RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ben ook blij dat ik niet naar de shop gerend ben om deze game te shippen. Had wel hoop maar verhalen zijn kut.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik verkoop hem misschien wel door aan mijn broertje voor een matsprijs, maar dan moet hogerhand het ook goed vinden. ;):)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Appie jij wil ook alleen maar de slechte dingen lezen.
    Er zijn zo vaak games die met een patch worden goedgemaakt ( Gears). Online is sinds de echte release een stuk beter geworden, ik wordt nu 2 van de 10 er eens uitgekicked.
    En wie betaald er tegenwoordig 60 euro voor een game. :+

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Dus? zo'n spel hoort toch gewoon goed te werken vanaf het begin.
    Het is niet een pcgame waarbij soms je videokaart niet helemaal compatible is....

Consolegames horen gewoon getest te worden voor ze de markt op gaan.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zo hoort het wel ja. Maar 8 van de 10 games is dat gewoon niet zo en wordt alles gefixed via patches. Dat is gewoon ons lot als console gamers.

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Slechte zaak. Gelukkig zijn er nog producenten die hun zaken wel gewoon goed regelen. (codemasters, Activision, THQ etc)

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dan begrijp je het iets verkeerd, ik lees ook de goede dingen wel (want het is niet leuk als maker dat je spel wordt af gekraakt). Maar ik vind dat deze game gewoon erg ge hyped is. en dat dan de meeste van jullie er dan ook nog gewoon mee akkoord gaan dat een patch het moet oplossen. dan begin IK ik toch echt te twijfelen aan deze game.

Misschien moet ik opnieuw naar deze game gaan kijken als er een patch komt. Komt er eigenlijk wel een patch?

Is daar al een bevestiging voor?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gehyped?

GTA, Killzone, Halo dat zijn spellen die gehyped zijn. Spellen waar al 5 topic deeltjes zijn geweest voor de release dat is hypen. We kregen bijna nooit gameplay beelden te zien er is geeneens een demo. Atari hypde ook niet en MS helemaal niet.

Er wordt al een patch gewerkt. Op het Atari forum is dat gezegd en iedereen kan Feedback geven voor de patch wat je vind dat er veranderd moet worden.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt 100% zeker een patch, anders zal dit bedrijf behoorlijk in de problemen komen, via ons, de gamer.. en via MS, die nu ook in zal zien dat deze game veel beter had moeten worden getest.

Ik ben zelf wel tevreden met de game, de kern is namelijk goed, erg goed.. gameplay, physics, alles klopt als een bus.
    Helaas is de rest van game in beta status, daar kun je niet omheen als je de game hebt.. sommige mensen kunnen hier mee leven zoals ik en vele hier, en sommige vinden dit niet acceptbaar, dat snap ik wel.
    Vandaar dat ik ook gewoon post wat mij opvalt, het zou mooi zijn als dat niet hoeft en iedereen de game lekker gaat kopen omdat hij zo goed is, maar er zijn gewoon echt punten waar je niet omheen kunt, en dat is slecht.. wij betalen dan ook nog eens de volle mep hiervoor in europa, en dan kun je je toch wat bedrogen voelen.

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel niet wilt, koop het dan gewoon niet. Blijf niet de hele tijd zaniken zeg :{

12. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heheh inderdaad heeft het spel zelf nog nooit gespeelt maar wel steeds zeiken. Ik vind het een toffe game en online is sowieso zwaar tof

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ho ho

Ik wil hem juist proberen te kopen.. maar ik wordt steeds teleurstellender..

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ja ik eigenlijk ook whaha maar ik durf al niet meer.

15. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En waarom? Omdat wat mensen dat zeggen op het internet??

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff koop hem gewoon man wat kan je gebeuren.

17. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met de assists? Een vriend zegt dat hij met assist's uit rijdt, maar dat hij helemaal niet in een slip raakt tijdens het optrekken of volgas door een bocht...

Ik heb de spel nog niet. (wel besteld)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een lulverhaal dat die met Assist uit rijd,
    of hij rijdt alleen in eeen FWD auto. ;)

Met iedere achterwiel aangedreven auto is het werken om niet in de slip te raken.

19. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, het was een RWD zei hij... mja

hetzelfde verhaal geldt ook voor ABS volgens hem... ABS staat uit, maar lijkt alsof het aan staat =)

Mja, hopelijk heb ik m snel binnen, heb er zin in.

20. JeePee

JeePee Guest

Met ABS uit kan je NIET vol remmen en sturen te gelijk en met TC uit kan je NIET volgas uitacceleren met een RWD uit een trage bocht (behalve met de WTCC BMW) en als je dat wel doet met een FWD dan onderstuur je de exit uit.

Deel Deze Pagina