Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nog niks over gehoord, maar volgens mij is Mass Effect gewoon regiovrij. Voor 20 dollar importeren, is ongeveer 16 euro, goedkoper zal je hem vast niet krijgen :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    @ Grave: Weet ik dat ook weer. ;):)

3. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe DLC gepland: Mass Effect Fight CLub

Bron

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het stof alvast van m'n Mass Effect disc afblazen \o/.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Shit: Ik zet dat in Mass Effect 2 topic neer. ;):+

6. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees veel positieve dingen over Mass Effect, dus ik denk erover om eentje te kopen. Maar ik wil eerst graag weten of deze spel Engelse ondertitel bevat. Aangezien ik doof ben, is het niet prettig om het verhaal zonder ondertitel te volgen. Dan snap ik er niks van 8)

Ik heb al gegoolgd, maar het zoekresultaat is waardeloos :confused: Het geeft alleen dat French, Polish en Spanisch beschikbaar is :mad:

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, het spel Mass Effect bevat Engelse ondertiteling.

8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijke bedankt voor je antwoord :thumbs:

9. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

special edition is zelfde als limited edition?

wnt ik heb die namelijk wel, in een metaal kistje met gwn die games enzo erin.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Die is hier wel te koop, maar voor nog een veel hogere prijs dan in Amerika en die exemplaren daar zijn niet regiovrij. Ik zou eens FRS proberen aangezien ze hier in Sneek ook altijd wel eentje op voorraad hebben en die van ons is een van de kleinere stadsfilialen. ;):)

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zo juist Mass Effect nog eens uit gespeeld met telkens de slechste keuze. Begrijp niet dat mensen zo tevreden zijn als ze het bij dat laten. Ik heb gewoon gevoel dat ik mijn spel omzeep heb gedaan en afhangende van de invloed dit allemaal heeft in de komende delen, misschien zelfs heel de trilogie. Ik denk dat ik me die "evil" save game nooit ga verder spelen.

Gelukkig ben ik nog geen level 60 en ga ik binnekort nog maar eens opnieuw beginnen en ga ik terug de goede kant op (heb nog wel mijn vorige "goede" save, maar daar ben ik slechts level 48 op).

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een tijdje terug speelde ik ook de slechte kant,in het begin is dat leuk maar op een gegeven moment word het zo al te statisch van 'Ja hoor daar komt Shepard weer met z'n grote bek' gehalte.De goede kant is dan toch veel beter uitgewerkt,mede door het feit dat je daarvoor beloond word.Met een slechte Shepard zet je gewoon een standaard die met het hele gebeuren eigenlijk niet goed samenvalt,en je krijgt er amper tot niks van een bijzondere ervaring door.

Mijn vergelijking met KOTOR en Jade Empire weer,daar was dat absoluut wel het geval omdat je personages tegenkwam die ieder wel een van de kanten ondersteunden en als je slecht was werd je zelfs nog door je team op handen gedragen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is nou net niet de bedoeling van slecht zijn dat je team je nog op handen draagt. Ik hoop dus ook dat Mass Effect 2 in dat opzicht beter uitgewerkt is. ;):)

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat snap ik wel,maar dan toch is die beleving van het slecht zijn gewoon niet zo best uitgewerkt.

Overgens,die vrouw die bij Fox news Mass Effect uitmaakte als sexgame heeft haar mening bijgeschaafd omdat ze nu echt naar het spel gekeken heeft.En daarnaast heeft ze een hoop kritiek op haar gekregen,dussu een tweede keer zal ze zich niet meer vergissen lol.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Muhahahaha, Revenge of the Gamers episode I. ;):)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, krijg hem deze week weer binnen. Moet ik overnieuw beginnen, maar dat is geen probleem. Heb ik meteen een savegame als Mass Effect 2 komt. :D

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ik ga Mass Effect ook maar eens halen. Heb wel weer zin in een goede RPG en hij is nu 30 euro bij de FRS dat valt wel mee :).

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik verkoop em net. :+
    Zo weet ik zeker dat ik niet opnieuw begin. Ik wil mijn huidige savegame gewoon persé behouden.
    Dus om geen risico te nemen gaat ie de deur uit. Beter er nog even wat geld aan verdienen dan dat ie staat te verstoffen.

Zal em wel ooit weer terug halen voor de overige achievements, want het blijft een geweldige game. _O_

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dude, zoals ik al vaker heb geprobeerde duidelijk te maken: Als je nu voor de slechte kant speelt en daarna weer een keertje voor de goede dan is er niks aan de hand. Zolang je laatste playtrough van de goede kant is zit je goed. Het gaat namelijk mee voor de laatst gespeelde, of huidige playtrough en niet voor die tientallen daarvoor. ;):thumbs:

Heeft die Mirror's Edge op de 1000 staan en deze niet. Soms ben je echt onbegrijpelijk Dullie. ;):)

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat het geen bal uit maakt. Heb de game nu 2x uitgespeeld en als ik een new game pak met mijn vorig character kan ik kiezen uit mijn character van mijn eerste playthrough (lvl 48, paragon) of uit die van mijn tweede playthrough (lvl 58, renegade). Bovendien heb ik de van beide ook nog een save net voor het gevecht met de eindbaas :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina