Zo, vandaag weer gespeeld en hier mijn voorlopig conclusie:
- grafisch vind ik 'm toch wat minder dan FM2. Wel jammer dat een spel wat 2 jaar later komt grafisch minder overkomt (in mijn ogen). Grafisch vind ik niet het belangrijkst, maar na het spel gespeeld te hebben ben ik met FM2 bezig geweest en dat maakte wel een betere indruk
- force feedback valt me een beetje tegen. Je voelt bv niet dat je tegen een andere auto aanrijdt. Ook bij FM2 vind ik het FF lekkerder. Je krijgt meer gevoel in handen e.d.
- geluid is soms vaag. Ik speelde vandaag bv met de Seat Leon van Tom Coronel en tijdens het rijden hoor je steeds een sirene-achtig geluid. Gelukkig niet bij alle auto's
- ik krijg hoofdpijn van het spel. Vandaag en gisteren aan het spelen geweest en ik krijg al vrij snel een hoofdpijn gevoel. Daarna bij FM2 krijg ik er al snel minder last van.
- zelf op niveau hard zijn de tegenstanders redelijk makkelijk te verslaan. Ik had meer tegenstand verwacht.
- online heb ik minder gespeeld. Ik denk wel dat het online gebeuren 't sterkste punt is van het spel. Althans, in mijn geval.
Niks postief te melden ? Huh, tja, ik vind het een grappig spel, maar het feit dat ik al snel weer FM2 ging spelen zegt wel wat
Maar ik gun het spel zeker nog wel een kans. Bv het online gebeuren ga ik nog wat uitgebreider proberen.
Klik om te vergroten...