Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Precies en dat stoorde mij dus ook,er moet meer gedaan worden kwa vrouwelijke personages en degeen die je tegenkomt.Misschien deze keer eens een bad Alien chick als opvolgster van Saren,eens een keertje wat anders dacht ik zo_Op Aarde landen wilde ik ook al heel graag,alleen lijkt het me dan zo'n fijne ala Star Trek wereld waar het misschien iets te netjes is kwa styling.Echt zo'n idieale wereld lol,maar ja lets hope whe can land on oure spot.;)

Framerate moet beter,en licht met schaduw effecten ook.
    Mooiere questen zoals al vaker genoemd,en Shepard mag deze keer iets meer van zichzelf laten zien zodat je weet wie hij of zij eigenlijk is met de achtergrond basis van wat je gekozen hebt.En mede personages mogen ook wat meer invulling,een echte bemoeial mag er ook wel tussen die op alles wel een op en aanmerking heeft zoals Kreia vanuit KOTOR 2 bijvoorbeeld.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoals men echter al eens omschreef rond Killzone II in de PU is dat Amerikaanse helden altijd perfect zijn en Nederlandse, zie KII, echt menselijker. Ik snap je punt, maar hou er rekening mee dat je Amerikaanse helden krijgt en geen menselijke. Het is allemaal meer op spektakel gericht dan bij ons. ;):9

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hiermee ga ik akkoord, buiten de Asari. Zij zijn een een-slachtig ras en allemaal hebben ze vrouwelijke kenmerken... zou het dus vreemd vinden om ineens een mannelijkere Asari te zien, zou gewoon niet meer kloppen ;).

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel realistischer aangezien we tegenwoordig ook mannen hebben in onze samenleving die ook verwijfd zijn. Van mij mag het er in, ben gewoon een realisme freak soms. ;):)

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het is science-fiction voor iets hé ;). En in die wereld zou een mannelijke Asari juist minder realistisch zij.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben ik het mee eens,dat moeten ze ook echt zo laten.Wat ik wel jammer vond bij de eerste Mass Effect is dat de mannelijke versie van Shepard meer in de aandacht stond,je zag hem altijd waardoor het vrouwelijke personage op de achergrond stond een beetje van 'Omdat het moet'.Je zag wel wat filmpjes van de vrouwelijke Shepard,maar dat viel allemaal in het niet.

@Yellow,dat klopt wel wat je zegt maar toch he.Bedoel zoals ik eerder aangaf vond ik Shepard gewoon te kil overkomen,en juist voor een RPG als ME zou dat juist geweldig zijn als ze die sfeer rond hem of haar wat meer openstelde zodat je ook echt met je held mee leeft.Bij een game als Gears of war vind ik het dan nog een ander verhaal,omdat het geen RPG is natuurlijk.Bij de KOTOR games begon je echt als het waar blanco,waar je eigen 'ik' gevormd werd met alles wat je deed zodat je je eigen beleving kreeg.En dat mis ik in ME dus,een soort inleving in je Shepard snap je?;)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nogmaals..... :)

Hoe ging het eind ook alweer? Ik ben het vergeten en vraag het me af, vast wel iemand die het zich nog herinnert ;)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een paar dingetjes op een rijtje voor het geval Mirik of iemand anders naar een party of interview gaat:

1. Meer diepgang in verhaal, emoties en omgang met personages.
    2. Betere framerate en support van BioWare.
    3. Veel meer achtergrondinformatie en verhaal van personages, rassen en questen.
    4. Meer diepgang in de questen.
    5. Meer variatie in de questen.
    6. Veel meer armor, wapens en de mogelijkheid van een soort auction house.
    7. Veel meer variatie in planeten en de mogelijkheid om op aarde te landen.
    8. Afgaande op je instellingen aan het begin en je keuzes later; moeder van Shepard ontmoeten (In de guide is namelijk een quest waardoor je haar krijgt te spreken en Shepard is inderdaad kil, zei niet).
    9. Meer variatie in de moeilijkheidsgraad; bijvoorbeeld een gameplaybalk zoals in Oblivion.
    10. Bezoekje aan The Migrant Fleet (Quarian Tali's volk).
    11. 1000 maal meer respect van The Council en vooral veel meer medewerking.
    12. Meer mogen van The Council en betere info over questen.
    13. Een loungehoekje; als zal wat ik daar onder versta een reactie van FOX news krijgen.

Zo maar een paar dingen, hopelijk word het wat. ;):)

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Je moet juist niet te veel veel willen, ik vond juist het prettige aan Mass Effect dat het niet zo overdreven en soms onduidelijk was als Fallout 3 en Oblivion. :9 Verder ben ik het wel met je eens. ;)

Maar goed, ik had even een vraag, die een van jullie vast wel kan beantwoorden. Ik heb namelijk de volgende dingen van Mass Effect:

- Het spel
    - Het boek Revelation
    - Het boek Ascension

Nou wil ik graag weten wat de juiste volgorde is, en of er ook nog wat tussen hoort eventueel, een ander boek/novel/strip of weet ik veel wat. Alvast enorm bedankt.

PS: ik heb Revelation al bijna uit, omdat ik bijna wel zeker wist dat die als eerste kwam, hopelijk is dat zo. :9

11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ascension speelt zich af in de maanden na de game.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De quest omtrent de moeder van Shepard heb ik gedaan,dat was inderdaad merkbaar dat ze warmer overkwam dan haar dochter mijn vrouwelijke Shepard dan te verstaan.Op zich verwacht ik eigenlijk liever niet teveel maar ben ik al blij als dat punt word verbetert en de questen met framrate.

Wat wel absoluut mag is een langere speeltijd,de mainquesten zeker alleen al 40 tot zo'n 60 uur.Oke 60 uur is misschien wat veel,maar toch zou het mooi zijn.;)

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij was het gewoon de bedoeling dat de Council weinig respect had t.o.v. jouw, een mens. Al ben ik er zeker van dat in het 2de deel ze meer respect voor je hebben omdat je oftewel hun leven hebt geredt of je hebt de huidige laten dood gaan en is er een nieuw, meer dankbare council (met misschien zelfs een mens als member). Zou het trouwens wel best rot vinden moesten keuzes in de eerste game effect hebben op heel de trilogie. Moet je om wat anders te doen heel de trilogie doorspelen ><.

Vind het jammer dat ME2 niet wordt uitgegeven door MS. Zo hadden we de game nog eind dit jaar mogen verwachten (toch nog een positief aspect aan hun aanpak :+) maar nu met EA kan het wel eens langer duren :mad:.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of juist niet en ze poepen hem dit jaar al uit. Kijk nu eens naar andere games van EA, het is 9/10 rush rush. ;):)

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, dat is waar maar EA lijkt tegenwoordig wel wat te beteren met sommige franchises en Bioware staat nou niet meteen bekend als een developer die rushed :+. En wie weet hoever de ontwikkeling van de game al is.

@ Dulle: Startpost updaten :+. En zet ineens het goede logo er in, want hetgeen dat er nu in staat is nog lelijke dan het officiële :p.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt wel wat je zegt met EA,als ik al zie hoe snel ze nu werken met andere titels - NFS:confused:hift - dan verbaast me dat niet nee.Maar toch denk ik dat het wat te snel is nog dit jaar,en dan moet het spel ook nog eens ingesproken worden door dezelfde cast lijkt me.;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Startpost updaten? Wat is er potverdikkie mis mee? :mad: Ik kan er anchors in zetten als je dat bedoelt?

Ik vind mijn logo eigenlijk nog steeds mooier, maar goed. Ik zal de officiële maar eens gebruiken. :+

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb het inderdaad over de anchors ;). En vind jouw logo te amateurisch om eerlijk te zijn. Had je die 2 nu wat meer in de stijl van de rest van het logo gemaakt dan had ik er over gezwegen :p.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja zeg... Uren op zitten te zweten in Photoshop. :+

Gun mijn vingertjes even rust, en ik zet er zo anchors in. Heb al de hele tijd anchors zitten te zetten in het NXE topic. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina