Wacht even. ECI is een boekhandel, en Nuon een energieleverancier. Hoezo samenwerken? Ik zie het verband namelijk niet tussen een boekhandel en een energieleverancier
Ik dus ook niet ! Heb vandaag een antwoord gekregen van Eci. --- Geachte heer Kamp, Hartelijk dank voor uw e-mail. Onze verontschuldiging voor deze wijze van benaderen, dit is niet de manier waarop ECI met haar leden omgaat. We zullen u klacht aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Met vriendelijke groet, Ingrid van Verseveld. --- De callcenter gaat behoorlijk agressief te werk. Wanneer een slachtoffer niet wordt op neemt dan wordt er automatisch na 30 minuten opnieuw een poging gedaan. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt , >20 gemiste oproepen Ze beginnen om 9.00 uur en stoppen pas rond 22.00 uur. Ik heb bij Ziggo een geheimnummer en die kunnen ze niet weg geven. Ik geef mijn vast-nummer alleen weg aan bedrijven waar ik een contract heb lopen of onlineshop. In de andere gevallen geef ik altijd mijn mobiele nummer , fax of email.
dat is wel extreem, dat als er niet wordt opgenomen automnatisch na 30 min weer wordt gebeld normaal gesproken is dat na 2 uur pas .... idd dus een 'agressief' callcenter... maar iig als men zich aanmeld bij infofilter bellen ze niet meer
Jouw provider kwam wel als slechte uit de bus als het gaat om VOIP Kon gisteren morgen pas na een reset van mjn router het internet op. Ziggo telefonie werkte wel normaal.
Nu je het zegt , ik woon helemaal nu in Enschede cc99073-a.ensch1.ov.home.nl. Dit is ook mijn CC nummer en 82.75.169.127 niet Ook geen wonder dat ik mijn Router gisteren moest resetten.
Vanmorgen mijn modem en router gereset , maar ik heb nog steeds her verkeerde ip-adress. Ook zijn de overige gegevens niet goed zoals computernaam en woonplaats. Kan wel naar Ziggo bellen maar ik ben bang dat ik straks helmaal geen verbinding meer heb. Straks even kijken in het forum van ziggo-gebruikers.
Dat had ik van de week om 01:00, Toen viel alles van ziggo even weg. Je voelt je dan wel even knap alleen als je geen internet, tv en telefoon meer hebt. (gelukkig hebben we hier allemaal een mobiel dus berijkbaar zullen we altijd zijn.)
Hmm gister was de stroom hier uitgevallen(duurde 2 uur ofzo) en nu doet internet het dus niet meer(zit nu op het netwerk vd buren). Heeft dat met elkaar te maken? Zo ja wat kan ik er aan doen? Ik heb wel een router maar ik heb al geprobeerd om met de computer direct via het modem te verbinden en dat lukt ook niet, dus het kan niet aan de router liggen. Modem doet het trouwens ook gewoon dus ik twijfel of het wel door Ziggo komt..
Probeer even het volgende. Trek de upt-kabel uit het modem en trek dan de spanningsstekker eruit. Wacht minimaal 5 minuten en druk de spanningsstekker weer in het modem. Wacht totdat het modem helemaal online is. Druk de utp-kabel van de router in het modem en start de router op. 9 van de 10 keer kan je nu weer online.
De router moet dus ook uitgeschakeld zijn? Dan ga ik dat ff proberen. Edit: Nope, niet gelukt helaas. Toch bedankt.
Ligt dus blijkbaar wel aan mijn router.. hij doet het nu als ik de PC direct op het modem aansluit. Maar als ik mijn router en modem verbindt doet ie het dus niet, en als ik bij de Router settings kijk zie ik daar bij Status al mijn gegevens(IP Address, DNS) netjes staan. Dus waarom hij het niet doet is me een raadsel.
Doe eens netjes cmd invoeren. Vervolgens ipconfig /release Dan ipconfig /renew Zal niet de eerste keer dat het daar fout gaat.