RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    komt die demo nog?

Want ik zie hem nergens staan?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe ik sta 14de daar

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel tevreden, ik blijf ook aanhouden dat het qua gameplay wel snor zit, maar ik ga het niet mooier maken dan het is en de problemen maar ontkennen.

Natuurlijk, sommige zullen zeggen "geen pitcrew? boeien".. maar dit is wel een sim he, ze verkopen de game als ultieme consoler sim/racer, maar dan geen ontwikkelingstijd stoppen in een pitcrew is gewoon slecht.. iets waar je in de jaren 90 mee weg kunt komen, maar met de huidige development tools kun je dit makkelijk implementeren, dat vindt ik gewoon erg jammer.

Net weer een paar potjes online gespeeld, prachtig als het goed gaat.. mooie gevechten, maar toch weer eruitgeflikkerd zonder pardon 2 keer, 1 keer keihard tot stilstand gebracht midden op de baan.. wtf!? race over dus.
    En ik zou ook erg graag die namen uit willen zetten van de spelers.. als je dan de racers voor je hebt liggen zie je in de verte niks anders dan een verzameling lafjes transparante namen in plaats van de baan en de autos voor je.

Ik weet het niet.. ik heb er 60 euro voor betaald en dan verwacht je toch wel dat het prima in orde zit.. zo'n game moet getest worden, maar ik heb het gevoel dat ze deze nooit en never niet hebben getest.. zoveel bugs nog, online werkt voor 80/90% gewoon niet, dan laat je zo'n game toch niet door naar het publiek?

5. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik win op Pro na een beetje gereden te hebben nu ALLES!

Wel met een playseat drivefx 8)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nog tips met een gewone controller dan op Pro? Ik ben nog niet zover dus kan wel overnieuw beginnen als het moet. Ik wil ook niet te ver raken en er geen drol meer aanvinden. Dus als je een paar goede tips heb schakel ik morgen over op Pro. ;):)

7. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Race Settings kun je Pro kiezen. Maar je kunt nog meer dingen kiezen, zoals de hoeveelheid rondens. Wat je ook kunt kiezen is de moeilijkheidgraad van je tegenstanders. Die staan standaard op Very Hard. Je kunt deze stellen naar Hard.
    Als ik me niet vergis.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yellow als je het echt makkelijk wilt maken op Pro dan zet je hem op hard zoals Collin zegt. Maar je kiest maar een A.I tegenstander en maar 1 rondje met de Mini Cooper dan heb je ze zo binnen. Het is misschien niet zo leuk maar dan heb je ze wel. ;)

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Lol meeste achiements van NL :p

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  10. JeePee

JeePee Guest

Zo, die F3000 is een genot om in te rijden! Echt hele vette bakken met een heerlijk geluidje. Heb ze net even op Porto los gelaten en damn wat is die laatste chicane link zeg. Daar gaan nog veel ophangingen het begeven denk ik. Ook nog ff over Zandvoort met dat ding in een 1.30.2. Kan een klap sneller, maar met die fucked up leaderboards wacht ik nog ff met echte tijden rijden.

En om nog ff terug te komen op die setups: de zijn dus duidelijk NIET per baan. Gewoon per auto. De reden dat je op Monza met sommige auto's nét de begrenzer haalt (waardoor je denkt dat het een echte Monza setup is) komt omdat je veel te veel vleugel hebt, waardoor je gewoonweg niet vooruit komt. Setups zijn dus per auto voor elke baan hetzelfde, en de default setup moet voor een snelle tijd dus aardig getweaked worden...

11. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Kom anders ff in een lobby beetje rondrijden?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat dacht ik ook al. Je had voor me gevoel veel teveel grip in de chicanes.
    En die hairpin op Macua is echt irritant ja. Een bocht waar ik me ook vaak op verkijk is die op bocht op Road America na de Kink. Die is veel krapper dan je denkt.

13. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Road America ziet er grafisch echt drama uit vind ik. Weetje hoe saai, ik vind hem in Forza veel en veel meer sfeer hebben.

14. JeePee

JeePee Guest

Ik ga pitten nu. Morgen weer om 5.20 op :emo: Probeerde je vanmiddag nog te joinen btw na die invite van je, maar ik kon de lobby niet inkomen helaas.

15. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iemand die even wilt racen? lijkt me wel leuk om met een groepje hier te racen

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Heb net toch zo'n aparte offline sessie gehad!
    Ik had in career klasse H gekozen voor de seat wtcc extreme klasse.
    Pittige klasse, zeker vanwege de straatciruits

Op porto heb ik de meest rare situaties meegemaakt
    - ik ben 1x zo hard geramd dat ik dwars ging, meerdere malen ben gaan rollen, en daarna ben ik in de lucht geknald.. waar ik na enkele keren stuiteren gewoon vrolijk verder kon rijden!!
    - ik ga de pit in om mijn schade te laten repareren, maar in de bochten bij uitrijden botst de auto-piloot meerdere malen tegen de wanden aan waardoor ik meer schade had als toen ik erin ging
    - ik ga de pit in, schade gemaakt, gaat ie op auto-piloot en parkeert ie de auto in de pit tegen een wand en daar bleef hij tegen aan rijden
    - ik zag 1 auto(een alfa) zich proberen door een bocht te krijgen en daarin schijnbaar was blijven haken.. dus die deed alleen maar vooruit-acheruit, vooruit-achteruit maar rijden homaar!

Vage shizzel...

ach ja.. voor de rest zijn die straatcircuits rete tof.. maar o zo moeilijk om er snel zonder schade door heen te komen met die WTCC extreme bakken

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had het vandaag ook met een mini cooper, kon hem niet vooruit krijgen. Probleem zit hem niet alleen bij de sneller auto's, maar zo erg als jij het had heb ik het niet gehad. ;):D

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmiddag ook iets vaags ik ging de pit in bij de porto track omdat ik nogal vaak tegen de zijkant was aangebotst:p en ineens draait me auto naar rechts en kon ik niks meer doen..bleef hij hangen in de pits haha best vaag dus heb de race maar gecanceld. Zou toch niet mogen eigenlijk maja

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @matthew24.. da's dezelfde track als bij mij!!

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja lees het nu ook gewoon een dikke bug denk ik.

Deel Deze Pagina