Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als de DVD drive kapot is kan je om natuurlijk ook niet op de HDD zetten. :)

2. Spunz

Spunz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    true, maar omdat hij zegt halverwege een missie loopt hij vast, dit betekent dat hij het zo nu en dan wel volledig doet.:p

maargoed ik dwaal af

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    als de dvd drive niet werkt heeft dat geen zin, want om hem op de HD op te slaan moet hij hem van de cd lezen;)

4. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ja de Xbox doet het inderdaad gewoon (navigatie menu), maar de dvd-drive is dood, herkent geen enkel spel, of andere dvd/cd. Het enige wat je kan kiezen bij de drive is open tray. Om van de harde schijf te kunnen spelen moet de dvd in je drive zitten, die hij dus niet herkent :+

In het telefoontje met de helpdesk hadden ze mij nog gevraagd de hard drive af te koppelen en dan weer te proberen. Dit veranderde niets, de DVD drive maakt alleen nog een brommend geluidje als je hem dicht doet en dat is alles.

Ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar nog niet de mail met de labels.. Ik las hier al dat er meer mensen geen labels ontvangen, ik hoop dat de labels binnenkort komen en dan kan de xbox weer retour Duitsland. Mijn garantie is nu echt verlopen, dus ik hoop dat ik nu eentje krijg die het weer minimaal 2 jaren vol houdt. Naja ik zet alvast wel geld opzij voor een Arcade 8)

5. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox was voor de derde keer kapot gegaan en ik kreeg een versnellingsbehandeling of zoiets, UPS zou komen maar ze zijn nog steeds niet gekomen.
    Binnen hoeveel dagen komt ups meestal?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Binnen 3 dagen.

7. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Hoi,

Ik heb al van na een paar maanden problemen met mijn dvddrive, omdat ik toch dikwijls dezelfde games speel en nooit veel verander, heb ik dit nooit laten herstellen...
    Nu wou ik het wel doen en heb ik mijn xbox geregistreerd...
    Ik kreeg nu deze melding

# Apparaat: Xbox360 Hardware
    # Serienummer: xxxxxxxxxxx
    # Status van de garantie: Standaardgarantie verlopen
    # Type garantie: Standaard
    # Begin van de garantie:
    # Verlopen van de garantie: 10/27/2008 7:59:59 PM

Ik heb mijn xbox gekocht op het einde van 2007... Dan heb ik toch 2 jaar garantie?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is je xbox 2e hands?

9. Tits

Leuk Bevonden:
    36
    Nee, nieuw gekocht... Ik heb de factuur nog:)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan klopt er iets niet op de site. Gewoon morgen even de helpdesk bellen, en zeggen wat er mis is. Dan komt het wel goed.

Je hebt 3 jaar op RROD en 2 jaar op alle andere zaken.

11. Tits

Leuk Bevonden:
    36
    allright!
    Thx!

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een 'Disc Unreadable' tijdens Fifa. :mad:

Deze symptomen heb ik soms ook bij CoD4, en GoW2 heeft altijd moeite met opstarten, maar vervolgens probleemloos. Het vage is dat het maar héél soms gebeurd, but it's quite annoying.

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb wel een bevestigingsmail van de reparatie ontvangen, hierin wordt gezegd dat ik binnen 24 uur de e-mail met de UPS lables ontvang. Het is nu bijna 48 uur na ontvangst van de eerste mail en nog geen labels. Straks maar weer eens de helpdesk bellen. =(

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Orange , kan ook liggen aan je console die misschien beschadigt is.
    Dat had ik bij de gamecube soms met The Legend Of Zelda majora's mask zo eens in het half jaar.

15. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand wel eens een versnellings-behandeling ofzo gekregen, nadat je xbox voor de 3e keer kapot was?

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Daar heb ik nog nooit van gehoord. Sommige mensen krijgen een maand gratis xbox live.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee je kan dan wel een controller krijgen of een wireless headset ofzo ;)

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nog geen UPS labels, de helpdesk maar weer gebeld en ze hebben mijn vorige reparatieorder gecancelled en nu een nieuwe aangemaakt. Het grote wachten kan weer beginnen

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er vandaag officieel achtergekomen dat mijn 360 krassen maakt. Ze zijn rond, niet heel goed zichtbaar, maar ze zijn er wel. CoD 4had heel soms problemen bij bepaalde mappen, GoW 2 moeite met opstarten, sinds vandaag doet Fifa het helemaal niet meer.

Garantie is verlopen. Dus Fifa weggooien, nieuwe 360 kopen?

Ondertussen ben ik nog wat aan het spelen met tandpasta, maar denk niet dat het veel effect zal hebben.

Edit: Hahahha, geniaal. Opgepoetst met tandpasta, nu geeft hij de volgende melding: To play this disc, put it in an Xbox 360 console.

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb net Pro Evo 6 via dynabyte online ontvangen. In de xbox gedaan maar de xbox maakt me daar toch een zoemend brommend lawaai wanneer het spel erin zit. Zelfs in het dashboard komen er rare geluiden uit. Is dit normaal?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina