Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nindo, neem aan dat je ook op een 360 speelt? Wat voor controller/pad gebruik je?

(Je kant toch geen ps3 pad gebruiken voor de 360? En lijkt me dat je die standaard niet gebruikt)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, maar toch lukt dit niet helemaal nog. Het zou mooi zijn als je de focus gewoon indrukt kon houden voordat je de special move doet..maar helaas kan dat niet. Het timen lukt me nog niet echt goed...zodra ik die special shoryuken doe dan druk ik op focus attack maar of ik ben er te laat mee..of ik vergeet ook nog eens te dashen, lol.

Nog iets, ik keek net nog even in het boekje...er daar staat in bij besturing:

Knoppen om te slaan

Zacht,Gewoon,Hard,Keihard.

4 dus...ik dacht dat het altijd 3 verschillende waren , namelijk...light,medium,heavy. Kortom...dan kan ik maar beter mijn
    layout gaan veranderen weer. Want nu mis ik er eentje.

3. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt 3 verschillende: light, medium en heavy.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Slecht van het boekje dan zeg...dikke fout dus.

5. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toffe game dit, ziet er ook erg gelikt uit. Krijg het alleen niet voor elkaar om die mofo van een seth te verslaan. en is er een lijst waarop staat welk poppetje wie vrijspeelt?

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Even een paar pagina terug lezen of zelf ff zoeken op gamefaqs is er ook niet meer bij...

7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had toevallig het er net voor staan:

Ryu = Sakura
    Sakura = Dan
    C. Viper = Cammy
    Chun-Li = Gen
    Abel = Fei-Long
    M.Bison = Rose

8. hadouken

hadouken Mitchell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn fightpad bij GCshop.nl geannuleerd, want die krijgen ze pas in april. Weet iemand een Nederlandse (online) winkel waar ze nog te krijgen zijn?

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Futurezone krijgt ze waarschijnlijk morgen binnen...hoop ik want moet er ook echt 1 hebben.

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nee klopt wel!
    Keihard is gewoon Low Medium en Hard tegelijk ingedrukt.. die is dus wel gemakkelijk om je Ultras mee te doen!

Komen de Fighting sticks ook bijvoorbeeld bij de mediamarkt?

Ik wil eigenlijk die Tournament Edition maar ik vind 1tje maar niets.. dus zit te denken om 2 Standard Editions te kopen en daar wat betere knoppen in te zetten...

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hmm soms werkt de heavy kick button van mijn TE niet echt goed. Moet ik een paar keer drukken voordat ie trapt.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies...dat is zeer handig voor de Shinryuken van Ken(ultra combo). Maar misschien ben ik het..maar elke keer als ik deze move probeer dan krijg ik Shoryuken....terwijl ik toch echt snel die halve draai 2x doe en dan LB....als ik echter met die knoppen een beetje 'frommel' ....dan lukt de move :confused:

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Waar blijven die fotos man }:]

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dan moet je gewoon blijven frommelen :D

Nee, ik snap niet zo goed waarom het je niet lukt. Hij is redelijk makkelijk op zich toch? Als je het probeert en je krijgt Shoryuken dan is je eerste halve draai niet gelukt. Lijkt mij dan.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is mijn fout dat ik dus die eerste halve draai maak en dan maak ik een halve draai terug, en dan nog een keer een halve draai...DAT doe ik denk ik fout, lol. Zal het zo eens proberen weer.

16. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Keihard" ... WTF? Keihard bestaat niet. 3x Punch of 3x Kick is ook niet "Keihard".

Wat betreft motions voor supers/ultra's. Je moet niet vriemelen, je moet glijden, en dat maal 2. De executie moet smooth verlopen, als het niet gladjes gaat, hou je per ongeluk naar voren in, dan krijg je een shoryuken. (Talloze keren gekregen op een pad gisteren in FAME)

Maarja, oefening baart kunst, of maak het jezelf gemakkelijk en koop een stick. Weet je tenminste precies wat je verkeerd doet. :p

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik merk dus al dat het VEEL fijner gaat met de analog stick, en NIET de Dpad..maar ja...als ik deze game nu ga doen met de analog stick....arme stick...die gaat ongetwijfeld er flink onder lijden....met de dpad lukt die mij gewoon niet goed,met de analoge knuppel echter prima...damn.

Wat ik zooooo snel krijg met de dpad als ik de move probeer is dat ken gewoon springt, met de analog veel minder snel. Maar ja, alle andere moves gaan weer fijner met de dpad...

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij me het geld geeft sure. :+

Heb SF4 toch maar besteld na het zien van de Gametrailers review.
    Ff wachten, ff spelen en misschien dan de madcatz controller ding kopen.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De analoge stick heeft volgens mij 8 richtingen, de d-pad maar 4, daarom gaat het veel beter met die stick.

Als het fout gaat met de stick kun je er vrijwel zeker van uit gaan dat het aan je verkeerde duimbeweging lag.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74

Koop een PS3 man ;) Met die pad gaat het veel beter!
    Weet iemand of de Sticks ook gewoon in de winkel komen te liggen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina