Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er is ontzettend veel gesleuteld aan dit spel gedurende de ontwikkeling. Ook de survivors hebben een gedaantewisseling ondergaan. Deze waren met Alpha totaal anders :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: oke jammer dat er niet meer survivors inzitten..

3. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al een tijdje thuis liggen, en het is echt supervet, Valve Software heeft wereens puik werk afgeleverd.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Valve heeft me eigenlijk nog nooit teleurgesteld. Wat ook logisch is, want de game is bij hun pas af, als het echt af is, waardoor ze vaak de releasedata vaak niet halen. Maar dat vind ik niet erg.

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Daarnaast luisteren ze ook echt aan de gamer en zien zij geen dollar tekens. Ik ben ook een grote fan van de spellen die van Valve afkomen en ook zorgen zij altijd voor veel toffe content die gratis en voor niets wordt uitgebracht. Destijds was er al een meningsverschil met MS over de content van TF2 maar zij hebben gelukkig met L4D er wel voor kunnen zorgen dat deze gratis wordt.

Ik ga van het weekend ook maar weer even wat versus spelen. Blijft mooi als je met 3 andere Nederlanders speelt en het hele team al twee meter van de saferoom neer hebt :+

6. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil mij toevoegen? Ik erger me dood aan mensen die niet praten of niet kunnen spelen..

Ik ben een redelijke speler I guess.. maar me teamwork is wel beter.. Voeg me toe ja ;)

Ik speel dit de laatste paar dagen.. vraag me af waarom ik dit nooit eerder gedaan heb.. ik dacht dat er nix aan zou zijn :p

7. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game van de week ook gekregen en wil het eigelijk ook wel met andere nederlanders spelen voeg me maar toe mijn gamertag is dctjuhlp

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog veel mensen van deze lijst die de game nog spelen, kom nu namelijk bijna geen nederlanders tegen en heel veel slechte amerikanen die steeds gered moeten worden. Voeg me maar toe als je af en toe een potje wilt spelen...

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg vanavond left 4 dead en mwja misschien heb ik dan ook wel zin in een potje (H) Count me in! Kan nog niks beloven maar heb er wel zin in!

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    tricker voeg me maar toe ;) ik speel vaak genoeg l4d en borix jou heb ik ook ff toegevoegd.

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel te vergelijken met resident evil?

want persoonlijk hou ik niet van dat spel om ''zelf'' savonds/snachts alleen te spelen :p. (ja schijterd).
    maar zoals left 4 dead coöp online lijkt me wel gruwelijk. met z'n 4e zombies afknallen.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gameplay is een wereld van verschil. RE is traag en doet het voor de spanning. L4D is gewoon als een kip zonder kop alle zombies afknallen die je ziet. Ze hebben beide "zombies" (L4D heeft infected wat eigenlijk ook weer anders is). Ze zijn gewoon totaal verschillend :+

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het gaat niet om de engheid, maar om de lol die je hebt als er 1000 van die beesten op je af rennen.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb geen XBOX Live meer en heb nog STEEDS geen Left 4 Dead gekocht. Schandalig is het niet? Ben gewoon te lam op hem bij GameHubs.com te bestellen omdat ik weet dat hij toch wel 30 euro word ( en je kan hem volgens mij ook al voor 30 euro 2e hands halen ) hier in Nederland.

Dus, wat moet ik doen? Ben een enorme fan van GAVE shooters, maar bij deze twijfel ik nog? Waarom weet ik niet. O-)

15. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook weer een paar toegevoegd :)

just so u know..

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem voor de pc :thumbs: heb je hem al voor 16 eurie. Heb hem 2 weken terug gekocht in de weekenddeal op steam, gaaf spel hoor! Voor een compleet spel vind ik hem alleen nog iets te weinig content bevatten. In jou geval zal ik er (nu) geen 30-60 euro voor neertellen, aangezien dit spel niet echt leuk is om singleplayer te spelen(ik heb het in 2 weken in ieder geval nog niet gedaan). Bots zijn ook niet echt te vergelijken met ''echte'' teammates.

17. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaah.. rot op gierige mensen.. ik kom helemaal naar jullie kut server om jullie eerst te moeten beaten.. met microfoonloze noobs.. dan kom ik je toevoegen wat niemand accepteerd.. en dan gaan jullie me ook nog kicken?!

Rot op met deze xboxworld nerds!!

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Neem je medicijntjes even in knul. Da's misschien wat beter dan nutteloze reacties gaan posten.

"Beaten" / "Noobs" / "Kicken"
    =
    A serious case of gaming illusion. Thinking one is better than the rest when, infact, he sucks so much ass he'll get kicked or banned instantly. _0/

Of, internethooligan ... dat kan ook.

19. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar serious.. ik dacht ik voeg een paar toe om te spele enzo.. niet deze bullshit.. jij hebt dit spel niet eens.. dus je hoeft hier niet mee te bemoeie :p

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar dat doe ik wel, alleen om jou er even op te wijzen dat je hem niet moet trippen als je eventjes je game niet kan doen. Mensen zoeken je vast wel op als ze een L4D game willen doen hoor.

Je hebt je gamertag achtergelaten, word VAST wel EENS wat mee gedaan.

Deel Deze Pagina