Nieuw filmpje omtrent Stoked. http://www.gamespot.com/xbox360/sports/stoked/video/6200449/stoked-official-movie-1?hd=1
Ik vind het er niet echt mooi uitzien, wel mooi dat Dynamic weather systeem. Maar voor mij wordt het dit jaar SWS. Ik weet ook geeneens wanneer deze game uitkomt. Als ik op tothegame kijk daar kennen ze daar het hele spel niet.
Diary [gt]43348[/gt] Ik snap het nog steeds niet, wordt dit nou een full game? Want op het einde komt er ook te staan "coming this winter"
Wat bedoel je met een full game? Het is toch logisch dat het een full game wordt? Of bedoel je dat het een downloadable game wordt?
Ik mis wel The North Face tussen die merken maken toffe jassen. Zit nog te twijfelen of ik ga voor Shaun White, als het tegenvalt zou wel zonde zijn. En weet niet of deze flex is. 20-01-09 komt hij uit toch? ff wat reviews afwachten, voornamelijk over controls.
Stoked is uitgesteld tot 24 februari Lekker is dat, is de winter alweer bijna afgelopen. Bron: http://gettingstoked.com/blog/
Ach, bijna 24 feb! Kan niet wachten om het te proberen, ik wil wel eens weten hoe het eruit gaat zien. Absinthe films heeft eraan mee gewerkt, dus veel backcountry hopelijk.
Joh denk je echt dat ie op 24 februari uit komt? Normaal wordt er over games wel iets bekend gemaakt. Over Shaun White Snowboarding hoorde je superveel. Maar hier hoor je gewoon niks over. Ik zie hem echt niet verschijnen voorlopig. Eerder begin volgens seizoen.
O echt? Ja ik volg de gamebizz totaal niet eigenlijk, maar zat laast via youtube te kijken, en toen naar de site gegaan.. Daar stond nog 24 feb. Maar jij zal het wel beter weten dan ik denk.
Nee hij komt wel in februari. SWS is van ubisoft en dat is gewoon een veel grotere ontwikkelaar die veel meer geld in de marketing kunnen stoppen. Dit is allemaal wat meer low budget en daardoor wordt er vaak als eerst op marketing bezuinigd. Hier nog enkele filmpjes: http://www.grindtv.com/video/snow/stoked_xbox_360_live_libtechs_ispo_booth_part_4/?user=453553
Nou na die filmpjes gezien te hebben ben ik er echt van af. Ik hoef niet nog een onrealistische snowboardgame te hebben. En niet alleen de bewegingen, de tricks en de hoeveelheid air zijn onrealistisch, maar ook de omgevingen. Heb jij ooit op wintersport zo'n tropische bomen boven op de berg gezien?
Ben er ook niet echt enthousiast over. Misschien dat ik deze game een keer voor 2 tientjes uit de bak grabbel.
Ben em nog nergens tegen gekomen Aantal trailers zitten kijken op GT.. Ziet er goed uit moet ik zeggen.
Hm, de eerste reviews druipen binnen. IGN geeft de game een 69/100. Valt dus redelijk tegen. Aangezien ik nog wel lekker wil boarden met SWS, en ik nog die extra DLC ga downloaden, denk ik dat ik Stoked maar oversla. Blijkbaar toch een te klein budgetje voor een goede game.
Het mist een beetje sfeer en het voelt een goedkoop aan. En WTF waar is de muziek! [gt]46298[/gt] [gt]46346[/gt]
Stoked naar Europa Met Stoked ontwikkelde de Amerikaanse ontwikkelstudio Destineer Studios een PC en Xbox 360 snowboardgame, welke de nadruk legt op finesse in plaats van het veelvuldig indrukken van knoppen. De game is sinds februari beschikbaar in Noord-Amerika, maar een Europese release leek lange tijd onwaarschijnlijk. Nu komt de Xbox 360 versie toch naar Europa dankzij distributiebedrijf Zushi. Zij brengen de game naar Europa in samenwerking met Destineer. De game verschijnt in september.