Rockstar censureert per ongeluk GTA IV met DLC Nieuws | 20 februari 2009 - Rockstar heeft verschillende klachten van ons Europeanen gekregen over het feit dat The Lost and Damned bepaalde onderdelen van GTA IV censureert. Het was eerst een gerucht, maar vervolgens werd het bevestigd: wegens een foutje van Rockstar is de censuur die in de Australische versie zat toegepast op de Europese versie. Door de censuur verschijnen er geen grote plassen bloed rondom vermoorde mensen en de explicite handelingen van prostituees zijn niet meer duidelijk in beeld. Momenteel doet Rockstar z'n stinkende best om het op te lossen met een patch. Dat dacht ik al gisteren speelde ik gta4 en er was geen bloed te zien. ik had de patch al gedownload maar nog niet gespeeld, gelukkig.. dan wacht ik tot de patch uitkomt en ga dan beginnen met lost en damned wilt iemand me waarschuwern als de patch er is
Echt? Dat zou echt netjes zijn. En dan gelijk maar een groepje burgers neerhalen met een gun of pool cue , moet eerlijk zeggen...het was mij niet opgevallen dat bloedplassen ontbraken. Hehe
Jup, de update is er dus we kunnen weer lekker kijken hoe Johnny/Niko hoertjes baksen en lekker met bloed spelen! Ik wil trouwens even vertellen dat iedereen nadat ze de storymode hebben uitgespeeld de credits niet weg moeten klikken, de credits moet je gezien hebben. Echt prachtig.
Ik ben eerder benieuwd wat je krijgt. Die 50 meeuwen zijn een stuk moeilijker te vinden dan die duiven.
Mijn excuses voor het laten ontbreken van de spoiler, maar ik mag best verklappen dat ik persoonlijk de end credits creatiever vind dan de laatste missie. Daarmee heb ik niets te veel gezegd. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind deze game een 9/10. En kan eigenlijk niet wachten op uitbreiding 2. Wel even een vraag voor wie em net als ik nu al heeft uitgespeeld en dat moet wel met een spoiler; Spoiler Als Johnny Roman Bellic gaat kidnappen dan zou hij toch kunnen weten dat het de neef is van Niko Bellic? De naam Bellic moet hij kennen...beetje gedurfd van Rockstar, maar misschien zie ik het verkeerd?
Als je GTA IV tof vond dan vind je deze ook tof. Er zijn in totaal 23 story missies maar die zijn dan ook echt stuk voor stuk enorm tof en origineel. @ Thomas Spoiler Zou inderdaad wel kunnen, maar Niko heeft nooit zijn achternaam gezegd tegen Johnny. Zelfde geld voor Elizabeta aan Johnny, het was in ieder geval wel tof om meegemaakt te hebben! Over de laatste missie Spoiler Ik had er ook wel meer van verwacht. Ik dacht echt damn, eindelijk de gevangenis bombarderen maar het was wel heel erg makkelijk. Achja, zo erg vind ik het ook weer niet. Vond het in ieder geval wel erg tof. Net voordat ik de missie ging doen veel wapens gekocht, begint de missie en krijg ik gratis wapens. OMFG!
Supervet! Heb al een aantal missies gedaan ondertussen, en moet wel zeggen dat ze moeilijker zijn. Kan iemand me trouwens vertellen hoe je nou eigenlijk moet 'armpje drukken'? De motors rijden nu ook nóg lekkerder en rij dus ook continu op de motor nu, goed gedaan R*