Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat het level niks te maken heeft met hoeveel punten je krijgt? Gaat puur om de skill points en de teams waarmee wordt gespeeld. Als je als level 30 dus flink zakt, zijn er minder punten tegen je te verdienen.
Net weer 2 potjes gespeeld tegen die Mucke Nl, wat een wijf, speelt alles naar amauri en gaat dan rennen als een gek. Hoeveel is die eigenlijk na de live updatE? Want die is met die trage verdedigers van A V echt niet te stoppen.
Oke nice, ik heb een week niet gespeeld en meteen weer zo'n 50 plaatsen gezakt.. het niveau wordt steeds hoger, ik heb 5000 skillpoints maar sta rond plaats 140...
aaaaaaaaaaaaaaaaahh heb net gewoon 8 ja 8 één op één kansen gemist kon er gewoon de hele tijd een steekpaas doorheen geven maar ik scoorde ze niet. heb toch 2 - 0 gewonnen! (Corner + Intikkertje) Level 4 bitch (In één dag)! 13:5 winst-verlies ratio (best slecht eigenlijk) maar heb me andere account al bijna ingehaald.... (821 skillpoints)
Tsja, ik vind het trouwens wel een beetje matig om met een 2de account te beginnen maarja.. Wilt er iemand tegen mij ranked? ik speel nu ff met Internazionale
Tja, wat wil je anders lezen? @Viktor Ik heb ff tijdelijk dat account om ff te oefenen, want ik verlies nu nogal veel met mijn andere account. Ik heb ook geen zin om 30 euro uit te geven voor 12 maanden alleen voor FIFA dus heb ook besloten om er niet mee door te gaan. En trouwens: Scoorde net vanaf de middelijn! geweldig ik schoot dus kwam die op de lat vervolgens tegen de keeper aan en toen het goal in maar heb wel verloren met 4 - 1
ja ok, en ik zie dat je ook niet echt speelt om in de leaderboards te komen ofzo, maar een hoop mensen die maken een heel nieuw account zodat ze vlug boven aan de leaderboards kunnen komen, dat vind ik een beetje zwak..
Tja, sommige mensen doen dat Heb op me andere account al 443 wedstrijden gespeeld. En ik heb die 1G achievement nog niet heb geen zin om uit te rekenen hoelang nog voor 50 uur. Moet dat trouwens alleen offline of online en offline?
Shin DvD [Level 7] vs xSWx INFERNO338 [Level 1] 8 - 0 (final score) Skill Level Points = 23 Lekker wedstrijdje Argentinië - Brazilië. Alles lukte gewoon. Helaas ging hij in de 75e minuut weg anders had ik misschien nog dubbele cijfers kunnen halen. Zit nu op een winstreak van 9 wedstrijden *)
moet gewoon over alles bij elkaar. Heb hem ook nog niet. En al wel 50 dagen gespeeld (dat kan je zo ergens zien waar je xbox een blog bijhoudt)
Ja, dat heb ik ook http://360voice.gamerdna.com/tag/ferronn en daar staat ook al dat ik 50 dagen gespeeld heb
50 uur aan wedstrijden spelen en niet alleen in de game zitten, ofwel 600 wedstrijden spelen van 5 min per game. *)
Ja, inderdaad ik heb al 444 wedstrijden van 10 minuten gespeeld en heb dus in totaal al 73 uur aan alle wedstrijden