1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag, maar hoor van verschillende mensen dat xbox 360 users online kunnen tegen ps3 users, klopt dit?
     
  2. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat klopt niet.

    Die trials zijn echt lastig ik blijf de hele tijd bij 4 hangen :'-(
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op mijn gewone tv kan ik de moveslist bijna niet lezen. Vandaag heb ik mijn Hori EX2 stick binnen gekregen, maar het is nog echt oefenen. Ultra's lukken nog bijna niet. Iedere keer krijg ik een Super, terwijl ik wel gewoon alle punch knoppen indruk. Waarschijnlijk moet ik wat harder op de knoppen rammen ofzow. Met trainen gaan de moves wel goed, maar in een wedstrijd bak ik er nog niets van. Online word ik dan ook helemaal weggespeeld, paar keer al een Perfect tegen gekregen. Ik heb al veel moeite met het springen over de vuurballen. Had wel 2 keer gewonnen van de 10 potjes, maar om nu te zeggen dat dat klasse wedstrijden waren, nou nee. Voor de rest vind ik het een goed spel, maar wel moeilijk. Met DOA heb ik nooit zoveel moeite gehad.
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke zit jij? Ik zit bij de laatste van Ryu, ik kan de beide combo's los, maar krijg ze net niet achter elkaar aan.

    Wie weet trouwens hoe je die fake kick van Sagat doet? Da's de enige die ik nog mis op level 1..
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Fake kick is jump HK en dan rammen op HK :p zo is het mij wel gelukt met controller....
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Jump HK en dan HK? Zo eens proberen, thnx! :)

    Heb nu zowel Cammy als Ryu met de normal trials klaar :)
     
  7. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Gaat lekker dan, ik kwam vanmorgen tot 4 met ryu, normaal ook.
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ook ik heb me fightpad van ryu binnen \o/

    even wennen is het wel moet ik eerlijk zeggen maar de combo's en al die shit gaat nu teminste gelijk als ik dat wil en niet zoals de 360 controller 4x moeten klote en dat het dan een keer lukt..

    nu 1 week vrij van me werk
    nou beter kan niet _O_
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, die fake kick moet echt belachelijk snel! Maar heb hem wel, thnx voor de tip ;)
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mij lukte deze niet: (in air) Burning Kick met C.Viper
    Ik spring gewoon in de lucht en doe vervolgens de Burning Kick, maar er staat maar geen "Success". Maar ik heb geen idee wat ik fout doe.
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Raak je Dan ook? anders is het geen succes ;)

    @Yakuza no prob.

    Heb die pad nu ook maar vind hem iets tegenvallen of het ligt gewoon aan mij...
    Ga volgende maand ook maar weer stick proberen maar ff kijken welke,TE is wel bruut.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, die raak ik ook. Meer oefenen denk ik. Alle moves moeten zo snel en precies, ik kan dat allemaal nog niet zo goed.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik merk nu wel dat ik problemen krijg met Ultra's van sommigen waarbij je bijvoorbeeld 3x de punch button in moet drukken.. Ik denk dat ik me over 2 weken de Mad Catz gewone stick bestel ofzo..
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, das niet 3x de punchbutton, maar dat is LB. Ik kan trouwens zowat alles wel uit de standaard controller toveren. Alleen sommige moves van Guile en Vega lukken niet echt, maar dat lukte me vroegah ook niet :9
     
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies bij welke ik problemen heb met Ryu, ik heb net wel voor de eerste keer alle trials gehaald met Sagat\o/
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ook de hard trials?
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat snap ik, maar met LB krijg ik gewoon een Super.
    Het kan toch ook met 3x Punch button of niet dan ? 8)
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe jij hebt ingesteld, maar een super is bij mij RB, LB gebruik ik voor ultra.
    Je ultra balkje moet uiteraard wel minimaal tot het lijntje gevuld zijn.

    Ik heb nog de standaard instellingen momenteel
     
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk de complete arcade on hardest difficulty achievement gehaald met Sakura. Ondertussen kan ik uitgedaagd worden voor ranked matches. Nu zo'n 1000 BP. Gaat lekker zo.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is nog best wennen met die nieuwe controller...de dpad is wel beter..maar nog steeds wat lastig,maar ja...kan blijven zeuren...gewoon oefenen. De ultras vliegen er wel veeeeel beter uit..wat zeg ik...met de d-pad van 360 kreeg ik niet eens een ultra....hij is duidelijk beter. Ziet er erg mooi uit ook.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina