Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    het wil nog wel is voorkomen dat het een week na de "gold release" de demo ook voor silver gebruikers te downloaden is. dat wat laatst igg ook al het geval met Lotr conquest en skate 2.
    hoop dat dit ook met hawx gaat gebeuren want wil m ook wel ff checken
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond de demo best aardig. :)

    Met de Assist OFF moest ik wennen aan de besturing die dan plots veranderd, wat ik enigszins vervelend vond. Daarnaast vond ik de Guide die je krijgt bij bepaalde maneuvres als je op X drukt wel erg smal, de route die je moet vliegen was voor mij echt onmogelijk precies uit te voeren. Zelf wat knutselen vond ik makkelijker.
    Het spel ziet er goed uit, hoewel ik het nogal actieloos vind ik eigenlijk. Druk op A en daar gaat een raket, boem en klaar. En dan nog een paar keer. Komt er een raket op je af doe je wat gekke dingen met je controller en je verliest niet 13 van de 100 schadepunten (op Normal dan). Vind ik een beetje jammer, heb liever dat één voltreffer het einde betekent. Zorgt er direct voor dat je als speler meer op je tellen let.

    Ben benieuwd naar het uiteindelijke spel!
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die dode actie vind ik bij HAWX juist heel erg meevallen. Besturing op Expert, Assistance off dan is het echt wel 'werken' om tegenstanders neer te maaien. De raketten komen ook van alle kanten!

    Maar good old Crimson Skies is natuurlijk niet te verslaan :b: (of dat nieuwe IL-2 Fallen Angels)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister even bij een paar vrienden gespeeld. Moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Besturing erg leuk gedaan, en gevechten ook. Ik denk dat dit wel es een gamehubje kan gaan worden! :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Achievements:
    [​IMG]
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net besteld voor 29,69 (met dank aan f4TaL NL). Ik was helemaal verkocht na het spelen van de demo. Het was lastig om de controls door te krijgen maar uiteindelijk speelde het erg lekker :cool: Ik ben vooral erg te spreken over de camera, echt een heel tof spel. Weer een Tom Clancy game die laat zien dat hij de naam waardig is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In Nederland? Ik kan zo niet terug vinden wat f4TaL NL heeft gepost.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht al is er een concurrent voor GH. :eek:

    Het is maar goed dat ik nooit heel vroeg Pre Order dat scheelt me nu een 3 euro. :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel een nadeel. Hier is 10% tenminste nog 6,50 :+

    Voor de prijs van een classic kon ik hem toch niet laten liggen. Hij komt wel iets na Halo Wars, die ik ook al een tijdje geleden heb besteld, dus dat is wel minder. Maar het is nu al een goed gamejaar. Al helemaal als je bedenkt dat COD: MW2 ook nog eind dit jaar komt en in de tussentijd komen er ook nog een paar leuke titels voorbij.

    Na Freaky Flyers (_O_) is dit nog maar de 2de game in de lucht die ik koop. Toch hebben deze spellen wel wat want Ace Combat was ook goed te pruimen dus ik ben benieuwd naar het volledige spel :)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag nog eens de demo geprobeerd, maar het is niet mijn ding. Snap er ook weinig van. Dan hangt tijdens de demo op een moment de camera zo vaag buiten je vliegtuig, waardoor je weinig overzicht hebt. Eerst moet je dan 3 andere objecten neerknallen, wat nog wel lukt. Maar daarna moet je gaan driften ofzo en nog eens een paar objecten neerknallen. Nou vliegen er nog wel drie vliegtuigen rond, maar de camera is zo klote en ik had echt geen idee hoe ik die neer moest knallen. Op den duur kwam er een in mijn vizier en kon ik er een raket op schieten, maar de volgende lukte niet meer en toen gaf ik de hoop op.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Freaky Flyers :cool:

    Een van de reden dat ik hem koop is dat er Co-op inzit. Bij veel games vind ik het er niet bijpassen, maar in een vliegspel is dat super.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Inderdaad! Heb hem ook in bestelling bij GH.

    Was ook helemaal leip van Crimson Skies :+
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ook besteld bij gamehubs voor nog geen 30 euro. Vond de demo erg nice, lekker snel en de buiten het vliegtuig camera erg handig voor dogfights.

    Ook de verschillende vliegtuigen en wapens zijn echt nuttig en niet alleen kwa uiterlijk. Zo had de mig weer speciale raketten die weer veel verder konden schieten en de harrier bommen voor een lekkere strafing run over gronddoelen heen :thumbs: En de challenges zijn ook leuk gedaan, beetje zoals de challenges uit COD voor extra xp.

    Weet iemand de precieze datum dat de game in maart uitkomt?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    6 Maart
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een cockpit view in de demo ? Ik vind t wel een grappige game maar de full version hoef ik niet :9
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je je de demo niet 2 min speelt weet je gewoon dat het erin zit. ;)
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een half uur rondgevlogen en ik weet nog steeds niet waar t zit :emo: heb alle knopjes in zitten drukken
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Ben je "toevallig" gewoon de Y knop vergeten :)
     

Deel Deze Pagina