Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb ik helemaal niet gemerkt. :eek: Nu ben ik beroemd :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoppa, weer een nieuwe. :+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gaat lekker met die filmpjes op moment. Ik weet dat die lessen misschien lastig is en veel werk, maar je zult zien dat het denk ik nog wel redelijk bekeken word. Ik zit er wel op te wachten, zelfs nu ik de game allang klaar gespeeld heb. ;):)

4. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m toch een keer op 100% hebben.. Ik snap alleen niet hoe ik die gobstonelui moet verslaan. Ik heb die bitch op de paved courtyard al 3 of 4 keer aan 1 stuk door verslagen maar toch komt ie niet op 100% en krijg ik geen exp. Is daar toevallig een tweede champion? Same voor die andere courtyard daar vlakbij. die heb ik op 99% compleet op die gobstonevent na :confused:

Als dat gedaan is ben ik ook meteen level 13 en heb ik m op 1000/1000

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor Paved Courtyard zijn er 2
    Check +/- 5:40

En ik zie potverdorie nu pas dat ik een grove typefout heb gemaakt. :+ 2 keer achterelkaar nog wel.

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh.. dan moet ik die pik bij die andere courtyard eerst maar is verslaan en dan kan ik de tweede van de pavert courtyard verslaan :9 danku

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Heb je de schaakkampioen van Zwadderich al gehad? Dat is namelijk de ergste van alle mini games. Degene die jij nog moet zijn na een tijdje wel binnen. Het werkt in principe hetzelfde als bij andere mini games, na een tijdje weet je het wel. ;):)

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al die schaakkampioenen gedaan met behulp van chess op windows. Speelde ik gewoon met de tegenstander en deed ik zijn stenen na.. ik kan namelijk niet schaken:+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, ik heb hem helemaal zelf verslagen. :cool: Niet in 1 keer, maar toch. :+

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ook niet, maar ik heb ze uiteindelijk ook zelf gehaald. Ik heb er geen schaakhulpje voor nodig, dat was met die verzameldingen wel anders. Hier heb ik Halfbloed Prins DulleNL voor. ;):)

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    schaken is helemaal niet moeilijk, wat is jullie probkleem:9

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet ook wel dat het niet moeilijk om te leren is, maar om de verslaan is een ander verhaal. Of zoals Yoda zou zeggen over zijn Engels: Easy to learn it is, difficult to master it will of zoiets. ;):lol:

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klopt het dat ik sommige doeken nog niet kan openmaken met Wingardium Leviosa. Ik ben nu Level 7.

Vind hem echt tof, camera is wat crap maar voor de rest echt zeer vermakelijk. Had de laatste tijd echt zin in een avontuur en hiermee ben ik erg zoet. :cool:

14. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan enkel de doeken openen als er iets achter zit, sommige zijn dus gewoon versiering en kan je nix mee doen :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar bepaalde dingen zijn nog niet mogelijk op elk level. EA heeft dit denk ik gedaan om zo de speelduur te verlengen. Het zou wat als je voor level 2 al 1000/1000 had. Vond deze game echt zalig, alleen de teksten mogen wel stukken beter, omstanders ook en dat vreselijke achterna geloop van die andere twee kameraden ook. Voor deel 6 zou dat wel fijn zijn, naar de A.I., camera en vooral de optie om ook alleen door Zweinstein te kunnen lopen en dat andere personages pas komen opdagen als dat voor een opdracht nodig. Zonder dat je na zo'n opdracht de optie ''alleen spelen'' weer moet uitzetten. Zijn gewoon een paar dingetjes, verder niet mega, maar die wel aangepast kunnen worden ten behoeve van de game denk ik. ;):9

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :cool: Nobody can resist the powers of HP.

De game wordt ook gewoon 10 keer zo leuk als je de boeken gelezen hebt. Dan is het nutteloos ronddwalen door het kasteel opeens ook een leuke bezigheid, terwijl dat eerst misschien maar saai was.

Ik merk dat je de disc dus wel in je 360 hebt gekregen? :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vond het ronddwalen in deel V een hele tijd leuk, totdat die uitspraken me rond de helft van mijn totale speeltijd gingen irriteren. Het is dus zo dat ik me 15 uur lang niet geirriteerd heb aan een film-game, beat that mensen en vooral EDGE. ;):+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wauw, had je niet kunnen zeggen dat ik op Hard moest beginnen Dulle. Wat een makkelijke game tot nu toe :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, want nu heb je een reden om em 2 keer uit te spelen. :cool:

Maar het is zeker gemakkelijk,. Bij sommige gevechten is het gewoon de bedoeling dat je verliest. 8)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar dat is op Normal ook zo als je de boeken gelezen hebt moeten ze dan ook wel. ;):9

Deel Deze Pagina