Vandaag is mijn Gold verlopen dus nu kan ik nóg weer een week wachten voordat ik die demo kan spelen... Naja, dan straks toch maar weer naar de stad.
Ik weet het niet zeker zeker maar iedereen kon toch deze week gratis op live i.v.m. de GTA download ?
Dat klopt inderdaad. Maar je account blijft gewoon op Silver staan (althans, op Xbox.com) en waarschijnlijk kan je dan wel online, maar dan heb je geen Gold rechten zodat je demo's etc. kan downloaden. Ik zit nu even internet af te zoeken, waar ik goedkoop Gold kan krijgen. Ik heb alleen geen PayPal of CC. Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik die graag.
Tsja, hij gaf op een manier van Oja deze hoort er ook nog bij... Wist er niks van mja, wel een leuke extra. :b:
Zeker kijk hier maar. Ik heb hier punten en live gekocht een week geleden in verband met GTA download en aflopende gold. Succes met zoeken nog. Oja link is handig: http://www.xbox360gold.nl/info.php
Net weer een toffe race gehad op Zandvoort, in de Q zaten we alle 6 heel dichtbij elkaar. Ik heb gewoon 10 rondes hard moet knokken. Online komt het spel echt tot zijn recht. Alleen net had ik wel iets jammers. Ik reed aan kop en een bocht voor het einde kapte de host ermee.
Geloof er maar niet in jongens! Ik denk dat ze niet eens meer voor de dag durfen komen met een demo. Als ik al die bugs zo lees. ik ben van plan zelfs de demo geen kans te geven!!!
Mensen kunnen soms heel heftig/overdreven reageren om niks. Zij kunnen gelijk hebben, jij ook. Ik ga de game over een kwartiertje opstarten.