RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke =) Thnx ;)

Met de WTCC Bmw kan het dus wel? Waarom eigenlijk =)

2. JeePee

JeePee Guest

:mad:

Probeerde Boelie te joinen. Lukte natuurlijk niet, spel wil terug naar het hoofdmenu, wil saven (waarom in godsnaam?) en slaat vervolgens vast. Geef 'm een reboot en kom er ineens achter dat ik maar één F3000 uit kan kiezen... dus ik klik op Career, is alles locked :emo: Tering console. Al de 2de game in korte tijd waarbij ik m'n save verlies. Nu is dit niet zo erg, omdat ik toch kort op weg was, maar met Bejeweld 2 was ik wel ff pissed toen ik erachter kwam dat ik na 100 uur m'n save kwijt was. (Die reden was pas lomp: zat in level 204 in Endless mode (100 uur over gedaan dus) maar tijdens het spelen ging m'n console disconnecten met Live. Ik haalde 204 en zou door moeten gaan naar 205, maar in de trail game kan je maar tot level 10, dus omdat ik niet meer op Live zat zei ie dat ik de full game moest aanschaffen en ging hij verder naar level 1 :emo:)

Dus ik kan weer lekker overnieuw beginnen! Echt lame.

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ja ik kreeg ook invite van boelie maar ik was even op zandvoort aant crossen met de wtcc met een alfa standaard setup heb nu een 1.48.909 weet niet of dat beetje snel is?? aangezien leaderboards fucked zijn

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag weer gespeeld en hier mijn voorlopig conclusie:

- grafisch vind ik 'm toch wat minder dan FM2. Wel jammer dat een spel wat 2 jaar later komt grafisch minder overkomt (in mijn ogen). Grafisch vind ik niet het belangrijkst, maar na het spel gespeeld te hebben ben ik met FM2 bezig geweest en dat maakte wel een betere indruk
    - force feedback valt me een beetje tegen. Je voelt bv niet dat je tegen een andere auto aanrijdt. Ook bij FM2 vind ik het FF lekkerder. Je krijgt meer gevoel in handen e.d.
    - geluid is soms vaag. Ik speelde vandaag bv met de Seat Leon van Tom Coronel en tijdens het rijden hoor je steeds een sirene-achtig geluid. Gelukkig niet bij alle auto's
    - ik krijg hoofdpijn van het spel. Vandaag en gisteren aan het spelen geweest en ik krijg al vrij snel een hoofdpijn gevoel. Daarna bij FM2 krijg ik er al snel minder last van.
    - zelf op niveau hard zijn de tegenstanders redelijk makkelijk te verslaan. Ik had meer tegenstand verwacht.
    - online heb ik minder gespeeld. Ik denk wel dat het online gebeuren 't sterkste punt is van het spel. Althans, in mijn geval.

Niks postief te melden ? Huh, tja, ik vind het een grappig spel, maar het feit dat ik al snel weer FM2 ging spelen zegt wel wat ;) Maar ik gun het spel zeker nog wel een kans. Bv het online gebeuren ga ik nog wat uitgebreider proberen.

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  5. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heeft dat temaken met het schakelen

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je er hoofdpijn van krijgt, niet spelen!

gemakkelijke keuze

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nou als ik zulke eerlijke dingen zoals hier onder lees, dan kan ik daar meer mee dan met een review. Dit zijn teminste ervaringen.

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Eerst die demo maar eens zien, als die al uitkomt........

9. maverickje

maverickje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een geweldig spel, ondanks de bugs. Maar ben al een half uur aan het proberen om in een Xbox Live spel te komen. Of je verliest de connection to the host, of de xbox blijfr hangen. Dit moet toch snel veranderen

10. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een redelijke racer...

Al moet ik zeggen dat ik Forza en GRID toch wel de betere racegames vind :)

11. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt die demo nog wel uit? weet iemand er wat meer over?

12. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is 1 mening, en wie forza 2 vergelijkt met deze game....8)
    A natullek!! klopt niet dit is een ECHTE racegame die andere 2 zitten wat arcade dingen in

13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de dodge viper unlocked en damn wat geeft hij een vet geluid als je in de eerste versnelling rijd echt die v8 die zo roggelt lekker:D

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, dat is echt belachelijk :emo:

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Viper heeft toch een V10?

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    op turn 10, forza2 forum, staat een mooie vergelijking van feuerdog(de gast van de tuningcalculator). Je kunt forza als enige spel op de 360 vergelijken met racepro.

Ik had gisteren trouwens een ranked match aangemaakt voor 5 personen. Maar na 1 rondje freerun werden we er allemaal uitgekickt. Ik weer een ranked match aangemaakt, en nu kon ik met geen mogelijkheid naar qualify gaan. WEER een match aangemaakt en toen kan ik weer niet naar qualify gaan!

Ik heb hierna een playermatch aangemaakt, en toen kon ik WEL racen!

Raar dat ranked dan zoveel problemen geeft tov player!?

17. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Forza ziet er in het geheel mooier uit, menu;s zijn mooier en online racen is beter op dit moment. Ik heb gister bij een vriend even weer forza gespeelt en heb er op de baan toch minder "gevoel" bij. Maar goed ik vind dat iedere racefan beide moet hebben.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Wij hebben elke maandagavond een raceavond van 2030 tot mwah.. iedereen gaat slapen :) wat meestal rond 2300 is.

Gisteren eerst forza2 gedaan, was een week geleden dat die er in mijn doos was in gegaan.

Forza 2
    + mooiere menu
    + muziek in de menus(en best goede muziek)
    + auto's mooier
    + omgeving meer detail
    + kleurrijker
    + in online lobby andere klasse kiezen zonder dat iedereen de lobby uit moet
    + geen happeringen tijdens racen(behalve bij crashes)
    + weten hoeveel schade je hebt, en waar
    + status van je banden weten, dus mogelijkheid tot tactische pitstop.
    + alles om forza2 heen is echt community gericht(forum/auctionhouse/painten/tunen)
    - rijgedrag niet altijd realistisch
    - tuning niet altijd okay, soms is 1 tikje teveel naar rechts een compleet andere auto.
    - elke klasse heeft 1 leaderboard auto waardoor online saai word

Racepro
    + racegeluiden
    + uitdagende circuits
    + wegligging auto's
    + opzet racen, eerst freerun, dan qualify en dan race.
    - die zijn allemaal wel zo'n beetje genoemd, maar belangrijkste vind ik dat online zo snel mogelijk gefixed moet worden.

19. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar heb ik op gelet. Is gewoon een vaag geluid, maar misschien hoort het zo, maar het lijkt me niet. Valt me dus alleen op bij die auto.

Nou, zo makkelijk is het niet hoor ;) Ik wil het spel nog zeker een kans geven ;)

Volgens mij kijk je niet scheel ;) Ik ben net begonnen met een Championship op PRO en daar heb ik inderdaad nog geen achievement gehaald. Maar bij de 1e twee races vond ik eigenlijk al de tegenstander minder moeilijk dan ik had verwacht c.q. gehoopt. Ik won (geloof ik) de twee race met een verschil van bijna een halve minuut.

Ik zou zeker eerst de demo proberen voordat je het spel koopt. Maar goed, ik ben slechts 1 mening ;) Er zijn ook genoeg mensen die meer positief zijn over dit spel. En mijn mening is ook met een relatief korte ervaring met het spel. Maar ja, eerste indruk zegt ook wel wat ;) Mensen moeten in iedergeval niet alleen op mijn 1e indruk afgaan :)

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat geluid is normaal bij de Seat. Je hoort het het meest als je in de auto zit.

Deel Deze Pagina