Hallo iedereen van dit forum.
Ik ben aardig geschrokken wat hier allemaal gaande is geweest toen een clan-member mij een link naar dit forum gaf, ik wist dat hij hier een oproep zou plaatsen en had ermee ingestemd. Helaas zijn er nogal wat mensen die hier op dit forum veel waarde hechten aan de Nederlandse (internet) schrijftaal, en dit was niet Jeroen zijn grootste zorg.
Helaas zijn er wat mensen geweest die nogal agressief reageerden op Jeroen, en deze werd daardoor ook opgejaagd en boos, en liet dat ook merken in zijn posts.
Ik bied mijn excuses niet aan voor de mensen die dit hebben veroorzaakt, zij zijn immers de oorzaak. Wel bied ik mijn excuses aan aan de rest van de mensen die zich wisten te gedragen en niet meededen aan het "flamen" maar zich wel aangesproken voelden door de leuzen van mijn vriend en clan-member.
Vergeef Rv, of niet...
Wat een van onze clan members ook zegt het is altijd in naam van Rv of ze nu willen of niet. helaas zijn er ook soms dingen die een individu zegt waar Rv niet achter staat, in een lobby (CoD4) is het nog niet een probleem om terug te schelden en dreigen, maar een forum waar je woorden vereeuwigd zijn is dat wel een probleem, ik heb jeroen gezegd dat het onverantwoord was om op iedereen te reageren terwijl deze personen achter een pc zaten te typen (iedereen kan zijn wie of wat hij/zij wil op internet). Ik sta hierboven en iedereen die het probeert kan lang op zijn/haar F5 knop drukken maar ik reageer er niet op, haha.
P.s. Admin Arjan, de reactie die je hebt geplaatst (op Leijnse z’n topic) is niet echt professioneel in mijn ogen.
en Dit is GEEN unban request voor wie dan ook, wie jullie bannen moeten jullie zelf weten, en jullie zullen vast reden genoeg hebben gehad.
A.U.B. niet flamen, en wie weet leer je van je fouten.
Edit: ik weet niet of deze topic hier mag, maar ik vind dat deze plek goed is omdat hier alles heeft afgespeeld.
Laatst bewerkt: 19 feb 2009