Vier disc unreadables op één dag, gelukkig pas één tijdens een wedstrijd. // en toen kon ik helemaal geen matches meer spelen :/
Ferronn straks even wedstrijdje spelen? Mijn stats zijn nu toch al verpest door al die disc errors. Edit: Laat maar, cd nog weer onleesbaar. Bleh.
Kom online Die van mij waren net weer goed, maar nu weer niet omdat ik eigen level nog steeds niet ingesteld heb (eigen sessie maken )
Leuk potje, Orange We hadden allebei veel kansen, jij toch wel meer. En toen maakte je de 1 - 0 Ik was ff weg omdat me moeder zat te zeiken...
Ja, ik wachtte op je. Dat was niet tijdens die 1 - 0. Lekker potje inderdaad, allebei heel veel kansen gehad. En ik was net geen video aan het kijken, dat was mijn Fifa disc.
wat een kut wedstrijd... als ik ooit een keer slechter heb gespeeld dan dit, weet ik het ook niet meer. Eerste keer dat ik met valencia speelde en ook gelijk maar de laatste keer. Ik denk dat de plaatselijke damclub, met 5 man, nog meer presteerde tegen 11 van aston villa.. Ferron goed gespeeld, maar ik wil zeer binnenkort een rematch! EDIT: Is EA weer met de rankings aan het knoeien?
Ja, is goed ik dacht al dat je een andere team wou en dacht waarom kies je ook niet gewoon Aston Villa Ik had geluk dat ik die penalty door het midden van je stopte, ik dook eigenlijk naar links maar toen bleef die toch staan