is allemaal héél mooi dat het op je stuurtje staat wat de status van je banden is, en hoeveel benzine je nog hebt... maar dan heb je dus maar in 1 view informatie over je auto.. dat is wel erg slecht. De cockpit is niet de meest geschikte view om online mee te rijden. Buiten de auto zie je veel meer of er genoeg ruimte is om te passeren als in de auto. Offline maakt t geen klap uit, omdat de AI niet de slimste is.
Vind het dus raar dat je gedwongen word om in de auto te rijden om te temperatuur van je banden en je benzine stand te weten te komen. Een simpele druk op d-pad naar beneden was toch niet ZO moeilijk geweest om in de game te zetten.
Over de wtcc chevrolet, ik heb helemaal geen op en neer gaande motor geluid. Bij mij gaat hij gewoon normaal omhoog, zoals bij elke auto in deze game. Het mooie van die chevrolet is dat hij gewoon hard optrekt, en dat doet ie in alle versnellingen. Maandag met de consoleracers.com crew gereden en mijn chevie ging toch erg hard op de rechte stukken. Neem zandvoort, ik zat toch nog een flink stuk verwijderd van mijn voorganger tot aan de laatste bocht. Hij komt eerder de bocht uit als mij, maar op het einde van het rechte stuk had ik de seat bijna ingehaald...
elke auto heeft zo zijn voordelen, en dat vind ik wel het mooist aan racepro, niet 1 auto is de beste...
Laatst bewerkt: 24 feb 2009