Stapel in die omgeving gewoon wat auto''s op een hoop en gooi er dan een grenade op Misschien dat de explosie groot genoeg is om die meeuw weg te vagen.
Moet nog steeds die missie doen achter op die motor. Krijg hem niet voor elkaar. Vanochtend bijna gehaald maar de laatste 5 seconden ofzo dat je met die pijpdingen bezig bent ging ik er toch aan
best een easy missie. Als je die pipe bombs moet gooien, kies snel voor een gun om te schieten. Die pipe bombs gooien schiet echt niet op want als je afremt en je hebt er 1 gegooid blaas je jezelf op. Het is mij de 2e keer gelukt. Wel vette missie
Hamburgers kan je kopen in de Burger Shot! 'Here is your burger mutherfuckerrrrr ' En Winter, niet die pipe bombs gebruiken, gewoon weer met die assault shotgun dinges schieten.
ik ben volgens mij ook bij die missie, maar hoe wissel je van wapen op een vehincle? dan switch ik tssen radiostations ipv weapons vind het een pittige missie die 3 trucks opblazen met Pipe bombs
heb hem ondertussen voor 2de maal uitgespeeld,In 1 van de bijmissies voor stubbs moetje bryce dawkins (burgemeester en Bernie zijn minaar) zijn auto volhangen met micros en cameras enz maar dit is waarschijnlijk ook de reden waarom bryce de auto aan niko heeft gegeven
Ik vind het super gedaan dat die verhalen zo overlopen. Ik moest ook diamanten in vuilniszakken doen. En er was een missie met Niko dat je die op moet halen. Echt super gedaan.
weet iemand hoeveel (hoofd) missies er in de lost en dammed zitten en hoe lang je er ong over gedaan hebt
Ik wil hem waarschijnlijk ook halen maar eerst GTA IV maar een vraagje over die. Hoeveel % heb je nodig om op het 3de eiland te komen, en hoeveel heb je nodig om het vliegveld op te mogen?
23 dacht ik Procent weet ik niet precies, maar dacht na de missie in de bank. Vliegveld kan je meteen betreden, je krijgt wel 4 wanted sterren, blijft altijd zo. Beetje erg jammer, wil het vliegveld eens lekker checken.
Als je een beetje een snelle auto hebt , heb je nooit last van de politie. Je rijdt ze er makkelijk uit.
Als ik die hele storylijn eerst uitspeel. Kan ik daarna nog de 100% halen? Of moet ik eerst ff al die races, gang wars, activities etc. doen? geen spoilers aub