Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ach, er zit garantie op toch? En je moet ook niet alles geloven wat je op t internet leest, t zijn altijd de mensen met de problemen die t hardst schreeuwen en de mensen die tevreden met hun stikkie spelen hoor je niet meer :)

    (al moet ik nogmaals wel zeggen dat de kwaliteit van die madcatz pads niet bepaald top is, de layout is goed, de D-pad super maar t voelt aan als een plastich prul van 5 euro, niet als een limited edition controller van 45)

    edit://

    ps. jij bent weer :D http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=117226&page=36
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke matches speurneus pim! Vooral met ryu, mooie timing.
    Sorry dat ik zo snel weg moest :).
     
  3. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een behoorlijke noob, maar ik zal je toch proberen te helpen. De gewone controllers zijn goed genoeg om alle specials foutloos en snel eruit te gooien (de moves zijn ook lekker makkelijk, binnen een uurtje of 2 heb je alles wel onder de knie). En als je online een beetje player matches speelt, is het niveau (nog) niet hoog. Ik weet zeker dat je aardig wat mensen kan afmaken als je het ook maar een beetje kan. Spel is ook makkelijk om in te komen dus erg leuk met vrienden (alleen mis ik een 2 vs 2). Voor de rest moet ik even kwijt dat dit spel zon spel sinds tijden is waarbij je vrienden (op de bank) echt vijanden worden. Dit is echt gamen zoals ik het heb gemist, heerlijk is die rivaliteit }:]
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    tering, die 3e trial op HARD van Sagat is wel pittig.. Iemand die al gehaald? :9
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een reactie waar ik wat aan heb, van mij hoeft het allemaal niet op een hoog niveau, gewoon lekker rammen is al voldoende. Zal deze game denk toch eens een kans geven.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoger niveau is ook kut. Ik probeer al anderhalf uur Seth te verslaan op medium (best of 7). Geen geluk nog. Redelijk nadeel is dat ik met Akuma speel. Hij is wel goed, maar z'n health vliegt er ook vanaf.

    Here we go again 8)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom best of 7 als ik vragen mag?
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen specifieke reden. Langer matten ;) Vind het jammer dat het relatief lang duurt als je een continue gebruikt. Dus best of 7 voor zo min mogelijk onderbrekingen/laadtijden I guess.

    Beste tot nu toe = 3 - 4


    //edit; Haha, meesterlijk! Nu win ik met 4-3 met ultra finish :D
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is op zich een goede reden :p tegen alle andere characters is langer matten leuk maar die klote set ben ik na 3 ronden al wel beu :+
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, snap ik, maar als je wint is het toch wel weer lekker. :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel net een potje met Ryu, 2 perfects en 4 ultra's dus ik mag tegen Gouken, timmer ik die vervolgens met Perfect in elkaar maar ik unlock hem niet :mad:

    iemand enig idee waarom niet?
     
  12. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Heb je elk ander character al unlocked, behalve Akuma dan?
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet de arcade ook eerst met die 6 unlockte characters uitspelen toch?

    //edit; sowieso ook eerst arcade run met Akuma doen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ah, okay. Ik had al wel een run met Akuma maar nog niet met alle andere ge-unlockte characters (ik moet Cammy en Fei-Long nog denk ik)
     
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope daar blijf ik ook hangen:'-(

    Heeft er iemand tips om die vuurballen te ontwijken? Als je ze blocked krijg je alsnog damage en als je eroverheen springt krijg je een uppercut dusja hoe kan ik iemand dan aanpakken die alleen maar vuurballen spammed?
     
  16. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Probeer dan focus attacks.

    E: Weet nu eindelijk hoe ik mijn super/ultra moves kan doen, met Balrog en Sagat.
    Was best wel makkelijk nadat ik button configuration deed.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2009
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat de hurricane kick van ryu er niet doorheen? (van die van ken/akuma/gouken/sakura weet ik het niet zeker)
     
  18. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15


    nice!! :thumbs:
    heb mezelf er ook ff tussen gezet :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hurricane kick gaat idd over fireballen heen van Ryu/Ken/Sakura maar dacht niet van Akuma en Sagat.
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, we puzzelen het wel eens uit. Eerst de "moves" onder de knie krijgen en dan begin ik er pas aan. Soms krijg ik letterlijk de reactie "omg, wtf was that" wanneer ik de Sakura Otoshi doe met daarna 3x een punch. Zalige move in EX. Als je deze kan timen kan je vanuit het uiterste van je scherm over een fireball springen en dan doorgaan met de combo \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina