FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

1. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vin ik ook, niveau verschil tussen slechte, middelmatige en goede teams is echt veel te groot!

2. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    invite me maar... kunnen we wat potjes spelen!

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, een tripple post is natuurlijk niet de bedoeling Simon!

4. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Im Back B*tches :D

Weer een nieuwe Fifa in mijn bezit.

5. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand van rond de 50 kan soms ook een lekker schot leveren, alleen is de kans hierop lager. Ik denk zelf dat fifa een schot van iemand door bepaalde dingen bepaald. Schotkracht, plaatsing, curve etc. Met al die dingen en zomaar een random kans word bepaald hoe er geschoten word. Dat denk ik. Misschien beetje vaag uitgelegd, maar hoevaak gaat een bal naast die je er normaal makkelijk inschiet en je doet precies hetzelfde ? Dit doen ze zodat het realisme erin blijft, stel je spitsen schieten er wel alles in. Iedereen schiet wel is fout.

oja, maten zeggen altijd dat dit bullshit is omdat ik het altijd zeg als ik achter sta :mad:

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hou je hem dit keer wel heel :+

7. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net een wedstrijd tegen Superslimsimon gespeeld en daarin EINDELIJK de achievement "On yer bike" gehaald!

Edit: Haha ja en anders doe ik mezelf een cursusje Anger Management cadeau

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Met welk team speel je dat je zoveel punten krijgt?:eek:

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, als ik van een level 22 win, krijg ik nog maar 24 punten, als we een gelijk aantal sterren teams hebben....

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is Be A Pro dramatisch trouwens. Vind het leuk om te doen maar je medespelers zijn echt idioten. Vooral als je een aanvaller bent, ze kunnen helemaal niks. Niet fatsoenlijk een aanval opbouwen, niet verdedigen gewoon echt niks.

11. Burnie

Burnie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot dat je in een beter team komt dan kunnen ze wel wat meer :p
    Maar natuurlijk moet het wel allemaal van jouw speler komen..

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind dat je gelijk hebt ik speel BAP met Ajax en niemand van me team kan scoren ....
    Volgens mij maak ik 90% van alle goals xD

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Online clubs ftw. \o/
    Met 3/4 teamgenoten spelen, eentje heeft de controls over de overige spelers en de rest kiest gewoon 1 speler/positie. Leukste online modus als je 't mij vraagt.

Want be a pro zuigt idd. :lol:

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar ik wil klein beginnen bij een club in de Eredivisie. Als ik meteen bij Barça begin is er ook niks aan. En ik denk wel dat de reserve van Ajax gewoon een aanval kan opbouwen of kan verdedigen en niet als apen staan met een blok beton aan hun voeten. Dan denk ik van 'Ach, ik help ze wel even' ren ik naar ze toe maar dan krijg ik -Reputation omdat ik daar niet mag komen. :{

Verpest het allemaal een beetje, hopelijk kan EA dit allemaal wel gewoon goed krijgen in Fifa 2010 :)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Erger me daar inderdaad ook mateloos aan. De bal komt vaak niet eens over de helft van het veld, want dan zijn de bal alweer kwijt..

Van mij mag nu toch wel eens de Jupiler league in 2010 gaan komen!

16. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jupiler league en de KNVB moet die licentie geven om het Nederlands elftal te kunnen gebruiken. Eigenlijk moeten ze gewoon t/m de hoofdklasse zaterdag en zondag erin gooien zoals bij online soccer manager }:]

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik speel manager mode en Be A Pro toch nooit serieus :p
    En als je Manchester United kiest, dan scoort Rooney toch ook aardig vaak (Als je zelf C. Ronaldo kiest)
    Vroeger kocht ik ook puur fifa om tegen vriend te spelen en echt heel soms om gewoon een offline match te spelen.
    De xbox 360 is ook de eerste console waar ik op Live op speel, had dat nog nooit gedaan en ook niet met de PC :eek:

Weet je wat ik geweldig zou vinden?
    Mezelf zien in zo'n game haha :p

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat gaat de komende jaren toch nog niet gebeuren.
    Jupiler league moet er gewoon bij. Ze hebben van engeland ook veel licentie's..
    Lijkt me geweldig om met een clubje uit de jupiler league te beginnen! Begin dan liever met een 1 sterrenteam uit de nederlandse competitie's , dan een 1 sterrenteam uit engeland, waarvan ik toch alle spelers niet ken.

19. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fortuna zit er volgend jaar toch niet meer bij }:].

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Of Feyenoord niet meer. }:] (mits de Jupiler league er dan nog steeds niet in zit O-) )

Anyway. Spelen hier veel mensen online club matches? Zo ja, welke divisie staat je club?

Ik heb zelf nu zo'n 75 club matches gespeeld. Waarvan er 46 gewonnen werden, 15 verloren en 14 gelijk. Daarmee toch een wezenlijke bijdrage geleverd aan de klassering van mijn cluppie :+

In totaal heeft mijn club nu 178 wedstrijden gewonnen, 48 gelijk en 78 veloren. \o/

Deel Deze Pagina