RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak alleen de vergelijking met de ervaring die ik bij beide games heb ;) Ik weet dat beide games te veel van elkaar verschillen om ze goed te vergelijken. Een game zoals GRID vond ik bv niet lekker spelen. Race Pro rijdt bv veel lekkerder (komt meer in de buurt van de werkelijkheid). FM2 zit tussen GRID en Race Pro in qua speelbaarheid. Althans, dat is mijn bescheiden mening ;) Begint er wel op te lijken dat games zoals FM2 en GT5 meer mijn ding zijn ;)

Oke :) Vaag geluid dan ;)

Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hij klinkt bij mij ook als een sirene, irritant en vaag. En ook de WTCC Chevrolet klinkt niet helemaal lekker, het volume van het motorgeluid gaat steeds omhoog en omlaag, als ik gewoon volgas over het rechte stuk e.d. rijd..

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik rijd niet met Daewoo's dus dat zal ik niet weten. ;)

Probeer eens was aanpassingen te doen in de Audio.

4. dvdspeler

dvdspeler Guest

5. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oh, bij mij staat er nog niks :{

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of gelijk met de demo. ;)

Startpost in aangepast.

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kep ook een mailtje gekrege:D
    Hoe ziet die patch er eigenlijk uit? Alleen een multiplayer-update?

8. JeePee

JeePee Guest

Bij mij heeft Pro meer contrast en in Pro kan je de tempratuur van je banden zien + je kan voelen of afleiden aan je rondetijden hoe goed ze nog zijn ;)

Zelf mis ik GTR.XD best wel erg. Dat was een handig progje waarme je alles van je auto altijd kon checken in GTR2. Nu switched je dash om de zoveel tijd (in GTR2 had je hier een knop voor) tussen motor, remmen en bandentemperaturen. Ik wil zelf in kunnen stellen welke ik zie of dus een soort van GTR.XD erbij hebben. Hierbij valt het me trouwens op dat het weinig uitmaakte welke radiator opening ik had. Oil en Water zijn altijd 99°C. Brakeduct aanpassing had daarintegen wel zin.

Verder kon je in GTR2 je saved logged data openen in MoTeC. Ik mis het nu ook een beetje dat je geen enkele vorm van data kan uitlezen in Pro. Was cool geweest als je de driver input kanalen in een grafiekje zou kunnen zien.

9. rhcp

rhcp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is voor mijn gevoel ook nog niet af.. Het is een sim, het rijd goed maar ik mis toch een beetje de extras waar jij het over hebt. Het is niet erg maar wel leuk om het terug te zien in race pro 2. Er zat toch echt wat meer in voor race pro. Maar goed neemt niet weg dat het een heerlijke game is..

Heb hem nu al 2 weken en nog amper achievements.. heb de career letterlijk 1 keer opgestart:lol: bijna schandalige tov de mensen die nog een week moeten wachten..:9

10. Ternerito

Ternerito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik op dit moment mijn xbox niet online heb staan, heb ik geen idee of mijn tijden een beetje fatsoenlijk zijn :)

Is een 1.46.540 met een formule BMW een beetje snel op zandvoort? Vind die Formule BMW erg lekker rijden moet ik zeggen :) beetje gooi en smijt werk, net als een kart ;)

11. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie de beste gt wagen? aston martin of viper? of ander.

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik rijd graag met de Audi R8.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kan je de temperatuur van je banden zien dan?

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    T schijnt dat je ze in je schermpje kunt zien op je stuur, maar ze zijn in ieder geval ook af te lezen in het scherm waar je je setup verandert. Als je bijvoorbeeld (single player) practice doet, en dan na een paar rondjes 'return to garage' klikt en dan zegt dat je je setup wil changen, dan zie je daar de bandendruk en bandentemperatuur op verschillende plekken op je banden. Nuttige info om bijvoorbeeld te zien of je banden te hard of te zacht zijn, en om je camber mee aan te passen.

(EDIT: dus hetzelfde als in GTR Evolution)

Mijn beste ronde tot nu toe, na 11 minuten in practice gereden te hebben, is 1.45.3xx, Pro settings. Er is dus nog ruimte voor verbetering, en ik ben er vrij zeker van dat er hier genoeg mensen zijn die zonder veel problemen onder mijn tijd duiken.

15. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    vanmorgen stond er verzonden bij mij.

16. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook een mailtje dat ie verstuurd was door GH.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    2 weken? Dat is knap, hij is pas sinds een week te krijgen.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    is allemaal héél mooi dat het op je stuurtje staat wat de status van je banden is, en hoeveel benzine je nog hebt... maar dan heb je dus maar in 1 view informatie over je auto.. dat is wel erg slecht. De cockpit is niet de meest geschikte view om online mee te rijden. Buiten de auto zie je veel meer of er genoeg ruimte is om te passeren als in de auto. Offline maakt t geen klap uit, omdat de AI niet de slimste is.

Vind het dus raar dat je gedwongen word om in de auto te rijden om te temperatuur van je banden en je benzine stand te weten te komen. Een simpele druk op d-pad naar beneden was toch niet ZO moeilijk geweest om in de game te zetten.

Over de wtcc chevrolet, ik heb helemaal geen op en neer gaande motor geluid. Bij mij gaat hij gewoon normaal omhoog, zoals bij elke auto in deze game. Het mooie van die chevrolet is dat hij gewoon hard optrekt, en dat doet ie in alle versnellingen. Maandag met de consoleracers.com crew gereden en mijn chevie ging toch erg hard op de rechte stukken. Neem zandvoort, ik zat toch nog een flink stuk verwijderd van mijn voorganger tot aan de laatste bocht. Hij komt eerder de bocht uit als mij, maar op het einde van het rechte stuk had ik de seat bijna ingehaald...

elke auto heeft zo zijn voordelen, en dat vind ik wel het mooist aan racepro, niet 1 auto is de beste...

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de cockpit zie je genoeg hoor. lekkere van circuitracen is dat je niet achter je hoeft te kijken de hele tijd zoals op de weg.

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Jeep wat rij jij op zandvoort met wtcc??

Deel Deze Pagina