1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een bug in de game. Als je op het makkelijkste niveau speelt, en je gebruikt een continue, dan reset het spel zich naar een hogere moeilijksheidgraad.
     
  2. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je chargen? Bij mn command list staat bij bepaalde moves Charge <-- <--- maar geen idee hoe dat moet? En hoe zit het met Ultra en Super combo. Bij Ken bijvoorbeeld is de knoppen combinatie voor beide combos vrijwel hetzelfde, alleen bij Ultra is het 3xPunch ipv 1x voor de Super. Maar toch wil een Ultra combo nooit lukken. Zijn daar nog speciale eisen voor nodig? Supercombo lukt me prima
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die brawlerpack stelt echt niks voor...kostuums voor Zangief, E.Honda, Abel, Rufus, en El Fuerte.

    320 punten.

    Ik wacht hoe dan ook op een pack met kostuums voor Ryu en Ken...als ik het koop.
    Hoeveel characters zijn er in totaal? Ze zullen wel iets van 3 of 4 verschillende packs releasen....reken maar uit wat het je gaat kosten aan punten...erg triest eigenlijk,maar ja...zo is het nou eenmaal.

    Ik begreep dat mensen die de CE hebben aangeschaft Brawlerpack 1 gratis krijgen.
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens gelezen dat ze bezig waren om T. Hawk en nog een oude character uit te brengen als dlc. :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh boy, en daar zeker ook geld voor vragen.....en die DLC voor de tournament mode, daar iets over bekend?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Echt belachelijk, 320 punten zijn bijna de kosten van een goedkopere arcadegame. En dat voor vijf alternatieve costuums?

    Ik zou nog eerder voor een extra karakter gaan, maar als dat 800 punten ofzo gaat kosten vind ik dat dus ook veel te duur.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die mij de super van Akuma kan uitleggen? Ik kom er niet uit. Charge moves met Vega/Guile lukken me prima, echter snap ik simpelweg niet wat ze bij de commandlist bedoelen met de super en ultra van Akuma.

    (Nindo, jij weet het vast wel? :) )

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind het zo gaar dat ze die costume shit niet gewoon in 1x releasen i.p.v elke week 4 nieuwe costumes.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, niet met allemaal. Ik twijfel alleen of ik de game had gesaved na de arcade te hebben uitgespeeld met Akuma, misschien had ik hem wel gelijk uitgezet ofzo.

    Heb het voor de zekerheid nog een keer gehaald met Akuma, daarnaa met Ryu gegaan met 1 round en easiest. 2 perfects en 3 ultra finishes en toen kwam eindelijk Gouken. \o/

    Nou alleen Seth nog een keer halen, maar die boeit me niet zo erg :cool:


    LP LP > LK HP (super) Dus X X naar voren B en Y
    LP LP < LK HP (ultra) X X naar achteren B en Y
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe characters als betaalbare DLC gaat niet gebeuren. Dan is de balans weg. Ono heeft ook al aangegeven dat dit niet gaat gebeuren.


    Spelen jullie alleen maar arcade ofzo? Want het hele topci gaat over hoe je nu Gouken of Akuma moet unlocken....
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Nog voor ik je antwoord las had ik het al geprobeerd. En het werkte, toch bedankt.
     
  12. Scavenger

    Scavenger Anonymous

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben nieuw hier.

    Heeft iemand SF4 bij gcshop besteld en geannuleerd? Was het annuleren kosteloos? Als het kosteloos is stuur ik een mail naar ze en dan koop ik het gewoon bij de FRS en dergelijke want ik begin zo langzamerhand mijn geduld op te raken. Ik kan wel leven met het feit dat ik de SE stick bij gcshop heb besteld en dat het pas op 15 april komt, maar ik kan er niet mee leven dat een game dat al ruim een week voor de zogenaamde release date bij veel winkels te koop was nog steeds niet verzonden is. Ik begin het constant refreshen van de gcshop orderstatus pagina wel zat te worden.

    Ik ben wel een beetje jaloers op jullie. Ik moet het nog doen met Street Fighter III 3rd Strike. :eek:
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Yes, ik heb net de Ken fightpad ontvangen van Xboxhome :)
     
  14. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Is LK niet A? Anyways, nog een extra tip als ie niet goed eruit komt. je drukt dus 2x LP en dan doe je naar achter + LK + HP. Dus die 3 inputs tegelijk als laatst. Het is een stukje anders gemaakt als de andere delen (en makkelijker te doen) want in eerdere delen zag je soms gewoon die LK eruit gaan (je hoort geen tikjes te geven voordat je een Raging Demon doet anders kan ie makkelijk wegspringen)

    3s is altijd nog mijn main game, kom eens langs op drakenslag.com :p
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Effs SF2 overal uitverkocht in Amsterdam :/

    Komt er nog een demo trouwens want twijfel toch of het wel mijn game is..

    Die fightpad is ook nergens te krijgen =-[
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen hebben Goiz en BigKabuto eindelijk Akuma en Gouken dankzij de geweldige uitleg die ik gisteren heb gegeven. :9
     
  17. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ik ga nu naar parijs, maar wanneer ik terug kom: Gouken en Akuma, muhahah.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij bol.com staat de verzendtijd ineens op 2 weken voor de pads:mad: iemand enig idee of de mediamarkt deze ook verkoopt?

    denk dat ik vanmiddag maar even de mediamarkt en saturn langs ga en anders alles bij xboxhome bestel,.. wat een hassle zeg om dit spel te bestellen

    eerst gamehubs die niet verzend als het spel al in de winkel ligt, toen gcshop die ook rustig een week later nog geen spellen heeft verzonden , nu bol.com die de pads blijkbaar niet op release dag binnen heeft..
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, alle chars unlocked. Zit echter online constant rond de 500-1000 BP, heb de achievement voor 100 online matches al gehaald. En ook dat je een x aantal moet winnen. Gaat wel lekker opzich, alleen moet nog wel goed op FADC oefenen, en dan vooral mijn best doen om te chainen into ultra en super. Speel met Rose, dus geloof ik dat chainen into ultra niet kan met haar. Sparen jullie trouwens meestal je EX bar op of gebruiken jullie ze om specials mee te versterken? Ik gebruik namelijk meestal EX Soul Spark om fireballs tegen te gaan. De meeste mensen zijn hier niet op berekend en blokken dan niet meer namelijk. Grappig om te zien.

    Heb tevens een Hori EX2 besteld bij consoleshop, maandag binnen. Kan niet meer zo lang wachten op een stick, ik verpats hem wel weer ergens ter compensatie van het geld als ik de SE binnen heb. Of mocht hij niet bevallen, heb ik altijd er nog 1.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ok dan, beter man. Hopelijk komt TNT vandaag hier ook eventjes langs..gisterenmiddag had Xboxhome de boel verstuurd dus als TNT nou ook even hun best doet.

    Dus ze gaan om de week kostuums releasen? Voor die kostuums hadden ze gewoon 100 punten ofzo moeten vragen,eigenlijk hadden ze gewoon in de game zelf moeten zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina