Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Op elk lvl kun je die krijgen. Gewoon naar Scarpyard gaan ( als je die nog niet hebt gevonden ff op de Fallout wiki kijken ;) )
    En daar staat je hond !
    Net lvl 20 geworden met alle 3 de karma's :D

2. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah thanks heb je ook wat aan die hond of? gewoon links laten liggen :D?
    haha zag het man damn !
    Je staat in me vrienden lijst en 980 gamer score met falout 3 .
    Dat is toch wel nice denk ik zo man damn ! :thumbs: _O_

3. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Haha thanks ! ;)
    Je hebt niet veel aan een hond als het zeg maar om vechten gaat. Hij kan wel ammo ofzo vinden voor je. Maar als je hulp wilt bij het vechten zou ik Charon in Underworld halen die kan ook een power armor dragen !

LOL, ik zat net in die Old Elney's Sewers waar je ook die medical power armor kan vinden.
    Schoot ik zeg maar zo'n radiator kapot en toen kwamen er deathclaws aan lopen dus ik schiet ze met die dart gun beide leggs crippled ga ik achter die radiator staan die net ontploft was hij aan de andere kant springt ie ineens vol omhoog in/tegen het plafond aan en toen kwam ie uit een hoek vandaan rennen xD

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Die Museum of technologie sta ik nu al voor met mijn level 4 :+ Best wel lastig al die super mutants maar is nog te doen

5. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nu je toch in dat gebied bent ff Lincoln's repeater en Charon ophalen ^^ ( als je die nog niet had )
    Gaat alles veel makkelijker :9

6. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe thanks man nice info maar je kan dus niet de hond + Charon hebben?
    Btw die Charon joined die je wel als je goeie karma hebt? Of juist slechte?

alvast bedankt ! O-)

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Volgens mij kun je ze niet alle twee tegelijk hebben, dus gewoon één van de twee in je huis laten en de ander meenemen..
    Charon maakt niks uit wat voor karma je hebt
    Hij is zeg maar een bewaker van de baas van een bar in Underworld. Als je daarmee praat kun je zijn contract kopen voor 2000 of 1000 caps ( 50+ barter skill ) of gratis maar dan moet je Greta vermoorden, dat is niet zo moeilijk dus zou ik voor die optie kiezen als je niet al te veel caps hebt ;)

8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks man dan zal ik dat straks maar eens gaan doen !
    heb niet eens 1000 caps dus dat wordt dan maar iemand omleggen haha !

Wat is eigelijk beste manier in Falout 3 om caps te maken?
    Want heb eigelijk bijna nooit echt veel Caps :mad:

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En waar zit die dan verstopt? En kan ik na dat museum gaan voor de side quest? Wil wel deze quest afmaken...maar iets zegt me dat ik ook best wel ver ben

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Lincoln's repeater en Charon zitten samen in de Museum of History, de repeater zit bij de Feral Ghouls en moet je ff zoeken. In die ruimte liggen best veel spullen van Lincoln die je later weer kunt verkopen aan de mensen van Temple of the Union
    of Lincoln's Memorial ligt eraan of je die quest al gedaan hebt !
    Je krijgt er iig best veel caps voor ;)
    Je kunt gerust deze quest afmaken want je bent er nog lang niet. Maar ik raad je aan na deze quest veel sidequests te doen om ff te levelen want de mainquests worden wel wat moeilijker als verder D.C of Vault 87 in gaat ;)

Probeer gewoon als je een sidequest ofzo aan het doen bent veel ( waardevolle ) spullen op te pakken en die later weer te verkopen en zo maar doorgaan !

Ik kwam er gister trouwens pas achter dat als je Pre-War books hebt die kun je verkopen aan iemand in Arlington Library voor 100 caps & 10 XP per stuks dus dat is ook wel handig. In Megaton liggen 4 Pre-War books in Billy Creel's huis dus dat zijn alweer 400 caps, in de Arlington Library liggen er zelf ook 4 dus reken maar uit !

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej, ben nu bezig met good tot level 20 te gaan evil had ik al, als ik nou met good tot 20 ben begin ik weer ff opnieuw op het moeilijkste niveau en probeer ik neutraal te blijven.
    maar ik heb ff een vraagie, is het nou zo dat als je Intelligence hoger is dat je meer skillpoints krijgt om te verdelen. zo ja hoeveel extra skill points krijg je per verhoogde Intelligence? dan ga ik proberen zoveel mogelijk skillpoints tot de max te krijgen

12. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat op lvl 10 al met 20.000 caps. Gewoon alles oppakken. Daarbij je repair skill upgraden. Op die manier kun je veel meer mee nemen doordat je geen 4(50% cond) dezelfde wapens in je invertory hebt maar 2 (90% cond). Buiten dat een buddy nemen, deze kun je als muilezel gebruiken, voor de rest in het begin gewoon een hoop waardevolle junk mee nemen zoals alcohol, cigaretten. Als je bij de citadel bent aan gekomen kun je holotags verkopen aan een scribe. Daar krijg je 100caps voor per stuk. Er liggen genoeg dooie BOS in de wastelad en DC. Verder de Outcasts achter volgen. Er gaat er altijd wel eentje dood, kun je zn armour en dergelijke verkopen. Terug keren na plekken waar vijanden respawnen na een paar dagen. Zo kun je bv een aantal keer een armor verkopen en wapens.

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nice man thanks :thumbs:

14. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    waar kan ik die Charon vinden btw ?

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
  16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraag :) ik heb deze game niet gekocht op dag van de release omdat ik toen bezig was met RB2 en GoW2. Nu zit ik te twijfelen om morgen alsnog deze game te kopen, om me te vermaken tot 13 maart, want dan komt RE5 uit :) Ik vraag dus aan iemand om mij om te praten en goede redenen te geven waarom ik deze game alsnog aan moet schaffen, want mijn broer speelt het op zijn pc, maar daaruit heb ik geen conclusie kunnen halen.

Dus alvast bedankt :)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Als die dood gaat blijft die dan ook dood of?

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Blijft dood, maar dat is ie bij mij nog niet gegaan alleen toen ie in z'n eentje tegen een Benemoth wou vechten ^^

Als je echt je maximale aantal skillpoints wil hebben, moet je Intelligence op 9 zetten en als je uit de Vault komt meteen naar Rivet City gaan en daar in het Science Lab de Intelligence Bobblehead pakken. Doe dit zo snel mogelijk want steeds als je level up gaat krijg je er 1 skillpoints minder bij. En daarna level je up en dan pak je de Educated perk ;)

Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer dan 1 8)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uw wens is mijn bevel!

Eerst moet ik je duidelijk maken dat misschien 10% hier, denk zelfs minder, op XBW spijt heeft van de game en de overige 90%+ niet, waaronder ik. De game vertelt een kort, maar krachtig, verhaal in een open apocalyptische wereld na een kernoorlog in 2077. De wereld die jij zult binnenwandelen word The Wasteland genoemd en is vergeven van door radio actief materiaal besmette mutanten. Je kunt kiezen uit een very easy, easy, medium en hard graad, waarvan de eerste mooi is om mee te beginnen. Je hebt ongeveer 30 quests, dat is incl verhaal, zijlijn en mini zijlijn. De questen zijn daarentegen veel langer dan de gemiddelde in Oblivion, maar je hebt daarentegen ook niet altijd veel tijd nodig om ze te voltooien. Het max. level is op moment 20, maar word in maart/april 30 en misschien nog wel meer. Levelen doe je lang niet zo snel en makkelijk als in Oblivion en dat maakt dit wel uitdagender. Je kunt hier in ook een vriend meenemen en deze je spullen laten dragen. Je vriend zal altijd automatisch voor jou in de bres springen en Fawkes, de sterkste buddy in het spel, schiet al als die een blad ziet vallen. Realisme is niet verschrikkelijk groot, maar de wereld zelfs is dat zeer zeker wel. Je hebt een gebied ten grootte van het gebied waar alle mensen tijdens Obama's Inauguratie stonden tot je beschikking. De eerste DLC is al uit en is een lekker stukje afwisseling tussendoor. Je moet dit niet als een FPS zien, maar als een RPG FPS met meer RPG uitdaging. Je kan alles oppakken, eten, drinken en noem het maar. Je kan ziek worden, verslaafd raken aan drugs en er ook aan dood gaan. Je kunt het goede en het slechte pad op, maar realistisch is dan wel dat je uiterlijk in een menselijke wereld niet veranderd, alleen het gedrag van anderen tegenover jou.

Dit bericht is al te lang. Als je meer wilt weten zeg je het maar. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina