Lost Planet 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 feb 2009.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zat er over te twijfelen om colonies te halen (online spele) want deel 1 is nu gewoon dood. Maar colonies is ook dood?

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mee eens, dat vond ik juist tof van het eerste deel.
    Spelen in jungles boeit me niet zo.

3. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    ook al een tijd niet gespeeld vanwege de veel dezelfde matches, snipers, etc. maar voor 30 euro kan je het altijd proberen de nieuwe modes met akrid zijn ook zo wreed. en als je iemand zoekt op mee te spelen mag je me toevoegen :p

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Lost Planet 2
    Debut Trailer
    [gt]45850[/gt]

Gametrailers heeft het nu ook online gezet.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    staat inmiddels ook op de NL marketplace

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of ze net zoals bij lost planet 1 een (vroege) demo doen, om zo hun game nog te kunnen aanpassen.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit. Heb van deel 1 alleen de demo gespeeld en vond het wel vet. Ik weet nog niet echt wat ik moet denken dat het nu uit de sneeuw is. Vond de sneeuw stijl juist wel vet.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk (hoop) dat er nog wel sneeuwstukjes inzitten. Ze zullen vast wel sneeuw levels hebben in de MP.

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel vet zijn. Ik hou deze game sowieso wel in de gaten. Lijkt me ook wel vet als de singleplayer 4 player co-op krijgt.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zo ziet de trailer er wel naar uit, zou me erg vet om deze game met 4 players co-op te spelen. (of misschien nog wel meer man)

11. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen morgen dus meer horen :D

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hij komt toch wel 100% op de 360, maar ben benieuwd wanneer ie uitkomt :). (hopelijk dit jaar nog)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In die video werd gezegd dat eventuele nieuwe info nog wel even op zich laat wachten, waaronder een releasedatum. Dus morgen zullen we niet veel wijzer worden denk ik. :+

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En misschien exclusive op de 360 :eek:

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus hier de officiele aankondiging:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Een co-op ervaring met 4 spelers door de campaign heen spelen is natuurlijk geweldig nieuws, ik vraag mij wel af hoe Capcom het customizable gedeelte wil klaarspelen. Kan ieder met zijn eigen karakter in de de campaign elkaar joinen, of is dit alleen mogelijk in de multiplayer. Heeft het ook invloed op op je speelstijl,of is het puur voor uiterlijk. Zullen wel meer antwoorden krijgen naarmate we verder in 2009 zijn.

En die laatste Akrid boss? ziet er gigantisch uit.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Net de trailer gekeken op xbox live en het ziet er toch wel weer veel belovend uit jongens !

Ik vond Lost Planet echt een heel erge goeie game , alhoewel ik hem niet uitgespeeld had vond ik de game toch echt sterk , en ben ook zeker tevreden nu ik zie in welke setting ze verder gaan en al helemaal met 4 man coop !

Zeker 1tje om weer in de gaten te houden !

BTW : Capcom vuurt de laatste tijd alleen maar toppers op ons af DAMN

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ziet er leuk uit, hoop alleen dat de tijdsdruk die in het eerste deel zat niet in dit deeltje zit,.. ik vond het wel leuk bedacht dadt je warmte verloor en dus moest opsschieten en kills maken maar ik vond het juist een game om lekker op je eigen tempo de levels en de vijanden te ontdekken. Ook hoop ik op meer on-foot en minder mech dan in het eerste deel.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe details van Lost Planet 2

Nieuws | 26 maart 2009 - Ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft vandaag tijdens de GDC wat nieuwe informatie vrijgegeven over hun aankomende game "Lost Planet 2". Zo is onthuld dat de game niet langer meer één hoofdpersoon heeft, maar dat spelers in plaats hiervan hun eigen karakter kunnen ontwerpen en uitrusten, terwijl ze in een team van vier vechten (waarmee ook gelijk co-op voor vier spelers mogelijk is). In de game heeft iedereen naast een individuele healthmeter, ook een meter heeft voor de teamsterkte. Deze "Team Military Power Bar" zal bijvoorbeeld leeglopen wanneer je een gewonde teamgenoot overeind helpt.

Lost Planet 2 zou tevens gaan voor wat heftigere actie dan haar voorganger en zou zich daarom ook wat minder richten op het verhaal. Spelers kunnen hun vijanden te lijf gaan met compleet nieuwe teamstrategiën en unieke wapens en vechtstijlen, waaronder een soortement Mech-suits en een wapen dat doet denken aan de met kettingzaag uitgeruste Lancer uit de "Gears of War" spellen. Eindbazen zouden bovendien een flink stuk groter groter worden dan in deel 1. Tot slot heeft Capcom ook nog bekend gemaakt dat het niet uitgesloten is dat het spel mogelijk ook naar anderer platforms zal komen.

Deel Deze Pagina