Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind horde met 3 man wel te doen hoor :eek: ik had het zelfs een keer met z'n 2en een heel eind gered. De rest was al geleaved maar dat was wel een aardige amerikaan en we gingen toen samen door :). Heb voor die flashback maps geprobeerd om tot 10 te komen in me 1tje maar dat gaat niet meer na een tijdje :+ ik kwam tot wave 8..

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, op zich kan je wel een eind komen, zolang je maar bij een goed punt blijft. Nadeel is dat een hoop als een gek gaan rushen. Dan lopen ze het hele level door om zo snel mogelijk de kills te maken, maar als ze dan down zijn kunnen ze niet of niet snel geholpen worden.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Man, kon zonet niet eens een fatsoenlijke match vinden. Epic begint op deze manier echt een ruk ontwikkelaar te worden als ze niet eens met een fatsoenlijke update komen. Stelletje snaaiers zijn het aan het worden. ;):mad:

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ik heb vandaag tot wave 50 gehaald met zijn 2e

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je verschansen op een goede plek is ook een prima idee, maar anders ga je mij niet vertellen dat je dit met zijn 2en gehaald heb. ;)=(

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Met een schild en een goede plek kan je inderdaad ver komen.

7. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

en dat hebben we zeker gedaan elke zondag verdeeld in 3 weken

in day one en dan heel de tijd boven blijven waar de toque en sniper ligt

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat wou ik net zeggen. Ik heb ook wel eens met 3 man gespeeld en we overleefden Wave 8 niet eens. Ligt natuurlijk voor een deel aan je skills, maar aan de andere kant is op een balkonnetjes zitten in Day One Map ook wel handig, vooral op die plek waar de kruisboog ligt. ;):)

9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

ja man zo moeielijk was het ook weer niet om de 10 zit er een moeielijke in

er zaten wel een paar bij waarbij we vast zaten maar dan gingen we ff ut 3 doen ofzo en dan weer proberen

en als er van die grote maulers enzo aan komen ga je achter da muurtje zitten bij balkonnetje daar kan hij niet bij

moet er wel bijzeggen dat we op casual hebben uitgespeel he :9

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe ik ook constant, maar ik heb iedere keer te maken met van die mensen die toch eigenwijs willen zijn en vervolgens claimen dat ze al door alles heen zijn geweest. Moest vandaag iemand reviven en die dude revived mij daarna niet eens, lame. ;)=(

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Klote, ik begin ook steeds meer last te krijgen van lag...

Ik speel de laatste tijd alleen maar Wingman, en dat gaat redelijk, 1.2 kill-death ratio +72 kills, maar als er ook maar een beetje lag is, maak ik niets klaar. Zo vreselijk irritant, je raakt geen drol, je ziet niks aankomen, en toch lig je ineens in 3 stukken op de grond...Annoying as fuck!

12. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Om die reden met lag ben ik ook gestopt met Gears of War.
    Ik vind het echt een hele toffe shooter, maar die lag verpest alles. Ik snap gewoon niet waarom Epic zo'n game maakt waar je onwijs vaak lag hebt.

Ik hoop dat ze gauw met nog een update komen om de lag te verhelpen. :)

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

dus met zijn 2e is tog rlxter en vooral als hij naast je zit communiceren is dan wat makkelijker

wij hebben het ook heel vaak overnieuw moeten doen maar uiteindelijk is het beloond

hoard the horde 30g :D

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok ik neem het maar aan dan en geef ook wel toe dat het naast je hebben van vrienden ook makkelijker gaat. Het is alleen hier wat lastig aangezien de kamers bij mij thuis daar bepaald niet praktisch voor zijn ingericht. In ieder geval komt het er vanzelf wel een keer. Is er ook nog een achievement voor tussen wave 10 en 50? En kan je ook een wave kiezen waar je gebleven bent of is dat niet mogelijk? ;)8)

15. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

nee daartussen krijg je geen achievement en je kan wel kiezen welke horde lvl je kiest
    dus waar je gebleven bent die kan je dan kiezen

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bedoelt degene waarin je het verst gekomen bent? Net als met de chapters in de singleplayer? Vertel me aub hoe ik dat moet doen aangezien ik geen zin heb iedere keer door al die waves te gaan. ;):eek:

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij moet je dan zelf de game hosten en een (klein) team hebben. Dan moest je als het goed is wel kunnen kiezen welke wave en op welke map je wilt spelen.
    Als je public Horde doet begin je steeds bij 1 en kom je er nooit, dan is het al een wonder als je wave 10 haalt.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus ik zou eigenlijks alleen private moeten doen? Is er geen andere manier of heb ik dit verkeerd verstaan? ;):eek:

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het inderdaad alleen private doen. Heb je geen vriendjes op Xbox Live die je willen helpen?

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij hoeft er maar 1 vriend te joinen en dan kan de rest van het team wel opgevuld worden (weet niet of het met bots of ook met echte mensen kan), om alsnog de gewenste wave te kunnen selecteren. Ben zelf nooit de host. :+
    Zijn wel mensen die mee willen helpen. Vind zelf Horde ook nog steeds leuk online.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina