Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt. :) ik vond oblivion een erg leuk spel. Dit heeft mij overgehaald, waardoor ik denk ik morgen naar de winkel ga om hem te halen :) Ik hoor inderdaad zoveel goede berichten hierover.

Ontzettend bedankt, ook aan de personen die op dit moment een berichtje aan het typen zijn :p

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    ???

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch die grote Gigant waar je tegen moet voor radio station?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er 5. :p

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar één Bobblehead. En die vond ik in Vault 101. Weet iemand waar ik alle andere kan vinden?

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan gen reden bedenken waarom je hem niet zo kopen. ik heb bijna nog nooit zoveel tijd gestoken in een single player game als dat ik met fallout aan het doenn ben

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb er zelf 10, er zijn ook een paar hele makkelijke. Zoals die in Megaton, Rivet City, Arefu ( Average lock pick ), Evergreen Mills !
    Maar kijk ff op de Wiki voor meerdere details :)

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat ik vandaag ook maar eens weer een ronde ga doen. Ik zal nog even naar de game kijken, maar misschien speel ik eerst ook wel even Race Pro.

10. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb een Vraag heb net Charon Binne gehaalt :D!
    Moet zeggen bevalt me wel doet goed zijn best enz !

Alleen wat me echt fucking opreegt is dat hij dingen kapot schiet
    voordat ik erop heb kunne schieten dus dat is dan geen xp !

Is dit te veranderen ?
    Ook zou ik hem graag andere armor willen geven hoe gaat dit?

Als ik even genoeg van hem heb kan ik hem dan gewoon bij mij thuis neer zetten zeg maar en weg gaan?!

Stel ik zit hem thuis neer laat hem daar w8ten of zo ,
    Kan ik dan gewoon nog een andere companion pakken?
    Want zou graag ook de hond nemen !

Alvast bedankt !

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar ben ik allemaal geweest en nooit gevonden. :+ Ook nooit mee bezig geweest. ;)

12. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik was lekker bezig om de laatste achievements binnen te halen met mijn nieuwe en verbeterde character. Stopt gewoon midden in een dialoog mijn DVD drive er mee. Dat wordt weer een week of 3 wachten tot ik verder kan en ik was nog niet eens begonnen aan de eerste DLC, nou ja misschien kan ik dan direct door lvlen naar 30 als de 3e DLC uit komt :+

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Over hem schieten --> nee dit is niet te verranderen (of je moet zijn tactiek naar close combat zetten maar dan is hij nutteloos en gaat sneller dood)

Armor --> praat met hem en doe inventory switch --> geef hem dan het armor wat je wilt (hij draagt de sterkste die je hem geeft)

Ja je kan hem gewoon thuis of ergens anders neerzetten en dan een quest doen

Nee zodra je een andere companion pakt gaat hij terug naar underworld (inclusief alle spullen die hij droeg) je kan hemd aar weer ophalen

Is echter geen problem met dogmeat. Dogmeat heeft aparte plek. Je kan dus Altijd een follower (charon, star paladin cross, jericho enz. nemen) en een dogmeat. Followers vervangen elkaar, dogmeat is extra

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is dit een spel dat je moet spelen met geluid aan? Want ik luister nogal graag muziek terwijl ik game, en ik vind t zonde als de gameplay er dan zegmaar onder leidt. :p

15. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je bij deze game eigenlijk aan echt goede wapens? Ik zit nog steeds een beetje met hunting en assault rifle te spelen , maar er moeten toch wel betere wapens zijn.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit weinig geluid bij maar dat past juist bij de game zeg maar. Een half-vernietigde wereld hoort stil te zijn. Je hebt wel de radio met die kloteliedjes van de 40er jaren maar dat zijn er te weinig waardoor je na een tijdje ze allemaal uit je hoofd kent. :+ Het beste kan je gewoon geen muziek erbij doen.

17. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nice man thanks dus ik kan gewoon Charon + Dogmeat samen meenemen?
    Want ben net Dogmeat gaan ophalen maar die heb ik even in me huis gezet zeg maar gewoon daar laten w8ten haha O-)

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hunting rifle en Assault rifle zijn op zich wel goed. Maar je hebt nog betere zeldzame wapens die je moet zoeken en waar bijna geen ammo voor te vinden is.

Zo heb je Lincoln's repeater in het Museum of History
    De Blackhawk die je krijgt van Agatha als je een quest voor haar doet. ( Wel om een beloning vragen )
    The Terrible Shotgun, die je krijgt als je de Raider die met je praat in Evergreen Mills dood schiet
    De Alien Blaster die ergens in The Wasteland ligt bij een neergestort ruimteschip. Er zijn maar 250 '' kogels '' voor de Alien Blaster in het HELE spel die je ook niet kunt komen en moet vinden.
    Je hebt ook nog de Firelance die je niet kunt vinden maar krijgt als een random event. Je kunt hem dus heel toevallig vinden. Er klinkt dan een soort ontploffing en als je kijkt ( in het donker ) kun je kogels en het wapen zelf vinden. Dezelfde kogels als die van de Alien Blaster !

19. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan je eigelijk leren om je eigen armor + weapons te maken?

20. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste wapens Imo:
    Assault Rifle: http://fallout.wikia.com/wiki/Xuanlong_Assault_Rifle

Lincols repeater: http://fallout.wikia.com/wiki/Lincoln's_Repeater
    Voor ammo na citadel gaan, ammo kopen, 3 dagen achter elkaar slapen, ammo kopen en zo maar doorgaan. Eventueel bij Paradise Fall heeft die Pronto ook genoeg ammo indien je zijn invertory uitbreid. Flak&Schrnapnel(rivet city) heeft ook altijd ammo. En die chief bij Tenpenny Tower.

Terrible shotgun: http://fallout.wikia.com/wiki/Terrible_Shotgun

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina