[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Rockstar censureert per ongeluk GTA IV met DLC
    Nieuws | 20 februari 2009 - Rockstar heeft verschillende klachten van ons Europeanen gekregen over het feit dat The Lost and Damned bepaalde onderdelen van GTA IV censureert. Het was eerst een gerucht, maar vervolgens werd het bevestigd: wegens een foutje van Rockstar is de censuur die in de Australische versie zat toegepast op de Europese versie. Door de censuur verschijnen er geen grote plassen bloed rondom vermoorde mensen en de explicite handelingen van prostituees zijn niet meer duidelijk in beeld. Momenteel doet Rockstar z'n stinkende best om het op te lossen met een patch.

    Dat dacht ik al gisteren speelde ik gta4 en er was geen bloed te zien.



    ik had de patch al gedownload maar nog niet gespeeld, gelukkig.. dan wacht ik tot de patch uitkomt en ga dan beginnen met lost en damned
    wilt iemand me waarschuwern als de patch er is O-);)
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    is er al dacht ik want ik starte net gta op en toen moest ik een update instaleren
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Dat zou echt netjes zijn. En dan gelijk maar een groepje burgers neerhalen met een gun of pool cue ;) , moet eerlijk zeggen...het was mij niet opgevallen dat bloedplassen ontbraken. Hehe
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jup, de update is er dus we kunnen weer lekker kijken hoe Johnny/Niko hoertjes baksen en lekker met bloed spelen! :+

    Ik wil trouwens even vertellen dat iedereen nadat ze de storymode hebben uitgespeeld de credits niet weg moeten klikken, de credits moet je gezien hebben. Echt prachtig. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    TOP van rockstar hoor, gelijk erachter aan. Ik ga lekker L&D doen zodirect, echt zin in.
     
  6. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het meteen geprobeerd na de update en inderdaad; lekker veel bloed nu (zoals het hoort):emo:
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind het wel jammer dat de "100%" achievement ontbreekt voor TLAD
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben eerder benieuwd wat je krijgt. Die 50 meeuwen zijn een stuk moeilijker te vinden dan die duiven.
     
  9. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    ...END CREDITS!!! +1000...
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Is hij wel 19,99 waard? Ben van plan hem zo te halen, maar wel geen spijt hebben natuurlijk :p.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Spoiler please. :)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vaag, begreep juist van anderen dat de laatste missie vetter was dan de bankoverval in GTA IV.
     
  13. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses voor het laten ontbreken van de spoiler, maar ik mag best verklappen dat ik persoonlijk de end credits creatiever vind dan de laatste missie. Daarmee heb ik niets te veel gezegd.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind deze game een 9/10. En kan eigenlijk niet wachten op uitbreiding 2.

    Wel even een vraag voor wie em net als ik nu al heeft uitgespeeld en dat moet wel met een spoiler;

    Als Johnny Roman Bellic gaat kidnappen dan zou hij toch kunnen weten dat het de neef is van Niko Bellic? De naam Bellic moet hij kennen...beetje gedurfd van Rockstar, maar misschien zie ik het verkeerd?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je GTA IV tof vond dan vind je deze ook tof. Er zijn in totaal 23 story missies maar die zijn dan ook echt stuk voor stuk enorm tof en origineel. :thumbs:

    @ Thomas

    Zou inderdaad wel kunnen, maar Niko heeft nooit zijn achternaam gezegd tegen Johnny. Zelfde geld voor Elizabeta aan Johnny, het was in ieder geval wel tof om meegemaakt te hebben!

    Over de laatste missie
    Ik had er ook wel meer van verwacht. Ik dacht echt damn, eindelijk de gevangenis bombarderen maar het was wel heel erg makkelijk. Achja, zo erg vind ik het ook weer niet. Vond het in ieder geval wel erg tof.

    Net voordat ik de missie ging doen veel wapens gekocht, begint de missie en krijg ik gratis wapens. OMFG! :'-(
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    zijn er eigenlijk ook nog nieuwe cheats?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had de Cheat gedaan van GTA4 full health. Maar toen kreeg ik Full health en alle wapens.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand tips voor die missie waar je achter op de motor zit? Overleef het steeds niet :emo:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Non stop die Assault Wapen gebruiken! :)
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    morgen gaat carnaval pas voor mij beginnen dus kga vanavond lekker gta lost and damned spelen
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Supervet! Heb al een aantal missies gedaan ondertussen, en moet wel zeggen dat ze moeilijker zijn. Kan iemand me trouwens vertellen hoe je nou eigenlijk moet 'armpje drukken'? :p

    De motors rijden nu ook nóg lekkerder en rij dus ook continu op de motor nu, goed gedaan R*:thumbs:
     

Deel Deze Pagina