het beeld ziet er anders uit in LATD. In IV zat er meer kleur ofzo. Ook zie ik nu een soort van ruis op het beeld. Alsof je analoge TV niet goed is ingesteld. Het verhaal lijkt mij wel toffer dan in IV maar die beeldeffecten hadden van mij echt niet gehoeven
Hoop dat er ergens weer een lijst hangt met auto's om te verzamelen. Vond dit altijd vet van gta. Of zoals met de smsjes van Steven in gta IV.
Noise settings ofzo heet het. Waar kan ik trouwens een pool-cue vinden dan? Iemand had het erover...echt zo'n onwaarschijnlijk voorwerp vond ik dat al...aangezien je dat ook niet in IV had enzo.
Bij mij wel, of iets in die zin. In ieder geval kan je dat analoge tv effect uitzetten bij settings :b: Wat ik tot nu toe heb gedaan is motoren verzamelen. Leuke bezigheid. Die auto's verzamelen in Vice City om ze dan daarna omgetoverd te zien tot omgebouwde bak, damn dat was echt bruut
Weet iemand trouwens of je voor die race-achievement gewoon 69 tegenstanders moet slaan of er echt 69 af hun bike moet slaan?
Klopt het dat John niet kan vechten met zijn handen? IK wou net een paar lui in elkaar slaan, alleen hij deed het niet. Hij ging wel in zijn vechthouding staan , maar slaan deed hij niet.
Klopt, dit had ik ook. Xbox 360 uitzetten en weer aanzetten. Dat lostte het probleem op voor mij. Ik had ook echt zoiets van 'WTF' toen hij gewoon wel in zijn vechthouding ging staan als ik iemand targette....maar NIET kon meppen of trappen, LOL! Zeer goeie review dit...let niet op het cijfer....wat ze schrijven is goed. http://www.xbox360achievements.org/...Review--GTA-IV-s-The-Lost-and-Damned-DLC.html
Haha, hoe geniaal! Gaat over de Infernus die Niko van Bernie krijgt Spoiler In de tweede sidemission van Stubbs moet je een zendertje in die Infernus plaatsen. Daarna kan je altijd mee luisteren. Eerst hoorde ik Bryce zingen, later hoor je Bernie in die auto en nu hoorde ik net Niko schelden met politie achter zich aan, geniaal. Ik vind de telefoon van Johnny wel irritant, beeld is te klein vergeleken met de telefoon van Niko.
Dat cijfer is toch ook hartstikke goed? Wel terrecht. Ik vind Johnny wel een minder cool personage dan Niko tot dusver maar ik had ook niet een beter verhaal verwacht dan IV.
Het is te goed...een 10? Ik vind 10'en persoonlijk altijd overdreven, naar mijn mening is een 10 perfectie en dat is geen enkele game. En die telefoon is net zo groot als die van Niko hoor..je moet alleen de text size op large zetten, anders is het sowieso zeer slecht te lezen.
Open de spoiler niet als je niets over het verhaal wilt weten: Spoiler Net die missie gehad waarbij Billy wordt opgepakt. Best wel cool gedaan, nu is Johnny president. Ben nog niet verder gegaan. Ben benieuwd. Nog even een algemene vraag. Je moet ook een zootje motoren stelen, komen die nog ergens te staan of zo dat je er op kan rijden? En, wat is de snelste motor in de nieuwe content?