Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua wapens het zelfde. Samen met de dart gun. Altijd handig om snelle vijanden zoals Deathclaws te vertragen. Dan is het ook peanuts die Deathclaws. Maar armor atm Reilly's ranger armor. Heb al power armor, tesla armor, outcast's en enclave's armor. Maar nog niet de perk.

Maar thnx maybe1984! Dan zal ik vanavond maar eens gelijk beginnen aan operation Anchorage! Btw is die stealth armor zoals in de trailer ook verkrijgbaar? En zo ja, werkt het ook echt? Moet wel zeggen dat het er nogal MSG1 uitziet met die ninja qua pak haha.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar haal je die twee wapens dan? Ik heb er nog nooit van gehoord. ;):eek:

3. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Als armour heb ik T-51b Power Armour, en ik gebruik die Laser Rifle van Harkness best veel. (A-321 ofzoiets?) en de Alien Blaster is ook een fijn wapen, alleen zo weinig kogels..

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb écht zoveel wapens bij me.
    Ik had gehoord over die bug in Megaton dat je items verdwijnen dus dat risico wil ik niet nemen...

Ben trouwens Hunter Rifle addict. :p

5. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Om power armour te dragen heb je ook geen perk nodig, maar training van iemand in The Citadel ;)

6. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik. Dan krijg je een perk. Net als die perk die je krijgt als je de quest met die mieren doet en de Queen levend laat.

@Yellow 13.
    De shottie kun je halen bij evergreen mills. Dan moet je die facility in. Op het einde onmoet je een (raider)trader die je niet aanvalt. Hij heeft hem, dus hem neer schieten.

Lincoln's repeater(beste gun imo). DIe kun je halen in het museum bij Underworld. Voordat je Underworld ingaat heb je links een deur, die in gaan en je eigen door de verschillende levels brengen. Kom je uiteindelijk in een kamer met een glazen display waar het wapen ligt. Op www.fallout.wikia.com staat het allemaal uitgebreid uitgelegd.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Blackhawk heb ik ook altijd bij me, die vind ik toch net iets beter als de Lincoln's repeater ;)

8. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nog niet. Vind persoonlijk de scoped .44 sowieso niks. Weet niet waarom. Zelfde als alle big guns(te zwaar) en plasma(te onrealistisch) wapens :p.

Bwt bij het museum bij underworld hoef je geen schot te lossen als je de ghoul mask hebt(zitten alleen feral-ghouls). Charon als buddy is dan helemaal handig met zn shotgun(indien er 1 hostile word). En aangezien hij een ghoul is vallen ze hem ook niet aan dan ;).

Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jup en geen nieuwe kogels er voor te vinden ook.

T-51B Power Armor is wel sterk. Als je die aan je volgeling geeft vanaf het eerste moment blijf hij ook sterk (hij gaat niet kapot) en dus heeft je volgeling super veel bescherming (50 alleen al van het armor)

In de expansie krijg je toch ook een T-51B winterized armor? die draag ikzelf maar wist niet of het nou dezelfde was (tijdje niet gespeeld met dat character)

Yellow --> Lincoln repeater en Terrible Shotgun zijn de moeite echt waard. Zelf vind ik de Shailogng ofzo iets assault rifle super relaxt (super sterke ak47) en de reservist rifle (de speciale sniper rifle)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar kan ik ze krijgen was mijn hoofdvraag? Alvast bedankt in ieder geval! ;):)

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Zijn volgens mij wel kogels voor te vinden maar ze zijn erg schaars. Ik dacht dat ze opgloeiden in het donker (Alien Blaster ammo).

12. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik een paar posts voor je het de 2de keer vroeg al verteld ;).

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, bedankt. Ik had je post even over het hoofd gezien. ;):)

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kom ik er na 40 uur spelen via mijn vriendin achter dat je al je wapens en spullen netjes op kan bergen in kasten in je huis! :lol::lol: :+

15. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit oblivion gespeelt zo te horen ;)?

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt :+.

Ik zou Oblivion wel willen proberen, maar ik vraag me af of het dan niet als een stap terug voelt, na mijn Fallout ervaringen....

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Grote stap vooruit IMO! :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerder een stap vooruit als het om het aantal questen, de grootte en het sfeertje gaat. ;):)

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja Oblivion is echt een wereld die leeft met z'n grote steden en levende AI(NPC gaan bijvoorbeeld elke dag opzoek naar eten). De game is geheel realtime(je hebt geen V.A.T.S. meer) en je hebt guilds met een eigen storyline! Ook is het sneaken veel beter uitgewerkt.

Een klein minpuntje zijn de laadtijden die een stuk trager zijn als Fallout 3.

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ok, ik heb Oblivion wel gekocht, maar nooit gespeeld aangezien mijn vriendin hem gelijk ingepikt heeft na de aanschaf! :+ Ga ik hem van de week toch maar eens terug pikken *).

Weer terugkomend op Fallout, des te meer ik deze game speel, des te meer ik geinteresseerd ben in de wereld van Fallout zoals deze er voor de nucleare ramp uit zou hebben gezien. Ik zou best een uitbreidingspakket / PC mod willen hebben voor de bom, al zal dat nooit gebeuren natuurlijk! :+ ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina