Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tnx ik zal die link ff checken...

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Raad hoe dan ook iedereen aan niet de perks van + 5 small guns of iets dergelijks te kiezen. Zonde van je Perk aangezien je genoeg skillpoints krijgt!

3. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PCies is inderdaad onlogisch. In het begin is het wellicht een optie maar zonde van de perks die je anders had kunnen hebben..

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En dat zeggen ze nu :+

naja heb de perks blijkbaar toch wat verknalt dus naja begin wel keer goed opnieuw

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  5. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf denken is ook een optie ;).
    Tis jou spel, dus jij moet weten hoe jij het speelt :).

Maar dan kun je beter je Atributes upgraden dan 10 punten voor small arms krijgen. Dan krijg je later in de game toegang tot meer perks. Het verschilt ook waar je voorkeur ligt. Van wapens en hoe je speelt, al kom je toch nooit onder close combat uit.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zelf doe ik ook die attributen. Ben nu tweede karakter gestart en dat bevalt me wel. VAnaf het begin 9 in intellegence gedaan (en zodra ik de vault uit was de bobblehead gevonden) en dus vanaf level 3 constant 20 points gekregen) Met die attributen verhoog je je stats ook meteen dus das handig)

Maar wat je kiest maakt eingelijk helemaal niet zoveel uit want zoveel nuttige perks zijn er toch niet.Vooral veel extra punten of leuke grappige perks (zoals mysterious stranger) Zolang je de Grim Reaper maar neemt.

7. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee :). Er zijn degelijk een paar goede Perks bij. Vooral diegene gebaseerd op V.A.T.S.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Een tip voor een ieder; Je kan een hulpje aanschaffen in Underworld, vecht een stuk makkelijker ik moet zeggen ik heb er veel aan; Hoe je het doet ...... ik weet niet of dat hier mag. Het is best wel makkelijk.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  10. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben net begonnen met dit spel .. bijna level 6 haha !
    had hem met de Release gekocht maar eigelijk nooit echt gespeeld !

Dus nu maar eens goed begonnen ! echt mooi spel moet ik zeggen !
    Alleen beetje te groot damn zit soms gewoon 2uur rond te lopen en niks te doen haha !

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan pas in de 3e DLC. ;)

Ik haal de 2e DLC denk ik niet, de vorige was tof maar het was niet echt Fallout. Ik ga wel weer verder met Fallout als deel 3 komt want ik ben na 82 uur wel een beetje Fallout moe. ;)

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan je nou Fallout moe zijn? ;) Ik begin dit weekend wederom overnieuw! Geweldige game! :thumbs:

Damn! Deze screen geeft me toch wel vertrouwen dat dit vermakelijker gaat worden de eerste DLC!

14. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm gister voor het eerst gespeeld. Over het algemeen speel ik games die wat meer lineair zijn en dan is dit wel even wat anders (understatement). Er zit wel een heel onheilspellend sfeertje in 't spel. Doet me een beetje denken aan Bioshock, met die omgevingen en muziek :)

Wat me opvalt is dat ik al vrij veel namen en plekken voorbij heb horen komen, maar er verschijn niet op de map o.i.d. Moet je dan maar blijven zoeken tot je het vind ofzo?

Waar kan ik het best mijn punten onder verdelen in het begin? Science, Explosion, Strenght etc.... :)

Thx voor de tips.

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, die screens zien er tof uit. Ik wacht wel wat reacties af als hij eenmaal uit is. Heb het wel gezien met Fallout 3 en als hij net zo kort is als 1 ( Die ik niet heb gedownload ) dan haal ik hem niet.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik download de updates niet perse vanwege een langere speelduur, maar meer om mijn bestaande game uit te breiden. De Gaus Rifle van de eerste DLC heeft mij al meerdere malen uit de problemen geholpen! :+

17. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog even met die DLC. Heb nog niet eens de main-game uitgespeeld. :)
    Zal ze ongetwijfeld downloaden hoor, maar nu nog niet.

18. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook zelfde eerst gewoon de main game eens uitspelen !
    Erna zeker weten DLC binnen halen ! echt top spel !

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goede beslissing: Eerst de main en side questen en dan pas DLC; scheelt je eerst wat centen. ;):)

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Haha true ! Ben net level 8 !
    Maar ik heb een vraag zie op sommige screens dat je een hond kan krijgen?
    Van af welk level kan je die krijgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina