overige 2 delen was ik gewoonweg niet gemotiveerd om die singleplayer uit te spelen: De verhaallijn was troep, de meerdere tegenstanders die het spel kende werd ik niet vrolijk van en de uitdaging zat er ook niet meer in. Ik heb het tevens nog eens geprobeerd met een blinddoek, maar daar kent bungie geen beloning voor met een achievement.... Door gebrek aan uitdaging laat ik de SP dus links liggen. Hoe goed ik nou echt ben? Tjah, goed is ook maar "iets" wat niet meetbaar is, dus dat mag jij zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2009
  12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap niet alle tellertjes van de site, maar ik vind het al lang best dat ik 53% compleet heb van al mijn achievements. Ik behaal alleen achievements in games, als ik de game echt leuk genoeg vind om door te blijven spelen zoals bij Bioshock en Fallout 3 bijvoorbeeld. Ik zie achievements ook echt nog steeds alleen maar om de speelduur van een game te verlengen. Ik hoef er echt niet mee aan te tonen hoe goed of slecht ik wel niet ben.

Frangster NL has won a total of 1,477 achievements
    1,4294 ratio, 20k, site rank 3800.

Mijn beste achievement?
    End career with 1 000 points in Top Spin 2.

^^ LOL! Tot zover de geloofwaardigheid van deze website! ;)

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  13. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar sta ik eerste van XBW 8) met een ratio van 1.8894. Komt vooral door Tony Hawk's Project 8, Ninja Gaiden 2, Mirror's Edge en BulletWitch.

THP8 -> 1,000 = 3,480
    Ninja Gaiden 2 -> 1,140 = 2,662
    Mirror's Edge -> 1.000 = 2,117
    BulletWitch -> 999 = 2,004

En misschien nog een paar zoals DOA4 en Dead Rising.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet zeggen dat die site toch echt 'helpt'. :D
    Sinds ik daar lid ben heb ik weer een aantal games uit de kast gehaald die ik eigenlijk al aan de kant had gegooid.
    Zorgt voor nét dat kleine beetje motivatie. De drang om die ene achievement toch nog eens te halen.

Mijn TA Ratio is dan ook inmiddels gestegen tov. het begin van dit topic.

Dat ToDo lijstje helpt daar ook aan mee. ;)

1.5263 vs. 1.5620

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit nu boven de 20.000!

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, die Amigo weet ECHT niet waar die het over heeft.

Ontopic: Er zijn wel degelijk achievements waar je een beetje goed voor moet zijn. Neem nou de 'Get your Boogie on' Achievement van GH:WT. Die is haast onmogelijk. Terwijl de rest wel te doen is.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer, toen ik de topic titel zag hoopte ik eigenlijk te patsen over me rank met fifa maar dat is niet echt gepast hierzo..

De achievement waar ik het meest trots op ben is de achievement waar je Call of Duty 3 op Veteran uitspeelt, dat is echt pittig!
    Een stuk moeilijker dan deel 2!

Met Halo 3 heb ik ze tot nu toe alle 1250, dat is ook wel cewl.

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    die site werkt op geen enkele manier bij mij, ik heb de email geactiveert en nog staat er niks over mijn game score of iets :mad:
    ik probeer een nieuwe account aantemaken en dat kan niet omdat mijn account al ingebruik is :mad:

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet even wachten tot de site je gaat scannen ;)

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    ik wacht al onderhand 1 week

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina