Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij weinig. Alles wat waardevol is opppaken en doorverkopen.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Is het niet gewoon die terminal hacken ? Anders moet je ff goed zoeken of op de Wiki kijken. Die quest weet ik nou niet uit me kop :9

Steel items en verkoop ze.
    Vind items en verkoop ze.
    Doe quests meestal krijg je daar ook wel een beloning voor.

Ik heb trouwens nog wel een tip voor mensen die caps nodig hebben.
    Voor een grote stad als Megaton / Rivet City / Temple of the Union..
    Staan meestal wel van die reizigers met een Brahmin. Nou doe net of je iets gaat kopen en kijk wat ze in hun inventory hebben. Waardevolle stuff ? Knal de eigenaar + guard kapot, op het lichaam van de eigenaar van je de sleutel ga naar de Brahmin en je maakt die tas open: Tadaa ! Alle stuff + alle caps die de eigenaar bij zich had !

Het kwam bij me op toen ik een groepje Yao Guai's zo'n gezelschap zag aanvallen. Mij deden ze niks ( Animal Friend perk: Aanrader ! ) Dus kon ik toen ze iedereen gekilled hadden eens ff die tas plunderen !

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is inderdaad een terminal naast de lift, daarnaast moet je opletten dat er geen bom op die terminal zit.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, maakt het uit hoe hoog je Science Skill is? Bij mij is ie namelijk errug laag.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu wel al die speciale wapens waar ik nog NOOIT van gehoord heb!!! Maar ik neem aan dat je die wapens gewoon tegen komt in de missies? Of moet je er echt op jacht gaan?

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Wat bedoel je ? De wapens zelf zul je nooit in quests tegen komen, Schematics kun je wel als beloning krijgen bijvoorbeeld in de quest: Stealing Independence daar krijg je de Railway Rifle Schematics.
    Schematics kun je ook kopen maar zijn behoorlijk duur ( Rock-It Launcher Schematic kost iets van 900 caps )
    Ikzelf heb ze gewoon allemaal gevonden/gekregen/gejat :D
    Ga dan naar de workbench en klik op een wapen dat je wilt maken, dan zie je de dingen die je nodig hebt met het aantal dat je bezit erachter. Als je er niks van hebt ga je er na opzoek totdat je alle 4/5 dingen hebt en dan kun je hem gewoon maken !
    Zoals ik al zei, ik had op een avond dus gezien dat ik al alle Schematics had. Dus toen had ik pen en papier gepakt. Alle stuff opgeschreven die je nodig had, toen naar Lucky's gegaan en alles gehaald en doorkruisen. Heel simpel als je het zo doet. De Deathclaw hand kost wel wat moeite, maar als je de Dartgun hebt is dat ook een eitje ;)

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pre-war money kan je verkopen. is niet echt veel waard maar het weegt nix dus ik neem het altijd wel mee. en met die troep kan je wapens maken als je de goeie scematics hebt

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoi allemaal kan je de difficulty wisselen als je al bezig bent met het spel?

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, dat kan je zeker. ;):)

Edit: Heeft geen gevolgen, maakt het wel leuker om slachtpartijen aan te richten.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oh tnx ;) Ik vond het spel al minder omdat het zo moeilijk was en ik constant halfdood tegen 100 enemies moest vechten.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat had ik ook in Paradise Falls toen die bij mij nog op easy stond. Nu staat die permanent op very easy en heb ik de grootste lol gehad met een magnum al die slavenlui af te slachten. Ergens jammer dat ik die kinderen niet kon afmaken. ;)8)

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem: ik heb een aantal weken geen Fallout meer gespeeld, maar voordat ik dit geweldige spel had neergelegd hat ik al ongeveer 20 Quantums aan een van de twee personen gegeven. Het probleem is: ik weet niet meer welke persoon :emo:. Kan ik dit ergens zien aan wie ik die vele Quantums heb gegeven?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, als je ze gewoon hebt weggegeven niet, maar er is ook een Nuka Cola Challenge quest en die wil die dingen hebben namelijk. Check die quest even op WikiPedia en anders gewoon even in een guide op internet. ;):)

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Daar is hij dus mee bezig bedoelt hij.

Enige tip die ik je kan geven. Verzameln er nog 10 en zodra je die hebt. SAve. Geef ze aan de ene (quest compleet --> probleem opgelost) quest niet compleet --> load save en geef ze aan andere

15. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in megaton en ik heb gepraat met die gast van de saloon, maar ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Die bom opblazen of zo.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja je kunt die triggeren zodat de stad verwoest wordt of hem ontmantelen. Stad opblazen = Evil, de bom ontmantelen = Good. De keuze is aan jou.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je doen, maar je zou, afhankelijk van hoever je bent, de bom ook onschadelijk kunnen maken. Laten ontploffen is de slechte kant.

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Welke vent bedoel je? de eigenaar of de gast die daar zit met zijn nette pak en hoed? allebei andere quest

1: Moratry (de eigenaar) vertelt je waar je vader heen is --> probeer nu naar GNR building te gaan om quest (picking up the trail (Geloof ik) te doen)

2: de andere dude --> quest power of atom --> blaas megatown op (beloning bij hem) of ontmantel de bom (beloning bij sherrif)

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Was nou trouwens de beste keuze? Bedoel maak dat de kat wijs dat alleen het ene goed is en het andere slecht. Er zullen nog wel meer beloningen en ups en downs zijn. kan iemand die misschien in een rijtje zetten want twijfel nu zelf ook nog erg :+

Zou ik erg waarderen en het mag natuurlijk in een spoiler

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan alleen de bom disarmen of aflaten gaan..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina