Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Gozert, ten eerste hadden we geen idee dat het iemand van XBW was, omdat we hier niet om de 5 minuten kijken, ten tweede waren we met z'n 4en bezig en wilden we in één team, maar hoewel jij ook bij de Survivors was en we nerds zijn (dik en vooral heel lui) drukken we liever op X om te kikken dan een heel bericht te moeten sturen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gast.. Als wij toch zulke noobs zijn, waarom ben je hier dan nog? Ga ergens anders trollen plx

3. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    im heart broken.. :'-(

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is inderdaad precies zo zoals Mark het zegt. We hadden geen idee wie het was en krijgen wel vaker FR's na een potje spelen en daarnaast waren we al met 4 man. Zo'n uithaal is dus nergens voor nodig.

Iemand die trouwens weet wat die laatste update deed? Ik hoopte dat het die heftrucks weghaalde maar die kan je helaas nog steeds voor de deur plaatsen wat aardig irritant is :mad:

5. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je nu als infected zien wie in je team zit? zoals je normaal ziet bij de survivors.. je kan ook zien wie wat is.. en hoeveel health..

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit zou het moeten zijn:
    Hopelijk werkt die Dashboard glitch nog aangezien ik nog een aantal Achievo's moet halen! :+

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dashboard glitch? Tell me more! En als mensen zin om L4D te spelen, moet je me maar toevoegen :thumbs: (Ook al ben ik er nog niet zo goed in :+)

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is een glitch waardoor de game denkt dat je de gehele Campaign hebt gespeeld en die betreffende Achievo's kan vrijspelen door alleen het laatste level te spelen. Ik wil het vanavond best nog proberen met een aantal van jullie. Proberen kan altijd! :)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Er zitten er een aantal tussen, zoals "Fixed mini-gun physics exploit", die nog gewoon kunnen. Maar wel een nette lijst. Ik had al bij een paar dingen het idee dat dat eerder niet zo was. Toch raar dat ze die heftruck niet hebben gefixt maar wel een hoop van die kleine foutjes en exploits. Het wordt wel eens tijd dat je die andere achievements haalt :+

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou toch zweren dat ik daarnet een Witch boos maakte door tegen haar aan te slaan, al lukte het het level daarna niet meer.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij liep jij juist met Tom aardig te kloten terwijl het niet lukte O-) Die andere witch was omdat er één van hun bijna tegenaan liep.

Wel goed dat ze dit eruit hebben gehaald. Ging echt nergens over dat je soms opeens door een witch werd belaagd terwijl je er niets aan kon doen. Ook die levensbalk en class bij andere teammates is wel handig, kan je eindelijk eens zien wie de boomer/smoker of hunter is.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wel beter voor de gameplay dit alleen nu moet ik me volgens mij wel aanpassen :+ veel glitches enzo maakte ik wel gebruik van..

Ik ben trouwens vanavond ook online!

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Marruk & Cookie

Nog gewonnen nadat ik gekickt werd? :9
    Haha, nee me headset doet het niet dus kon ook niet praten :eek:
    En wth is die Dashboard glitch?

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ;)

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Werkt dat nog steeds & Kan dat ook in je eentje? ;)

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja het werkt nog steeds en nee, het kan niet in je ééntje :)

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    1ste vraag : weetniet
    2de vraag :nee want de host kan de achievement volgens mij niet halen ( en zowieso kan je je eigen game niet joinen)

maar wil er iemand ASJEBLIEFT spelen vanavond? :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-( ik heb nu 5 potjes gespeeld na de update en WAT EEN DRAMA!!! ongelofelijk wat een slechte mensen ik tegen kom , connection lost, gelijk gekickt :confused:

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de Dashboard glitch willen gebruiken, ik geloof dat hij nog werkt tot de volgende grote update, die zal komende weken wel verschijnen.

Inderdaad ze hebben de Turret glitch eruit gehaald wat ervoor zorgt dat de Jesus zone op dead air is verdwenen ( bovenop het vliegtuig) maar goed, hij is nog steeds wel te halen. Nothing special wordt nu ook moeilijker omdat je die ook met de turretglitch kon halen op dead air

LEFT FOR DEAD DAHBOARD GLITCH:

Dan nog een andere glitch voor de liefhebber

UNTOUCHABLES ACHIEVEMENT GLITCH

Stap 1: Vind iemand die je hiermee wilt helpen, bij voorkeur iemand die de achievement al heeft ( je mag mijzelf toevoegen als je wilt, ik heb hem bijna 1000/1000, moet alleen nog genocidest)

Stap 2: Laat die persoon No Mercy, chapter 5 ( final) laden op maakt eigenlijk niet uit welke moeilijkheidsgraad

Stap 3: Laat deze persoon spelen tot het moment dat hij de helicopter voor de 2e keer moet oproepen met de radio

Stap 4: Op dit moment moet jij ( de persoon die de achievement wil) het spel joinen, het hoeft hier niet vanaf het dashboard te zijn

Stap 5: op het moment dat jij het groene laadscherm vlak voordat je de game joined hebt en dus joining bent, moet de persoon die al aan het spelen is voor de 2e keer de radio indrukken waardoor de hordes komen
    ( NOTE: Je krijgt in totaal dat scherm 2 keer als je vanaf het dashboard bent gejoined, bij de eerste laad hij het menu, bij de 2e de game, je moet de 2e hebben ,die van de game)

Stap 6: Als je partner op het juiste moment de radio heeft ingedrukt en jij succesvol bent gejoined heb je de glitch geactiveerd

Stap 7: Volbreng het level zoals je dat anders ook zou doen

Stap 8: Je krijgt de achievement ongeacht of je nou schade hebt of niet.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    jammer van de update, ik kan geen deuren meerblokkeren. En in het laatste level van de eerste campaign kan ik niet meer onder de trap richting de helicopter zitten. jammer.. jammer! dit waren leuke dingen.

20. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Maar wel irritant,...

Deel Deze Pagina