FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, aan je skillpunten hij is level 11 en had dus 1500 skillpunten.
    Daarna is hij gaan verliezen naar ong 1200 skillpunten, je level kan niet naar beneden maar je skillpunten dus wel ;)

2. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is dat in de zomer. Juni, Juli ??

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zou kunnen, dacht dat er normaal al informatie naar buiten kwam in maart/april.

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
  5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh haha, dan weet ik niet waar ik die vreemde gedachten vandaan haal.8)

N7 AMAURI 8 MK [Level 29] vs Ralluf [Level 25] 0 - 1 (final score) Skill Level Points = 34

Damn, ik speelde sterk, en de 0-2 hing in de lucht. Ik maakte mijn kansen niet af, en het bleef dus spannend. Het laatste kwartiertje kwam er een slotoffensief van hem, maar ik verdedigde goed, en had soms ook wel beetje geluk. Was wel blij toen de wedstrijd voorbij was. Had namelijk niet veel langer mogen duren, of de 1-1 stond op het scorebord ben ik bang..

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nice,

ik speel alleen tegen lvl 26-32.
    Maar ik speel ook alleen thuis en als ik vanaf de aftrap scoor leaved de tegenstander:mad:
    Maar het is wel chill, als je quick ranked doet met similiar level kom je nog steeds vaak lage levels tegen.

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar de connectie is een stuk minder via jouw methode.

Ik speel trouwens de 1e 5 minuten expres slecht om te voorkomen dat ze leaven. Belachelijk eigenlijk. Is het nou zo moeilijk om in te bouwen dat je alleen mag leaven in 1e 5 minuten als je niet achter staat?

8. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    burniexcelsior [niveau 5] tegen Nang1 [niveau 3] 3 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 32

Stond in de eerste helft al 4-0 voor, toen ging die weg :p
    Heb gewoon nu 10keer gewonnen met Frankrijk ofzo en 0 keer verloren met dat team. Gister sinds tijden een echte lose gehad, (ook 1 omdat ik moest eten :mad: stond al 1-0 voor maar toen moest ik leaven :p)

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een tabel te vinden waar het verband tussen het niveau en het aantal vaardigheidspunten te zien is?

Ik ben gek op stats. :cool:

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Want? Ik doe die methode altijd, maar heb nooit lag, behalve als de connectie van de tegenstander slecht is

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zoekt ranked naar iemand met een vergelijkbare connectie, dus is de lag minimaal. Zelf maak ik mijn eigen sessie aan, en heb eigenlijk ook nooit last van lag. Dus het maakt niet zoveel uit.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen naar de berichten dat verschillende Xbox Live gebruikers het slachtoffer zijn geworden van Xbox Live hacks. Hackers blijken gebruik te maken van zogenaamde data flooding tools om andere gebruikers van het internet te krijgen.

Spelers die wraak willen nemen omdat ze verloren hebben tijdens een online game gebruiken dus steeds vaker deze tools om de andere spelers hun internet connectie te laten crashen. Door het IP adres van de andere speler te bestoken met data zorgt dat ervoor dat er geen uitgaand verkeer meer mogelijk is waardoor er geen gebruik meer gemaakt kan worden van internet. Het probleem is niet gerelateerd aan de Xbox Live dienst maar aan de speler zijn internet connectie.

Microsoft gaat deze meldingen onderzoeken en heeft al aangegeven dat deze handelingen in strijd zijn met de Xbox Live gebruikersovereenkomst. Wanneer Microsoft de gebruikers achterhaald die zich met deze dubieuze praktijken bezig houden zullen deze personen geband worden van Xbox Live.

Voor mensen die soms verliezen door hun internet.

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt vaker Amerikanen enzo omdat hij niet locatiespecifiek kijkt.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als je 4-0 voor staat en de tegenstander leaved blijft het 4-0, dat kan dus niet :p

Ik heb zo'n 20 keer verloren dat ik opeens uit de server ben gegooid, kwam dat altijd door een hacker? ik heb zelf nooit lag..

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wat is de Arena trouwens toch vet. Misschien wel het beste van de FIFA's op de 360 en PS3. Altijd eerst wat dollen in de Arena voordat ik ga spelen :D

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja zeker maar een trainingmode zou daarnaast ook wel chill zijn..

17. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah, net met swansea (2ster) man u verslagen met 2-0 :D. je moes die gast hore schreeuwen in zen headset :p. en hij was nog lvl hoger dan mij ook nog. :p

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mis ik idd ook wel

19. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    x774x [niveau 10] tegen TerrorKoning [niveau 1] 2 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 29

Ik had meer balbezit, meer kansen. Verlies ik in penaltys:thumbs:

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kan me nog herrineren bij een fifa, tijdje terug. Was er dus nog een training mode, en kon je precies instellen tegen hoeveel poppetjes je van de tegenstander wou spelen. Je kon ook instellen dat er geen keeper was. Dat was altijd wel heel erg vet, wat goalen maken van 40 meter.:D

Deel Deze Pagina