kan iemand mij uitleggen wat deze game zo bijzonder maakt? wat ik aan de beelden tot nu toe heb gezien is het gewoon een 1st person shooter waarbij je vanalles moet afknallen... ik ben een beetje een ps-leek, en zoek nog steeds een ziek spel voor m'n ps3... vandaar... thx
Single-player is niets bijzonder buiten de goede graphics. Denk dat het een gewone solid single-player is. Naast de hype rond de graphics moet de game het vooral hebben van zijn naar het schijnt geweldige en uitgebreide multiplayer. Heb de game nog niet gespeeld buiten de demo, maar dat is wat ik er van denk.
Ik moest hem nog steeds ff preorderen. Zie ik hem bij play.com dat hij al word verstuurd... Fout of niet? Ik weet het niet, maar voor deze prijs (39 euro) wil ik nog wel een paar extra dagen wachten.
Kreeg Vrijdag een mailtje van Videogamesplus alle pre-orders worden dit weekend verstuurd. Als de post mee werkt dat iedereen op de release datum gamen.
Naja die van mij ook nog niet. Ik bedoelde dat hij al niet meer in de lijst van preorder staat. Ik wou hem vandaag bestellen, maar zag al dat die tussen de gewone games stond (ships in 24 hour). Dus dikke kans dat die maandag (morgen) verstuurd word.
Mijn order bij The Hut staat nog altijd op "processing" . Eigenlijk wel goed, want ik heb mijn slaap hard nodig de komende dagen... Ben wel benieuwd naar de ervaringen van degenen die de game al wel binnen hebben uiteraard.
Mijn order is vandaag verstuurt door blahdvd.com. Hopelijk deze week nog binnen @Aerschtuner: TheHut is sowieso langzaam. Heb eens een item besteld wat gewoon op voorraad was en het duurde gewoon 5 dagen voordat ze hem gingen versturen
Game is op voorraad bij Consoleshop http://www.consoleshop.nl/product/62542/killzone-2-ps3.html /Mod Adverteren op XBW kan je via deze link doen, maar wat jij doet valt onder spam en dat wordt hier [faq]niet toegestaan[/faq]. Volgende keer kan je een sanctie verwachten - Pegas
Ik heb helaas geen PS3, maar liep net in de Bartsmit. Daar staat hij ook gewoon in de schappen. ( weet niet of het nieuws is, maar ik dacht laat ik het melden )
Net ook hier in Lisse gekeken. Overal gewoon te koop. Heb zelf pas donderdag weer genoeg geld dus moet nog even wachten. Moet lukken .
70 euro voor een steelbook....65 voor de normale. In winkels in Groningen, that is. Aangezien ik geen haast met de game heb....bestel ik hem straks wel bij play.com een keertje....40 euro!!!!! Niet normaal wat ze hier eraan verdienen zeg.
http://www.gametrailers.com/player/45912.html Filmpje over een MP class van killzone 2. Overigens vind ik de prijs van killzone 2 op het moment gewoon té duur ik wacht er lekker ff mee?