[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    yes, griffbal is back
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Juist die Forge mappen zijn de shit. En continu forge mappen? Tot nu toe hebben we alleen foundry. Ik hoop vooral dat er veel nieuwe forge opties/objecten komen. Heb al zoveel briljante maps voorbij zien komen :lol:
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Octoplex ken ik niet, Smashed is inderdaad de forge map Foundy met een nieuw indeling. Vind de map wel leuk en geinig, maar meer ook niet, zitten teveel obstakels.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat nieuwe screens en informatie over de Halo 3 Mappack.

    Bungie weekly update post

    IGN: Halo 3 Mythic Map Pack Interview IGN Mythic Map Pack Screens

    T3: Halo 3 Mythic Map Pack: Exclusive Bungie Interview

    Een paar screens voor de mensen die te lui zijn om op de links te klikken:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Killballs
    Bungie


    The Grid
    Bungie
     
  5. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    omgwtfbbqdoublepost

    Maar wel een mooi vooruit zicht op de nieuwe maps. I liek killball
    zullen ook wel weer veel nieuwe gametypes uit ontstaan.
     
  6. Tha Lord

    Tha Lord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello ik wil halo 3 gaan halen maar zou graag willen weten of ik bij de limited edition extra mappen erbij krijg of niet en zag jullie over die forge mappen praten wat houdt dat precies in. ALvast bedankt!!!
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    forge is een gamemode dat je zelf de maps kan veranderen naar eigen smaak, ook kan je forge maps downloaden en delen met andere mensen.

    In de limited edition krijg je geen extra maps, de mappacks kan je van xbox live downloaden.

    Mss ben je in de war met Halo Wars Limited edition, daar krijg je 3 maps uit de nieuwe mappack alvast.
     
  8. Tha Lord

    Tha Lord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx ik weet genoeg, haal gewoon de normale versie en wat points om die mappen te halen heb je trouwens enig idee hoeveel punten het kost om alle mappacks te downloaden.:)
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heroic map pack en Chill Out zijn gratis, de Legendary map pack kost 600 punten volgens mij.

    Kan trouwens echt niet wachten op wat voor vette dingen mensen gaan maken met die Sandtrapwannabedingesmap. Uit Foundry zijn echt hele toffe dingen gekomen, ben benieuwd wat ze uit de Sandtrapwannabedingesmap kunnen halen.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    grote kans dat de Legendary mappack over 3 weken gratis is aangezien de Mythic pack dan komt.
     
  11. Tha Lord

    Tha Lord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan wacht ik nog wel effe.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel pro's hier zitten, maar toch ga ik een gok wagen..
    Ik wil dus m'n BR aim verbeteren. Ik speel 's avonds regelmatig met wat vrienden, die allemaal toch op redelijk goed niveau spelen (beter dan de gemiddelde L50er, trust me). Het probleem is dat ze echt 9 op de 10 keer mij 4 shotten met een BR. Tjah, dat kan ik ook wel, maar als ze nog is gaan straven lukt het me net niet, en verlies ik dus telkens op het randje..
    In matchmaking own ik serieus wel zobeetje alles, ik speel weliswaar ook veel social, maar ik kom zelden iemand tegen die me 'owned'. Ik denk dat ik misschien wel (vooral met social) 90% van de tijd 1e met kills eindig.
    Nu heb ik dus de vraag, heeft iemand tips om BR skill te verbeteren? (aiming). Ik speel al op BumperJumper, en m'n sensitivty is 3.
     
  13. JHdD

    JHdD Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een beetje voor (in de baan) van diegene te schieten. Het is namelijk een burst van 3 (?) kogels en zo heb je de grootste kans dat het merendeel raak is.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speel zelf ook op "Bumper Jumper" en zoals JHdD al zei moet je wanneer je over een grotere afstand vecht de Battlerifle leiden. Voorbeeld:

    -Tegenstander loopt naar links, dan moet je de crosshair ook iets links van hem houden, zo komt de volledige Battlerifle burts op zijn lichaan, of grotendeels.

    Zo te horen moet dit je allemaal naar mijn idee redelijk bekend in de oren klinken, dus misschien helpt dit. Probeer je aim zo stil mogelijk te houden op je tegenstander, wanneer je met kleine tikjes aan je pookje gaat zitten, dan wil je al snel 1 kogel missen.

    Ook bij het strafen niet alleen heel kort naar links en rechts bewegen, want dan lijkt het alsof je stil staat. Probeer rondjes(een 8 ) en langere bewegingen te maken. Soms bukken in wanneer je bijna dood bent wil je tegenstander ook nog wel een schot missen, maar je hebt een grotere kans dat je het haalt wanneer je springt.

    Als je springt, doe dit dan naar de zijkant en niet naar je tegenstander toe, tenzij je heel dichtbij staat(dan is springen een uitstekende tactiek) Springen in het begin van het gevecht is ook echt dom, aangezien je op een vaste baan dan zit. Proeer ook te schieten van achter objecten om het lastig te maken voor je tegenstander.

    Ben zelf niet heel goed in het spel, maar 1 op 1 met de battlerifle in social/team slayer en dergelijke win ik vaak genoeg.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat filmpies van de Mythic maps:
    [ign]734817&downloadURL=http://xboxlivemovies.ign.com/xboxlive/video/article/954/954281/halo3_Orbital_021309_flvlowwide.flv[/ign]

    [ign]734817&downloadURL=http://xboxlivemovies.ign.com/xboxlive/video/article/954/954281/halo3_Sandbox_Forge_021309_flvlowwide.flv[/ign]

    [ign]734817&downloadURL=http://xboxlivemovies.ign.com/xboxlive/video/article/954/954281/halo3_Sandbox_021309_flvlowwide.flv[/ign]

    [ign]734817&downloadURL=http://xboxlivemovies.ign.com/xboxlive/video/article/954/954281/halo3_Grifbox_021309_flvlowwide.flv[/ign]

    [ign]734817&downloadURL=http://xboxlivemovies.ign.com/xboxlive/video/article/954/954281/halo3_Assembly_021309_flvlowwide.flv[/ign]
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam je gister tegen Heroic Killa, dan is niet de bedoeling dat je gelijk weggaat als de custom gestopt wordt. Je kan veel leren van mensen die veel beter zijn dan jou.

    Ga naar MLGpro en ga VoD kijken, kopieer gewoon de dingen die pro's doen (er zijn paar Getbetter video's die wel goed kunnen helpen). Verder is er aan halo veel meer dan alleen je aim. Alles zit in je hoofd, dus je moet de juiste instelling hebben om goed te worden.

    Assemly wordt een nieuwe MLG map, zeker weten.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een domme vraag. Maar er komen toch 6 maps voor Halo 3 uit met de mythic DLC? Waarom zien we niets van de drie andere maps? Komen deze niet tegelijkertijd uit? Kosten deze ook weer extra punten?

    Ik vind de bovenstaande maps maar een mwah.. gevoel geven. Niet echt maps waarvan ik denk wow deze worden vet. Assembly lijkt me dan tot nog toe het leukst.
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sandbox is een forge map, daar zullen veel geweldige maps mee worden gemaakt.
    Assembly lijkt me ook geweldig. Orbital niet zo, maar dit is wel beste mappack tot nu toe van bungie.

    En er komen 3 nu uit, en 3 later met de ODST uitbreiding.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Assembly ziet er sterk uit en ik ben blij om te zien dat er in Orbital een snipe zit! Die Sandbox boeit me echt geen reet.. paupermap
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mappen zien er erg goed uit, assembly en orbital lijken mij velen malen leuker dan Sanbox, maar ik ben dan ook niet echt een fan van foundry. Jammer dat de spelers zo slecht waren, sorry het moest worden gezegd.

    Ben benieuwd naar de andere 3 mappen.
     

Deel Deze Pagina