Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zo? Je kan die gasten gewoon unlocken als je de zes secret characters hebt unlocked. Is denk een uurtje/ anderhalf uur werk.

    Behalve Seth trouwens, daar moet je geloof ik met iedereen een arcade run hebben gehad.
     
  2. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die nog niet weten hoe je ieder character vrijspeelt, hieronder staat het precies uitgelegd.

    CHARACTER HOW TO UNLOCK

    Akuma: Complete Arcade mode with every unlockable character (Dan, C. Viper, Sakura, Cammy, Gen, Fei-Long, Rose) have at least one perfect round, and never use a continue. Akuma will appear after you defeat Seth. Defeat Akuma to unlock him.

    Cammy: Complete Arcade mode with C. Viper

    Dan: Complete Arcade mode with Ryu and Sakura

    Fei-Long: Complete Arcade mode with Abel

    Gen: Complete Arcade mode with Chun-Li

    Gouken: Complete Arcade mode with Akuma, never use a continue, and perform at least two Ultra finishes.

    Rose: Complete Arcade mode with M. Bison

    Sakura: Complete Arcade mode with Ryu

    Seth: Complete Arcade mode with every default character



    Bron: http://mycheats.1up.com/view/superguide/3163881/street_fighter_4/xbox_360

    Klik op deze link, en je zult alles over SF IV te weten komen ;-)

    Check ook; www.shoryuken.com, en je ontdekt een streetfighter hemel op aarde.


    Ik heb nog maar weinig tijd gehad om te oefenen en iedereen vrij te spelen, maar dat gaat hopelijk snel veranderen. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nu al fout met die lijst...

    Hoe je Gouken unlocked staat verkeerd beschreven.
    (2 perfects, 3 ultra finishers, zonder continues).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar ik al bang voor was...nu komt volgens bol.com de controlller 27 februari.
    Iets zegt me dat het gewoon net als elke andere winkel maart zal worden....ergens in maart.
     
  5. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist :) Moet er ook bij toevoegen, pas op voor je wake-up game. (Als in, als je wilt opstaan) Meestal ga je dan ook gelijk voor de shoryuken, en dan trap ik er dan soms ook in...maar eigenlijk hoort wake-up shoryuken helemaal niet. (Behalve als je kan cancelen, dus 2 EX meters hebt, dan heb je een enigszins safe wake-up)

    Beste optie dus als je opstaat, geen meters hebt, een vollop aanvallende tegenstander hebt = Blokken (laag blokken) en kijken voor throws of overheads. (Throws kun je op reactie 'techen' door LP+LK te drukken wanneer ie je wilt throwen, en overheads moet je gewoon ff opstaan en naar achter in houden, ipv naar achter-beneden)

    Succes man :b:

    El Fuerte z'n game is gebaseerd op mixup. Of je gaat blokken of niet (van achter, van voor) of je gaat throwen. Pas vooral op met inspringen en aanvallen (anders pakt ie je met ze Ultra wanneer je land bij de jump, of rent ie weg en doet ie idd een body splash) Ik ben zelf alleen Kareem's Fuerte tegengekomen, maar pokes zijn dus belangrijk bij hem. Doe niet teveel random shit (random shoryukens/hadoukens), en blijf niet stilstaan. Blijf bewegen met dashes of probeer em te pakken met een Focus Attack als ie die Body Splash doet (Absorbeer de hit, laat los, raak hem, dash naarvoren, combo) Als ie ze throw wilt doen (is wat langzamer dan de body splash) dan kun je ervan wegspringen, of naar em toe springen met een kick. Probeer hem een stap voor te zijn gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Je hebt groot gelijk....ik ga het denk ik ook maar annuleren, ik ben veel beter af als ik die controller gewoon bij een shop in Groningen reserveer. Hoe kan ik bij bol een order cancellen precies?
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bestelstatus annuleren. Anders klantenservice mailen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat ik het gelijk maar doe....ik kan wel gaan lopen afwachten tot 27 februari,maar de kans dat de controllers bij Dimension Plus dan allemaal gereserveerd zijn tegen die tijd blijft groter worden.
     
  9. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks a Lot :thumbs:
    Ook het throwen moet in mijn systeem komen in die zin dat dit de eerste fighting game is sinds Tekken, Soul Calibur en Virtua Fighter dat ik dit niet gebruik.
    Maar wat denk ik ook een leerpunt is dat ik, zoals je gisteren terecht opmerkte, niet te greedy moet zijn voor de lvl 3 focus attack en greedy moet zijn in het algemeen (moet veel beter leren verdedigen en meer de rust bewaren). Als ik online win tegen gasten heb ik 9 van de 10 keer bij attack en technique A en een E voor verdedigen :).
    In ieder geval bedankt voor de tips!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    We hebben uw verzoek tot annulering van deze bestelling ontvangen en houden u per e-mail op de hoogte van de status.

    -Bol.com

    Kortom...nog niet helemaal gecancelled, daar krijg ik nog een email over...
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Was bij mij ook binnen een uur gebeurt qua annuleren. Heb vanochtend een Hori EX2 besteld die als het goed is morgen moet binnen komen. Net ook gespeeld met de 360 controller, dat speelt echt niet lekker. Ik moet mijn commands echt te vaak opgeven wanneer die reageert. Ik heb Arcade Mode nu 2 keer uitgespeeld met C.Viper en Ryu. En dan had ik op easiest nog veel moeite. Vond C.Viper overigens wel fijn spelen qua moves.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Kabuto:lees eens wat ik op pag 63 typte ;)
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    keyv aangezien veel mensen die dingne hebebn besteld en ze worden uitgebracht rond sf4 EN dat er zoveel onduidelijkheid over lijkt t me dat het wel nuttig is als mensen zeggen hoe wat wanneer en wat zei eraan doen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah ik zie het, ok command acknowledged ;)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De muziek in het hoofdmenu, als 100 nagels over een schoolbord...
    Echt verschrikkelijk, kan je dat ook uitzetten?
     
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan wel maar dan vallen ook de stemmen weg in de game helaas.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo, heb nu Akuma unlocked \o/
    Nu Super en Ultra oefenen met deze vent. Whoopidoo!
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Rose is zo tof om mee te spelen online, aangezien je constant Ken's en Ryu's tegenkomt kun je lekker reflecten. :D

    Iemand nog ''pro'' Rose tips ?
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heeft iemand een idee waar de Limited voor de 360 te krijgen is? :p
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    JONGENS. DE STICK EN PADS ZIJN OP VOORAAD BIJ XBOXHOME. WEES SNEL.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina