[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je weet toch wel dat die niet de regisseur was :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vond Totoro ook niet zo. Ook Grave Of The Fireflies (alom geroemd) viel me behoorlijk tegen.

Voor mij staat Spirited Away nog altijd op 1, gevolgd door Mononoke. Howl is ook wel oké. Moet de oudere Ghibli's nog steeds eens kopen (Nausicaa, Laputa). Porco Rosso schijnt ook super te zijn.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb Castle of Cagliostro wel liggen en Laputa heb ik wel maar de engelse versie dus totaal geen zin om die te kijken..
    Spirited Away vond ik ook geweldig omdat je heel snel al in een fantasiewereld zit.. Howl en Spirited Away gaan nek aan nek voor mij..

MAAR IK HAAT DIE ENGELSE DUBS :+

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Wil Slumdog millionaire graag zien. Eerst vanavond maar eens Hard candy checken.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Afgelopen weekend gezien:

Vicky Cristina Barcelona

Wist niet eens dat ie van Woody Allen was toen ik begon met kijken. Had dus ook totaal geen verwachting, behalve dat ik wist dat er een lesbische tonglebber in zat.

De film voelt wat inhoudsloos en lijkt een beetje voort te willen borduren op het positieve geluid dat na Lost In Translation te horen was (heb ik het gevoel), maar doet dat niet slecht. Alleen vond ik de karakters véél minder aansprekend, Scarlett incluis. Javier Bardem zet wel een prachtrol neer. Best een aardige gevoelsfilm maar om eerlijk te zijn was ie al snel weer uit m'n hoofd verdwenen. Die voice-over is trouwens echt VRESELIJK irritant...

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Recent gezien:

Crash: Toffe film waarin racisme/discriminatie centraal staat. Ook leuk dat alle personages op het eind op de een of andere manier met elkaar verbonden zijn.

Kiss, kiss, bang, bang: Ook een leuke film. Een dief wordt acteur voor een detectivefilm, maar tijdens de training komt hij terecht in een moordcomplot. Val Kilmer in een toffe rol.

2001: a space oddessey: Topfilm. Diepste Sci-fi film die ik gezien heb. Verhaal is ontzettend goed, maar moet hem nog een keer kijken om alles precies uit te vinden.

Harold en Kumar escape from guatanamo bay: Leuk vervolg op deel 1, maar ik vond deel 1 leuker dan deze.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond Porco Rosso helemaal niet zo boeiend als ik eerlijk ben , Laputa is wel fantastisch.

5 centimeters per second ook gezien van de week, voldeed helemaal aan de verwachting. Enorm mooie plaatjes met een matig boeiend verhaal :x

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nieuwe trailer van Transformers 2 is netjes. Gewoon weer heerlijke actie. Heb er zin in! :cool:

Dank aan egelhunter voor het posten! :)

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    idd damn wil die film zien. Zal wel niet beter zijn dan het eerste deel maar verwacht toch vet meer spektakel en daar doen we het voor!! Denk dat ik zometeen deel 1 op blu ray ga kijken

10. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    awesome trailer _O_

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laputa: Castle In The Sky. Ja vet. 7.5/10 Ik geef em niet hoger omdat ik toch meer van de demons en gods ben.. En dat was in deze ver te zoeken haha :+ Wel erg mooi!

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Net in de bioscoop de trailer van monsters vs aliens gezien, man wat heb ik zin in deze film :D

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind de mediterrane sfeer van Porco Rosso geweldig en rustgevend, vandaar.

5 centimenter per second heeft idd ongelooflijk mooie plaatjes, maar het verhaal is gewoon suf :+

Heb zelf gisteren RocknRolla gekeken.

Erg coole film. Ik hou altijd wel van films in deze stijl, dus deze is hier goed ontvangen :)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kiki's Delivery Service: Soms denk ik echt wat kijk ik in hemelsnaam :+ Beetje suf dit haha 6.5/10

oh en btw.. zag dat Shia Lebouff een stem heeft gedaan in de engelse versie van Nausicaa! Maar toen wastie echt 2 ofzo :+

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die lijken me idd ook wel vet. Ik heb ook niet voor niks een RSS feed van die site. :+
    Wel veel Alien films dit jaar. ;) Monsters vs Aliens, Planet 51, Battle for Terra, Star Trek.
    I like it!

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Precies ik ben een echte Sci-fi fan :cool: Vroeger altijd voor de buis voor Star Trek etc :cool: Achteraf gezien beetje triest maar goed mijn pa is net zo'n fanaat en ben er ook zo'n grote fan van door mijn pa :cool: Toch nog iets goeds uit gekomen! Zag trouwens ook nog andere hele vette films! Nieuwe Terminator Trailer heb ik hier bv ook nog niet gezien

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die Hard 4 gezien gisteravond. Hij was zeker wel vermakelijk al vond ik dat stuk met die straaljager een beetje te overdreven, het was zeker een tof stuk maar goed. Ook vond ik Timothy Olyphant niet eens in de buurt komen bij de eerste 3 slechteriken, vergeleken met hun vond ik hem maar een klein kindje. :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben mensen al Seven Pounds gezien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina