1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het trouwens met die kleurtjes van de kostuums..ik heb nu colours 1, 2 en 4. Geen idee precies hoe ik dat unlocked had.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet niet wat je al weet van Focus, het zijn in ieder geval de MP en MK buttons samen. indrukken en los laten is een lichte focus attack, even ingedrukt houden is een zwaardere. Dat is dacht ik alles.

    Hebben jullie trouwens ook zo'n moeite om een live match te krijgen? Als ik SP speel met de optie open dat mensen kunnen challengen dan krijg ik ze genoeg. Echter als ik zelf ga zoeken dan krijg ik constant een ' cannot play' bericht.
    Zelfs met de normale pad is het best te doen moet ik zeggen, tot mijn grote verbazing. Nou ben ik geen ster online maar ik hou mij redelijk staand.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    8. Clear the game with either C.Viper, Abel, Chun-Li, Dictator, Ryu OR Sakura,
    using the same Arcade settings, without continuing and scoring 2 perfects but
    no more than 1 ultra finisher. (Akuma challenges you after Seth, beat him to
    unlock him.)



    Nou lekker dan....ik dacht dus dat ik Akuma had, en ik moest ook tegen hem vechten na Seth, ik versloeg hem..maar vervolgens helemaal geen Akuma.
    Ik zei net van wel...omdat ik er van uit ging dat het wel goed zat...ik ging gelijk door met Viper om nog een vechter te unlocken, helemaal niet gelet erop of ik ook echt akuma had.

    Welke info is nou correct die op page 1 staat.....want even later lees ik dit..


    Akuma
    To Unlock Akuma you must satisfy the following Criteria.
    1. Have the six normal unlocked characters.
    2. Clear arcade mode with every character.
    3. Achieve a perfect round in a match during your run.
    4. Continue the arcade run and beat Seth all without continuing.
    5. Akuma will challenge you, once you beat him he is unlocked.
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Focus attacks kan je ook og cancellen..en je moet dashen als je een focus attack doet anders kom je niet uit als je een combo erachteraan wilt doen.

    Maar heb die melding nooit gehad maar komt omdat ik altijd zelf host.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je zo'n ultra combo finisher en een super combo en personal actions ?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet ik de game nou wel of niet met elke vechter eerst uitgespeeld hebben? De ene forum/site zegt dit, en de andere zegt dat........
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff wat een gedoe om alle poppetje te moeten vrijspelen, bij super streetfighter turbo kreeg je ze gewoon allemaal gelijk. Ah well ik heb het te druk met ryu en dhalsim anyway.
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg 'm als het goed is morgen binnen:thumbs:

    Moet je trouwens voor de grootste moves echt ehm, vingervlug zijn? aangezien ik ook weer lees dat je meerdere kick's, punches naar 1 knop kan zetten.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Aah ok, kijk dat is nou info wat altijd handig is om te weten. Ik wist helemaal niet dat je de focus moves kon cancellen.

    Die combo's kan je zien tussen de character moves via het 'start' menu. Personal action is eigenlijk een taunt, deze gaat met de 'back' knop.
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Met ryu gespeeld. Instelling op 3 rondes easiest. 2 perfects 3 ultra's maar geen gouken.
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Chéf! Je zal het zelf moeten ondervinden.
    Je moet die faq op pagina 1 in de starterspost eens doornemen.
    Deze heb ik zelf ook gebruikt en met succes alle vechters unlocked! :b:

    Edit: Ik las net ook dat je dacht dat je Akuma had unlocked, maar dit kan natuurlijk alleen als je de zes secret characters al hebt unlocked!
    3 posts later lees ik dat je Cammy nog niet eens hebt unlocked! Dat kan natuurlijk niet.
    Akuma, Gouken en Seth moet je als laatste unlocken.
    Gewoon die faq van stap 1 tot 11 volgen en niet beginnen bij stap 8. :9
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar die zijn juist hardstikke tegenstrijdig.....
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Die ik heb gepost klopt 100%. Hij staat ook in de openingspost. Kan niet missen.
    Zo moeilijk kan het echt niet zijn. En als je moeite hebt om ventjes te verslaan; jump, kick, low, kick, repeat. Echt een eitje op makkelijkste niveau.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Komt omdat je het op 3 rondes speelt... 2 perfects en 3 ultra's geldt alleen als je op 1 ronde per gevecht speelt. Bij 3 rondes neemt het # te behalen perfects & ultra's ook toe.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh en die is precies op die volgorde? Dus ik MOET al die characters unlocked hebben eerst, en DAN pas werkt het?
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Difficulty: Easiest
    Rounds: 1

    1. Je unlocked eerst die zes secret characters.
    2. Vervolgens doe je een arcade-run met een willekeurig (secret) figuurtje waarmee je 1 perfect round hebt zonder continues. Als je Seth hebt verslagen daagt Akuma je uit.
    3. Daarna doe je een arcade-run met Akuma.
    4. En daarna doe je nog een arcade-run waarin je 2 keer een Perfect match haalt en 3 keer iemand met een Ultra fineshed. Als je Seth hebt verslagen daagt Gouken je uit.

    Als ik jou was zou ik het in deze volgorde doen.
    Ik heb het precies zo gedaan!

    Succes.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh een willekeurig secret figuur. Dus niet Ryu en Chun Li..die staan er wel bij, op page 1 :)

    C.Viper, Abel, Chun-Li, Dictator, Ryu OR Sakura,

    Eigenlijk is alleen Sakura een secret character..........


    Ik zal het nog gekker maken...een vriend van mij heeft nog geen akuma..wel dit allemaal precies gedaan...en krijgt Gouken.........

    Hij deed alleen wel 2 ultra combos.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ryu kan wel. Ik heb net Akuma gehaald met Ryu. Je moet gewoon 1 ultra finish en 2 Perfects..Klaar. Eerst wel de arcade halen met Ryu. Anders kan het niet.

    Ps

    Sagat is THE BOMB!!!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yes nu wel Akuma. Ik heb mijn best gedaan om een ultra finisher te krijgen..maar elke keer werd het echt te risicovol..want je mag ook geen continues hebben. Ineens was mijn rivaal daar en toen NOG geen ultra...en bij seth ook geen ultra. Daarna kreeg ik Akuma...en verslagen en toch heb ik hem. Dus inderdaad Draimeister...een ultra is niet eens nodig :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina