Je moet super aanvallend (2x naar rechts met DPAD) en als je dan achterstaat in de laatste minuut dan gaat ie automatisch mee
Hoe krijg je die berichten in jullie citaten (niet hoe je een citaat maakt) jullie zeggen via die ene site nouw heb me daar aangemeld , maar vind daar niks. Zit nu op een reeks van +5 (waarvan +3 van vanochtend. Speelde tegen LA Galaxy (1,5ster) ik denk dan neem ik ook een slechte nam ik de graafschap, heeft LA Galaxy een snelle spits, stond ik binnen 5min 0-1 achter met een rode kaart (ik deed denk ik X in plaats van Y :|) Toch nog 2-1 gewonnen in de verlenning
Dit zeg ik nu voor de laatste keer: Xbox live -> Mijn FIFA 09 online -> Xbox live instellingen -> Algemene instellingen en dan bij email adress je emailadres invullen en daaronder ''forward end of game stats'' (dat is in engels het is in iedergeval degene onder email adres) die moet je op yes zetten Viktor zet dit ff op de startpagina
ok thnx, heb het ingesteld maar krijg je dan per match een mail? Net nog even 2x gewonnen Ik speel nu met Frankrijk, spelen echt fijn
Waarom is trouwens Beckham de enigste met een tatoeage in de game, moet hij mister speciaal zijn ofzo
burniexcelsior [niveau 5] tegen TrevseyMagoo [niveau 16] 1 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 22 Hij Sunderland ik Twente, toch niet zo goed idee om twnete te kiezen Cisse sprinte Wisgerhof en Douglas helemaal zoek. AchyBlackdeath [niveau 1] tegen burniexcelsior [niveau 5] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 0
Tja kut? kwam zelfs nog op 2 - 1 voor en had in de laatste minuut nog de 4 - 4 kunnen maken maar die keeper hield hem
Waarom speel je niet gewoon tegen eigen niveau? Doe ik ook sinds gisteren, sindsdien 7 wins en 1 loss (die je hierboven zag).
@Orange Doe ik ook, maar dan kom je toch soms dit tegen @Viktor Haha, ja maar hij had ook een eigen goal gemaakt ik paaste naar een speler kaatst die heel zacht het langs de keeper het goal in echt geweldig! en nee de keepers horen mijn schoten niet te houden alleen moet mijn keeper wel de andere z'n schoten houden lekker eerlijk he?
Ja, oké maar daar denk ik dan nooit aan Ik denk zo van ''Volgende keer ff eigen sessie maken'' ga ik volgende keer spelen ''kut vergeten!'' en zo gaat het maar door
Misschien dat deze vraag al heel vaak gesteld is, maar geen flauw idee hoe ik deze met de zoekfunctie moet gaan vinden. Dus..: Waarvan is je niveau afhankelijk? Zojuist namelijk gewonnen van een niveau 11 speler, terwijl ik niveau 9 ben. Heb achteraf in zijn spelershub gekeken, en daaruit bleek dat hij minder vaardigheidspunten had dan ik. Het is dus niet afhankelijk van het aantal vaardigheidspunten.
Ben lekker bezig, vandaag 4x van mensen gewoon die hoger waren dan mijn niveau (level 25) Wanneer komt eigenlijk de eerste informatie naar buiten over fifa 2010?