Ik start de game op, hoor gelijk raps van 50 cent eentje die ik nog niet eerder heb gehoord.
Ik kies ''Play Game'' en zie dat het ook eene coop heeft. maar ik kies ''New story'' en dan opeens komt er te staan ''Xbox live game'' ik denken wtf moet ik kiezen? kan dit alleen online ofzo? kies ik ''Open Game'' en je mag vervolgens je Sidekick kiezen. Het spel start op.
Je hoort echt de hele tijd door 50 cent muziek, wat wel gaat irriteren na een paar minuten. Controlls zijn ongeveer hetzelfde als COD. Ik kijk om me heen en de graphics zijn redelijk, niet super maar ook niet slecht. Je kan ook overal achter coveren door op A te drukken. vervolgens moet je ook op A drukken op door je sidekick omhoog getild te worden en idem dito. dan komt er een terrorist aan die wil vechten, wat ik vervolgens heel raar vind is dat je alleen 3 keer op B moet drukken om die terrorist in elkaar te slaan , wat een counterattack is daar. dan ramt iets in met z'n wapen, een paar planken maar hoor... je kan ook geld vinden,kistjes enz en dan ben ik weer buiten waar ik vervolgens echt het lijntje van de kogelschot zie? oké, hoezo?
Ik weet iets makkelijkers, vraag maar wat je wilt weten
Laatst bewerkt: 24 feb 2009